LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] plaza meubelen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
barbarapieper
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2008 15:09

plaza meubelen

Ongelezen bericht door barbarapieper »

hallo

wij hebben in dec meubelen gekocht bij plaza meubelen bij aankomst was de eettafel en de stoelen beschadigd en werd afgedaan met u krijgt wel een verfstift maar het is hoogglans dus ik zei word er niet mooier op maar dacht ik probeer het eerst wel
maar de stift werd nooit geleverd na veel kwade telefoontjes

werd mij toegezegt dat ik een nieuwe tafel met stoelen zou krijgen en die zouden met spoed besteld worden en zouden dan in juni geleverd worden maar ik dacht net voor de zomer dit zou wel na de zomer worden ik heb ik augustus maar eens gebeld en ja ze set was daar aangekomen zeiden ze en zouden even terug bellen voor een afspraak

maar het is nu oktober en nog niks ik heb gister zelf maar weer gebeld en wat denk je afgesloten

zijn ze failliet ik weet het niet

maar ik zit met dure beschadigde meubeld gewoon afschuwelijk

wat nu wie kan mij verder helpen is hier niet wat tegen te doen

groetjes barbara

escobar
Berichten: 20
Lid geworden op: 30 dec 2005 16:53

Re: plaza meubelen

Ongelezen bericht door escobar »

hallo barbara, ja ik geloof ook dat ze op de fles zijn, ik heb er ook meubels vandaan gekocht in lelystad { fossiele steen vorig jaar } alles gekregen en niks beschadigd na meerdere klachten te hebben gelezen over plaza hield ik mijn hart vast maar dat is gelukkig mee gevallen bij mij is alles wel goed gekomen, dus nu wilde ik pas bij ze kijken voor een nieuw bankstel, want ze hadden hele mooie exclusieve banken dus even gegoogld naar plaza meubelen in lelystad en daar zag in dar de domein naam te koop was, en daar maak ik op uit dat ze op de fles zijn, of ze moeten onder een andere naam verder zijn gegaan, en ik wou als ik eerdaags een keer in de buurt daar aan het werk moet even langs wippen om te zien of te toko leeg is ofzo.

undertaker76
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2008 18:26

Re: plaza meubelen

Ongelezen bericht door undertaker76 »

een goeden dag
ook wij hebben meubels besteldt bij plaza meubelen,door problemen met mijn werkgever zie opgelicht van 9 september,hebben wij een betalingsregeling getroffen met plazameubelen.
we hadden oude griekse meubels besteldt.
deze zouden blijfen staan tot dat alles betaaldt was,mijn schoonmoeder vond de meubels erg mooi en besloot ons een handje te helpen en betaalde de rest van het open staande bedrag.
in plaats van de oud griekse meubels kregen wj hoogglans want om een vage reden waren de meubels er niet meer.
ondertussen hadden wij dus al onze oude meubel weggedaan,en konden wij niet anders dan de hoogglans aannemen,deze werden geleverd,maar de spotjes van de grote vitrine doen het niet de salon tafel is beschadigt,de spiegel kleur klopt niet,dus wij een aantal malen gebeldt,de baas was op vakantie,komt rond september terug,rond september gebeldt,de meubels zijn in bestelling rond de tweede wek van oktober even bellen voor het leveren van een andere spiegel en de eettafel met stoelen.
wij afgelopen maandag gebeldt afgesloten,alles na gekeken,en naar de winkel gegaan en daar zitten ze dus niet meer want het pand is leeg.
nu hebben wij dus geen eettafel plus stoelen,een grijze spiegel in plaats van beige,en een bedrag betaaldt voor iets wat niet geleverd werd,nu kom ik er ook nog eens achter dat het restant meubels zijn,die eigenlijk 1200 euro kosten en wij hebben er 3000 euro voor neergelegen
dus ik vraag me af waar ze zitten.zodat ik of me meubels krijg of me geld terug.

barbarah
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2009 09:58

Re: plaza meubelen

Ongelezen bericht door barbarah »

hallo mensen,

ook wij hebben meubelen gekocht bij plaza meubelen in beverwijk.
dat was in julie 2007, eigenlijk moet ik zeggen dat het bestellen en bezorgen allemaal goed was.maar nu nog geen anderhalf jaar later gaan me meubels scheuren en vallen er gewon blokken vanaf.(fosiel steen meubelen) dus ging zaterdag naar beverwijk en hij is dus weg.hoorde bij het marktkantoor dat er dus meer mensen op zoek zijn naar plaza meubelen dus hoop via deze weg dat we mischien samen stappen kunnen ondernemen want wij hebben ook 3500 euro betaald en dat niet voor maar anderhalf jaar.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: plaza meubelen

Ongelezen bericht door D1RK »

Als ze toen bij CBW waren aangesloten kunt U het daar proberen of U verder komt en geholpen kunt worden.

