Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie
-
- Berichten: 32992
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie
Duidelijk. En dat bevoegdheden van personeel beperkt zijn is ook volkomen logisch. Je wil niet meemaken dat de koffiejuffrouw 'even' een flinke deal regelt, om wat te noemen, omdat niemand heeft gezegd dat dat helemaal niet tot haar takenpakket hoort.
Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie
Kijk, dat verheldert. Dan hebben jullie mijns inziens alles gedaan wat je zou mogen verwachten. En dan ligt de oplossing ook voor de hand: TS hoeft alleen maar even contact met jullie op te nemen om te bezien wat mogelijk is.Hoogenboezem schreef: ↑07 aug 2024 14:10Wij zijn op de hoogte van het telefoongesprek en het chatgesprek, waarvan we ook het chattranscript hebben. In beide gesprekken is aangegeven dat medewerkers in de winkel en op de chat geen annuleringen mogen aannemen, maar niet dat annuleren onmogelijk is. De klant is vriendelijk geïnformeerd dat een verzoek tot annulering via info@hoogenboezem.nl ingediend kan worden. De klant heeft dit op 2 augustus in de namiddag gedaan. Helaas hebben wij niet de kans gekregen om hierop te reageren, waarna op zaterdag 3 augustus en zondag 4 augustus reviews op verschillende platforms zijn geplaatst. Wij betreuren deze gang van zaken, aangezien we problemen liever in een persoonlijk gesprek met onze klanten oplossen.
Erthanax
, Nevyn
, Lowieze
, Aygulf
en Bram Bonnewel
vinden dit leuk
-
- Berichten: 32992
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie
Maar goed, dit topic kan nu wel op slot. Hoogenboezem communiceert nu met TS en laat het daarbij.
Of het topic verwijderd moet worden? Niet nodig wat mij betreft, het is evenzogoed wel leerzaam.
Of het topic verwijderd moet worden? Niet nodig wat mij betreft, het is evenzogoed wel leerzaam.
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie
Nu dan is het toch opgelost. De order kan geannuleerd worden , en de klant hoeft de bank niet af te nemen,Hoogenboezem schreef: ↑07 aug 2024 14:10Bedankt voor uw reactie.
Wij zijn op de hoogte van het telefoongesprek en het chatgesprek, waarvan we ook het chattranscript hebben. In beide gesprekken is aangegeven dat medewerkers in de winkel en op de chat geen annuleringen mogen aannemen, maar niet dat annuleren onmogelijk is. De klant is vriendelijk geïnformeerd dat een verzoek tot annulering via info@hoogenboezem.nl ingediend kan worden. De klant heeft dit op 2 augustus in de namiddag gedaan. Helaas hebben wij niet de kans gekregen om hierop te reageren, waarna op zaterdag 3 augustus en zondag 4 augustus reviews op verschillende platforms zijn geplaatst. Wij betreuren deze gang van zaken, aangezien we problemen liever in een persoonlijk gesprek met onze klanten oplossen.
Het verdere contact zullen we persoonlijk met de klant onderhouden.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, staan we uiteraard voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Of is de werkelijkheid toch anders ...
Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie
De leverancier reageert enkele keren, TS niet. Leverancier heeft wat mij betreft dan het voordeel. Geen reden om te twijfelen.Een Wiskunde Student schreef: ↑08 aug 2024 08:30Nu dan is het toch opgelost. De order kan geannuleerd worden , en de klant hoeft de bank niet af te nemen,Hoogenboezem schreef: ↑07 aug 2024 14:10Bedankt voor uw reactie.
Wij zijn op de hoogte van het telefoongesprek en het chatgesprek, waarvan we ook het chattranscript hebben. In beide gesprekken is aangegeven dat medewerkers in de winkel en op de chat geen annuleringen mogen aannemen, maar niet dat annuleren onmogelijk is. De klant is vriendelijk geïnformeerd dat een verzoek tot annulering via info@hoogenboezem.nl ingediend kan worden. De klant heeft dit op 2 augustus in de namiddag gedaan. Helaas hebben wij niet de kans gekregen om hierop te reageren, waarna op zaterdag 3 augustus en zondag 4 augustus reviews op verschillende platforms zijn geplaatst. Wij betreuren deze gang van zaken, aangezien we problemen liever in een persoonlijk gesprek met onze klanten oplossen.
Het verdere contact zullen we persoonlijk met de klant onderhouden.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, staan we uiteraard voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Of is de werkelijkheid toch anders ...
16again
vindt dit leuk
Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie
Beter lezen: dat schrijft men niet.Een Wiskunde Student schreef: ↑08 aug 2024 08:30Nu dan is het toch opgelost. De order kan geannuleerd worden , en de klant hoeft de bank niet af te nemen,
Of is de werkelijkheid toch anders ...
En ik kan me voorstellen dat de bereidheid om coulance te tonen inmiddels een stuk kleiner is - of dat er op z’n minst voorwaarden aan verbonden worden ten aanzien van de online klachten.