LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Piet Klerck
Piet Klerck
Wij zijn op zoek naar tafel en stoelen (eetkamer). Niet alle ervaringen zijn positief; levertijden 12-16 weken, aanbetaling, service. Wie heeft er ervaring met Piet Klerck in Waalwijk en of Amersfoort?
Re: Piet Klerck
Aanbetaling is niet verplicht,
als je weigerde of maar € 50 aanbied moet hij kiezen,
klant dus provisie of wegwezen....
Levertijd, hij noemde een termijn en als dit 16 weken zou zijn bij 25 weken ontbinden overeenkomst en aanbetaling terug binnen week op orderbon laten zetten.
Als ze dit weigeren niets kopen.
Zo krijg je een betrouwbaarder winkel en minder problemen!
als je weigerde of maar € 50 aanbied moet hij kiezen,
klant dus provisie of wegwezen....
Levertijd, hij noemde een termijn en als dit 16 weken zou zijn bij 25 weken ontbinden overeenkomst en aanbetaling terug binnen week op orderbon laten zetten.
Als ze dit weigeren niets kopen.
Zo krijg je een betrouwbaarder winkel en minder problemen!
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 10 dec 2007 18:19
Re: Piet Klerck
Piet klerkx is een goede, gerenomeerde zaak.
Ze vragen een aanbetaling van 25% en hanteren over het algemeen een levertijd van 12 weken.
Zover ik de ervaringen ken een prima winkel om te kopen. En een groot pluspunt is de enorme collectie, voornamelijk in Waalwijk.
Succes
Ze vragen een aanbetaling van 25% en hanteren over het algemeen een levertijd van 12 weken.
Zover ik de ervaringen ken een prima winkel om te kopen. En een groot pluspunt is de enorme collectie, voornamelijk in Waalwijk.
Succes
Re: Piet Klerck
Als meubelverkoper kan ik zeggen volg de aanwijzingen van Dirk dan kan er weining gebeuren. Betaal geen 25% aan. Als ze er een potje van maken ben je je 50 euro kwijt maar houd jij de regie.
Re: Piet Klerck
Nou ik ben het volledig NIET eens met bovenstaande reacties en vraag me af of deze op daadwerkelijke ervaring gebaseerd zijn.
Ik heb in Januari een bed, matras, lattenbodems, kledingkast en dressoirs besteld bij Piet Klerkx in waalwijk (slapen winkel).
De service is kort samengevat: onpersoonlijk, slecht en arrogant.
Ik ben tot Augustus bezig geweest voordat alles in orde was. Men weet hier gewoon simpelweg niet wat men zelf verkoopt. Verder heeft men 0,0 voorraad dus bij elke fout of gebreken zijn zij, en dus jij als consument ook, afhankelijk van de levertijd van de leverancier. Deze bedraagt dan vaak 4 tot 8 weken, en dan nog krijgen ze het voor elkaar het verkeerde te bestellen zodat je weer 8 weken verder bent. Dit durven ze ook nog meerdere malen te herhalen.
De klantenservice en afhandeling van je klachten gebeurt op een arrogante manier, zeker de mensen die je in eerste instantie te woord staan. Op het moment dat deze "belmiepen" er niet meer uitkomen krijg je iemand met iets meer verstand van zaken, maar het zet nog steeds geen zoden aan de dijk.
Daarnaast worden er ook geen verzachtende maatregelingen getroffen om de klant tevreden te houden. De enige manier om hier iets aan te doen is bij levering al de dozen te controleren met de bon en de inhoud van de dozen controleren op defecten en anders NIETS betalen. Is het geld binnen, dan inetersseerd het ze niets meer.
Mvg,
Rob.
Ik heb in Januari een bed, matras, lattenbodems, kledingkast en dressoirs besteld bij Piet Klerkx in waalwijk (slapen winkel).
De service is kort samengevat: onpersoonlijk, slecht en arrogant.
Ik ben tot Augustus bezig geweest voordat alles in orde was. Men weet hier gewoon simpelweg niet wat men zelf verkoopt. Verder heeft men 0,0 voorraad dus bij elke fout of gebreken zijn zij, en dus jij als consument ook, afhankelijk van de levertijd van de leverancier. Deze bedraagt dan vaak 4 tot 8 weken, en dan nog krijgen ze het voor elkaar het verkeerde te bestellen zodat je weer 8 weken verder bent. Dit durven ze ook nog meerdere malen te herhalen.
De klantenservice en afhandeling van je klachten gebeurt op een arrogante manier, zeker de mensen die je in eerste instantie te woord staan. Op het moment dat deze "belmiepen" er niet meer uitkomen krijg je iemand met iets meer verstand van zaken, maar het zet nog steeds geen zoden aan de dijk.
Daarnaast worden er ook geen verzachtende maatregelingen getroffen om de klant tevreden te houden. De enige manier om hier iets aan te doen is bij levering al de dozen te controleren met de bon en de inhoud van de dozen controleren op defecten en anders NIETS betalen. Is het geld binnen, dan inetersseerd het ze niets meer.
Mvg,
Rob.
