LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] norma boxsprings

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Ohmapavti
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2012 15:21

Re: norma boxsprings

Ongelezen bericht door Ohmapavti »

Wij hebben iets meer als 1,5 jaar geleden een Timeless Flow boxspring aangekocht. De jubileumeditie.
Na een korte tijd merkten wij al dat het bed niet meer zo lekker sliep als in het begin. Dit was toch raar want wij hadden hem pas net? Maar goed de boxspring zakt dus in en er zitten kuilen bij beide matrassen.
Gelukkig lees ik nu zoveel klachten over Norma dan weet ik alvast waar ik aan toe ben.
Geen goede service of oplossing van je klacht.

Ik heb ze overigens al meerdere keren benaderd maar wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd.

Koop dus vooral geen Norma bed, want idd in de winkel denk je oh dat ligt niet slecht! Maar na een paar weken kom je al erg bedrogen uit. Ik zit er aan te denken hem op marktplaats te slijten en voor dat geld een goedkoop bed van Ikea te kopen. Ik weet het anders ook niet. Wordt iedere dag moe en met pijn in me rug wakker. bedankt Norma!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: norma boxsprings

Ongelezen bericht door crazyme »

Ohmapavti schreef:
Ik heb ze overigens al meerdere keren benaderd maar wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd.
Je moet ook niet bij de fabrikant zijn.

Klop aan bij de verkoper. Daar moet je zijn!

Ohmapavti
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2012 15:21

Re: norma boxsprings

Ongelezen bericht door Ohmapavti »

de verkoper is failliet

Gesloten