Als dit niet zo was tijdens Uw aankoop is dat jammer.

Dus niet of ze nu lid zijn maar toen lid waren is bepalend.
Vaak nemen andere dit toch over omdat U vermoedelijk nog meer meubels wilde of in dezelfde stijl gaat vervangen.
Dus U heeft nog een kans via www.cbw.nl

xhofleer
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 okt 2006 16:55

Re: plaza meubelen

Ongelezen bericht door xhofleer »

hallo,

misschien hebben jullie hier nog wat aan ook al is het al eeen tijdje geleden dat jullie hier een berichtje hebben geplaats.

Maar plaza meubel is nu ceasars furniture en zit in almere aan New York weg 33. wij hebben daar op 11maart ook meubels gekocht en ze zouden in mei komen leveren belden ze op, dat de meubels verkeerd besteld waren en pas eind juli konden leveren. eind juli nog geen meubels. gewoon oplichters dus.....

ik hoop dat jullie hier nog wat aan hebben.

groeten senka

pieterlei
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2009 16:14

Re: plaza meubelen

Ongelezen bericht door pieterlei »

IK heb er pas een woon kamer meubelen besteld ik hou me hard vast als ik dit leest besteld bij ceassers in almere :evil: [/b]

leo bouwman
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 aug 2009 13:10

Re: plaza meubelen

Ongelezen bericht door leo bouwman »

hoi hoi,

nieuwtje:

heb alles uitgezocht en ceasars furniture hoort niet bij plaza,
ik heb dit uitgezocht omdat ik ook meubels had besteld bij ceasars furniture en ik wel even schrok.

heb vandaag de meubels geleverd gekregen,
ben er echt helemaal blij mee..ben super tevreden over mijn meubels en ceasars furniture!!!! :D :D :D


groetjes!

corie242
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 apr 2012 13:13

Re: plaza meubelen

Ongelezen bericht door corie242 »

OPROEP

Kan iemand mij vertellen hoe dit allemaal afloopt?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: plaza meubelen

Ongelezen bericht door crazyme »

corie242 schreef:OPROEP

Kan iemand mij vertellen hoe dit allemaal afloopt?
Waarom ben je geïnteresseerd in ellende van 3 jaar oud ?

corie242
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 apr 2012 13:13

Re: plaza meubelen

Ongelezen bericht door corie242 »

Omdat wij nu met deze ellende zitten.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: plaza meubelen

Ongelezen bericht door crazyme »

corie242 schreef:Omdat wij nu met deze ellende zitten.
Vertel...

corie242
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 apr 2012 13:13

Re: plaza meubelen

Ongelezen bericht door corie242 »

Eind vorig jaar hebben wij meubelen gekocht bij ceasars furniture oftewel cf style in Almere maar tot nu toe nog niets in huis. Deze zaak stinkt aan alle kanten. Ook steeds bellen. Wordt meestal niet teruggebeld, enz.
Ik weet dat ik niet de enige ben en zou graag met meerdere mensen iets willen doen om dit te stoppen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: plaza meubelen

Ongelezen bericht door crazyme »

corie242 schreef:Eind vorig jaar hebben wij meubelen gekocht bij ceasars furniture oftewel cf style in Almere maar tot nu toe nog niets in huis. Deze zaak stinkt aan alle kanten. Ook steeds bellen. Wordt meestal niet teruggebeld, enz.
Ik weet dat ik niet de enige ben en zou graag met meerdere mensen iets willen doen om dit te stoppen.
Waarom stinkt deze zaak ?
Zijn ze aangesloten bij het cbw ?

corie242
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 apr 2012 13:13

Re: plaza meubelen

Ongelezen bericht door corie242 »

Nee. Zij zijn daar niet bij aangesloten.

theresia
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 mar 2012 14:31

Re: plaza meubelen

Ongelezen bericht door theresia »

toen was het stil

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: plaza meubelen

Ongelezen bericht door crazyme »

theresia schreef:toen was het stil
Wat bedoel je ?

theresia
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 mar 2012 14:31

Re: plaza meubelen

Ongelezen bericht door theresia »

ja

je hoord alleen klaagen
maar niemand doet iets
of het verhaal stopt op eens
deze mensen zijn weer onder een andere naam veder gegaan
dit moet stoppen

corie242
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 apr 2012 13:13

Re: plaza meubelen

Ongelezen bericht door corie242 »

Hallo.
Zijn er mensen die iets gedaan hebben wat iets opgeleverd heeft?

arienino
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2011 19:26

Re: plaza meubelen

Ongelezen bericht door arienino »

ik ga morgen kijken
je hoeft niks aan te betalen
dus ik maak me niet zo druk
pas betalen bij aflevering staat erop dus ,,,,
anders ergens anders kopen als e niet op komen dagen
pas betalen als e het komen brengen
staat op de site ik ie het wel
bij veel mensen is het wel goed gegaan gr b

Gesloten