Re: Piet Klerck
Net bij Piet Klerkx een eetkamertafel gekocht. Mij werd gevraagd om een aanbetaling van 50% te doen. Ik vond dit geen probleem, mede omdat Piet Klerkx aangesloten is bij het CBW.
Nu blijkt dat het CBW maar 25% vergoed bij faillisement, er staat zelfs in de CBW voorwaarden dat maar 25% aanbetaling gevraagd mag worden.
Ik voel me dan ook flink genaaid door Piet Klerkx omdat ze zich zelf niet aan hun regeltjes houden en ik naar de helft van mijn aanbetaling kan fluiten als het mis gaat.
Nu blijkt dat het CBW maar 25% vergoed bij faillisement, er staat zelfs in de CBW voorwaarden dat maar 25% aanbetaling gevraagd mag worden.
Ik voel me dan ook flink genaaid door Piet Klerkx omdat ze zich zelf niet aan hun regeltjes houden en ik naar de helft van mijn aanbetaling kan fluiten als het mis gaat.
Re: Piet Klerck
Het toppunt van de klantenservice bij Piet Klerkx heb ik wel meegemaakt
twee jaar geleden heb ik een stoel met kussentjes gekocht en tijdens de levering ( 15 weken later ) bleken de kussentjes niet aanwezig te zijn en bleek de stoel niet nieuw te zijn maar, naar mijn mening, een showroom model. Nu twee jaar later hebben wij nog steeds geen kussentjes gehad.
Nadat ik dit gemeld had aan de transporteur en klantenservice bleef het doodstil vanuit Piet Klerkx. Zelfs werd er niet gereageerd op schriftelijke klachten en werd er ook niet terug gebeld.
Mijn mening over Piet Klerkx: NOOIT MEER KOPEN. PIET KLERKX KENT GEEN SERVICE EN KLANTEN ZIJN OM LEEG TE PLUKKEN.
twee jaar geleden heb ik een stoel met kussentjes gekocht en tijdens de levering ( 15 weken later ) bleken de kussentjes niet aanwezig te zijn en bleek de stoel niet nieuw te zijn maar, naar mijn mening, een showroom model. Nu twee jaar later hebben wij nog steeds geen kussentjes gehad.
Nadat ik dit gemeld had aan de transporteur en klantenservice bleef het doodstil vanuit Piet Klerkx. Zelfs werd er niet gereageerd op schriftelijke klachten en werd er ook niet terug gebeld.
Mijn mening over Piet Klerkx: NOOIT MEER KOPEN. PIET KLERKX KENT GEEN SERVICE EN KLANTEN ZIJN OM LEEG TE PLUKKEN.
Re: Piet Klerck
Piet Klerkx heeft prachtige meubels. Heb afgelopen paar jaar voor vele euros aan meubels gekocht daar.
Echter, het is niet te hopen voor u dat uw gekochte meubels stuk gaan, want de SERVICE is echt onder de maat.
Na een paar jaar gaat een luxe stoel bij me stuk...dus ik loop het filiaal binnen van PK in Amersfoort. Krijg een telefoonnummer in mijn handen die ik na het weekend zou moeten bellen. Aldus, gedaan. Klacht wordt vervolgens in behandeling genomen en er wordt beloofd dat er binnen 7 dagen terug gebeld zou worden voor een service afspraak. 10 dagen later toch maar even zelf gebeld, omdat ik niets van Piet Klerkx vernomen had. Dame aan de lijn geeft aan dat er niets in het systeem staat. Dame aan de lijn, zeer kortaf en toont weinig begrip voor de ontstane misverstand. Ik zou weer binnen een week terug gebeld worden. Na een week toch maar weer zelf gebeld....u begrijpt het al. Zit nog steeds met een defecte luxe stoel.
Typisch bij dit soort bedrijven: als u in de winkel staat, dan kan alles. Maar zodra u betaald heeft, is de service echt onvoldoende, qua klant vriendelijkheid alsook het nakomen van afspraken.
Service van Piet Klerkx is bedroevend!
Echter, het is niet te hopen voor u dat uw gekochte meubels stuk gaan, want de SERVICE is echt onder de maat.
Na een paar jaar gaat een luxe stoel bij me stuk...dus ik loop het filiaal binnen van PK in Amersfoort. Krijg een telefoonnummer in mijn handen die ik na het weekend zou moeten bellen. Aldus, gedaan. Klacht wordt vervolgens in behandeling genomen en er wordt beloofd dat er binnen 7 dagen terug gebeld zou worden voor een service afspraak. 10 dagen later toch maar even zelf gebeld, omdat ik niets van Piet Klerkx vernomen had. Dame aan de lijn geeft aan dat er niets in het systeem staat. Dame aan de lijn, zeer kortaf en toont weinig begrip voor de ontstane misverstand. Ik zou weer binnen een week terug gebeld worden. Na een week toch maar weer zelf gebeld....u begrijpt het al. Zit nog steeds met een defecte luxe stoel.
Typisch bij dit soort bedrijven: als u in de winkel staat, dan kan alles. Maar zodra u betaald heeft, is de service echt onvoldoende, qua klant vriendelijkheid alsook het nakomen van afspraken.
Service van Piet Klerkx is bedroevend!