LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Morres meubel stelt constant levering uit.

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Sabberdesab
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 jan 2009 16:50

Morres meubel stelt constant levering uit.

Ongelezen bericht door Sabberdesab »

Ik bestelde op 25 september 2008 een 3tal meubels bij Morres.
Het hele spul zou in week 51 van 2008 bij me bezorgd worden.

De eerste leveringsdatum konden ze niet nakomen, de tweede ook niet ( week 3 van januari) toen werd het week 4, en dat is het nu, maar ik hoorde maar weer niets, dus maar weer bellen, en nu lukt de derde leveringsdatum ook weer niet!
Heb uiteraard een aantal keren mijn onvrede uitgesproken, maar het mag niet baten.
Heel wat keren gebeld, en daarnaast ook gemaild.

De koop ontbinden is ook geen optie want dan moet ik elders meubels uit gaan zoeken , waarbij er alweer een levertijd aan vast zit. Dat schiet ook niet op.

De meubels zijn nu bij de opslag binnen, maar ik hoef er niet op te rekenen dat ik het binnen een week heb,.afhandeling etc.. het duurt al snel nog eens 2 weken werd mij verteld.

Kortom 25 september meubels gekocht, en wacht nog steeds...
En ik weet nog steeds niet wanneer ik ze krijg.
Houden me steeds aan het lijntje, maar ik moet ze wel zelf steeds bellen. Service van niks en daarbij ook niet aan hun eigen leveringsdata`s kunnen houden.
Mensen die mijn meubels overnemen vragen ook al constant wanneer ze ze op kunnen komen halen.
Ook dat heb ik doorgegeven , maar het mag allemaal niet baten.
Dus mocht je overwegen ooit daar meubels te kopen, houd rekening met een extreem lange levertijd!

Bomen moesten denk ik nog gekapt worden voor die meubels :P

Sabberdesab
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 jan 2009 16:50

Re: Morres meubel stelt constant levering uit.

Ongelezen bericht door Sabberdesab »

Intussen zijn we weer ruim een maand verder en Morres heeft mij al die tijd aan het lijntje gehouden door mij constant te beloven dat het eraan kwam.
Maar ze hebben een grove fout gemaakt en mij een nieuwe bestelbon gestuurd. Daarop staat dat de meubels pas op 26 januari zijn besteld, ( in plaats van 25 september vorig jaar!) en ondanks ik vroeg maar hoe kan dit, kreeg ik als antwoord dat die bon echt een fout was, dat was wegens het overstappen van systeem er per ongeluk uitgerold.
Ze hebben toen zelfs een nieuwe bon uitgedraaid en opgestuurd dat het in week 8 kwam. Als een soort geruststelling.

Nu weer een maand verder, en ik in week 8 ECHT de meubels zou krijgen is me nu eindelijk verteld dat de meubels inderdaad niet besteld waren op 25 september 2008 maar inderdaad pas op 26 januari.
Al die tijd tegen me hebben zitten liegen. Daardoor mij niet de kans hebben gegeven om op die basis de koop te ontbinden, en elders andere meubels uit kon zoeken. Dan had ik nu meubels gehad, alleen van een andere meubelzaak.

Door hun gelieg, en door hun methode door het steeds een week uit te stellen , heb ik nu na 5 maanden nog niks!!!
maar het komt er echt aan, het zit in containers. Deze week moet het er zijn. Het lopt iets uit, begin volgende week komt het binnen.
Maar het komt helemaal niet, het komt pas half april!! Dus wat nou container!

Ze geven het filiaal in wormerveer de schuld, die hebben hun werk niet goed gedaan en zijn daarom ook dicht nu. Maar Hulst die het verder afhandelde hield mij net zo erg aan het lijntje en heeft mij niet naar eerlijkheid geinformeerd.

Eerlijk hadden ze geweest als ze mij meteen hadden geinformeerd dat de meubels op 25 sept 2008 niet besteld waren, dan had ik de keuze om alsnog 12 nieuwe weken levertijd te aanvaarden of elders rond te gaan kijken.

Ik vind het een zeer kwalijke zaak, en ze zijn dan ook nog niet klaar met mij, want ik eis een schadevergoeding voor die 5 maanden, en voor de tijd die ik nu alsnog moet wachten ( half april)
Vanaf 25 september 2008 tot half april 2009
De meubels zijn intussen uit de mode!!
Laatst gewijzigd door Sabberdesab op 25 feb 2009 08:36, 1 keer totaal gewijzigd.

16again
Berichten: 16495
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Morres meubel stelt constant levering uit.

Ongelezen bericht door 16again »

Al die tijd tegen me hebben zitten liegen. Daardoor mij niet de kans hebben gegeven om op die basis de koop te ontbinden......
Zodra de vermoedelijke levertijd met een maand verstreek, kon je gewoon kosteloos ontbinden, ongeacht wat ze ook zeggen.

Probleem zal zijn dat je constant in de waan bent gelaten dat levering zeer spoedig zou plaatsvinden, waardoor je de knoop niet hebt doorgehakt

Sabberdesab
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 jan 2009 16:50

Re: Morres meubel stelt constant levering uit.

Ongelezen bericht door Sabberdesab »

precies, dat laatste is de reden, elke week werd het opgeschoven, en nieuwe bestellen zou langer duren.Uiteindelijk niet na zo`n tijd, maar dat weet je niet van te voren.. :(

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Morres meubel stelt constant levering uit.

Ongelezen bericht door sjoegel »

Je bent gewoon gigantisch in de maling genomen.

Sabberdesab
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 jan 2009 16:50

Re: Morres meubel stelt constant levering uit.

Ongelezen bericht door Sabberdesab »

Zeker weten....

Gesloten