LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mundo Meubelen Barendrecht
Mundo Meubelen Barendrecht
Na zoveel ellende hier op het forum wil ik eens wat positiefs melden. Op 15 april kocht ik bij deze winkel een bankstel en dit is afgelopen vrijdag 26 mei al geleverd. Heel netjes thuisbezorgd en neergezet en het afval werd ook gewoon meegenomen. Net zoals de verkoper waren deze jongens ook zeer vriendelijk en ook mijn oude bankstel werd even buiten in de tuin gezet. Vanaf het moment dat ik de winkel binnenstapte tot het moment van levering ben ik zeer leuk geholpen en te woord gestaan. Dit is echt nog een meubelzaak waar ze, tegen betaalbare prijzen, voor iedereen wat leuks hebben en je nog als een persoon gezien word. Een aanrader wat mij betreft.
Re: Mundo Meubelen Barendrecht
Wat een klachten over service e.d., maar dan heb ik het bij Mundo Meubelen in Barendrecht anders ervaren. Bij deze winkel is de klant nog echt koning!!! Vriendelijke mensen, goed advies, niet opdringerig en over de prijs is altijd te praten. Kortom bij een bezoek aan deze winkel bent u m.i. een positieve ervaring rijker. Gratis bezorgen/monteren en allle afval wordt keurig netjes opgeruimd en meegenomen.