LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Poppeliers
Re: Poppeliers
Ja natuurlijk zijn er veel tevreden klanten. Maar in verhouding veel meer ontevreden dan elders. de kans op een miskleun is er gewoon erg groot. De lijdensweg daarna is met geen pen te beschrijven.
Re: Poppeliers
Met het prijsverschil in Lederen Banken kan ik jarenlang een betere Rechtsbijstandsverzekering betalen dan in Kassa afgelopen Zaterdag!
Ik betaal minder en ben wel tevreden.
Een waarschuwingsbrief via hun sturen was voldoende voor mijn familie omdat het te lang duurde!
Dus geen rechtszaak maar slechts melden dat als niet binnen redelijke termijn er.....
en dan zijn ze wel snel en redelijk!
Je kunt ook gelijk vragen of ze redelijk snel komen of dat je gelijk je verzekering moet vragen...
Een beetje humor tijdens de klacht en vermelden dat je hier liever geen klachten schreef helpt meestal.
Ik betaal minder en ben wel tevreden.
Een waarschuwingsbrief via hun sturen was voldoende voor mijn familie omdat het te lang duurde!
Dus geen rechtszaak maar slechts melden dat als niet binnen redelijke termijn er.....
en dan zijn ze wel snel en redelijk!
Je kunt ook gelijk vragen of ze redelijk snel komen of dat je gelijk je verzekering moet vragen...
Een beetje humor tijdens de klacht en vermelden dat je hier liever geen klachten schreef helpt meestal.
Re: Poppeliers
Alls je weet dat die gasten zwaar gristelijk zijn en in de bijbel staat dat je niet mag liegen dan weet je wel met wat voor volk je zaken doet. zelfs in de kerk zijn ze niet te vertrouwen.
Re: Poppeliers
Voortgang Poppeliers
We hadden goede hoop..
Maar,die is ons vandaag helemaal weer ontnomen.
1 jaar 3 maanden en 1 week hebben we al een geschil met Poppeliers.
Een brief van de geschillencommissie was onderweg naar om een expert de klachten te laten beoordelen..[maandag 20 april]
Dinsdagmorgen 21 april gaat de mobiel van mijn man,meneer R. K meld zich namens {Poppeliers en wil het toch echt wel oplossen met ons] een afspraak word gemaakt,de volgende dag [22 april] om 10.30 uur.
Hij neemt de tijd en is netjes en beleefd,kan niet anders zeggen.
Dan word er afgesproken ,dat! wij, tevreden klanten moeten worden ..hoe dan ook!
Dan ...de 2 zitsbanken gaan terug,worden HELEMAAL uitelkaar gehaald en aan ons geretourd,zodat we er dan eindelijk op kunnen zitten.De 6 eetkamerstoelen worden opgehaald en we krijgen hiervoor 6 precies de zelfde stoelen.
De tafel word gerepareerd door een meubelmaker [4 juni]
VANDAAG was het al zover..[27 april 2009] DAT!!!! gaat snel..lijkt ..wel!
we zijn 1 jaar 3 maanden en 1 week verder sinds de meubels geleverd werden.
Poppeliers hoor ik de straat inkomen,de deuren gaan open en daar komen als eerste de [hehehe] 6 nieuwe stoelen,toch maar even eerst de rest uit huis,want! het word wel echt vol [ja we zitten met dubbel meubilair]om toch goed te kunnen zitten]
zo gezegd zo gedaan..
Dan zeg ik tegen mijn man: ze pakken het WEL uit hoor!
en dat gebeurd dan ook..de eerste stoel ziet er niet best uit!
De 2 de stoel ook al niet best..
Mannen...even stoppen,we gaan bellen wat we hier mee aan moeten
Richard Klaassen is in gesprek krijgt ie te horen van de telefoniste,even later toch nog maar een keer gebeld toen werd mijn man doorverbonden.
Al snel is het afgesproken als de meubelmaker komt zal die wel gaan beoordelen..[oke]
Dan word er verder uitgepakt en bij de 4 de stoel zegt ik twisted: Bellen:mijn man belt weer en de bezorgers zeggen ook..dit kan niet
de ene stoel is nog beroerder als de andere..
Alles gaat terug in de vrachtwagen [ondertussen lopen bij mij de tranen over mijn wangen]
Er word gezegd: er worden 6 nieuwe stoelen besteld!
Voor ons is het op,ook al zou alles in PERFECTE STAAT er straks staan,[2010 of zo...]
ik kan er echt geen plezier meer aan beleven.
dit alles hebben we vandaag maar weer gemeld bij rechtbijstand en de geschillencommissie,en de nodige foto's er van gemaakt en die door gemaild.
Poppeliers leest vaak mee..
Het valt ons zwaar ,zwaar tegen van jullie.
We moesten deze zaak maar sluiten,door middel van..[de tafel hoeft alleen nog maar worden opgehaald] punt einde verhaal.boek dicht.
Fam Homan
uit Hippolytushoef.
[/b]
We hadden goede hoop..
Maar,die is ons vandaag helemaal weer ontnomen.
1 jaar 3 maanden en 1 week hebben we al een geschil met Poppeliers.
Een brief van de geschillencommissie was onderweg naar om een expert de klachten te laten beoordelen..[maandag 20 april]
Dinsdagmorgen 21 april gaat de mobiel van mijn man,meneer R. K meld zich namens {Poppeliers en wil het toch echt wel oplossen met ons] een afspraak word gemaakt,de volgende dag [22 april] om 10.30 uur.
Hij neemt de tijd en is netjes en beleefd,kan niet anders zeggen.
Dan word er afgesproken ,dat! wij, tevreden klanten moeten worden ..hoe dan ook!
Dan ...de 2 zitsbanken gaan terug,worden HELEMAAL uitelkaar gehaald en aan ons geretourd,zodat we er dan eindelijk op kunnen zitten.De 6 eetkamerstoelen worden opgehaald en we krijgen hiervoor 6 precies de zelfde stoelen.
De tafel word gerepareerd door een meubelmaker [4 juni]
VANDAAG was het al zover..[27 april 2009] DAT!!!! gaat snel..lijkt ..wel!
we zijn 1 jaar 3 maanden en 1 week verder sinds de meubels geleverd werden.
Poppeliers hoor ik de straat inkomen,de deuren gaan open en daar komen als eerste de [hehehe] 6 nieuwe stoelen,toch maar even eerst de rest uit huis,want! het word wel echt vol [ja we zitten met dubbel meubilair]om toch goed te kunnen zitten]
zo gezegd zo gedaan..
Dan zeg ik tegen mijn man: ze pakken het WEL uit hoor!
en dat gebeurd dan ook..de eerste stoel ziet er niet best uit!
De 2 de stoel ook al niet best..
Mannen...even stoppen,we gaan bellen wat we hier mee aan moeten
Richard Klaassen is in gesprek krijgt ie te horen van de telefoniste,even later toch nog maar een keer gebeld toen werd mijn man doorverbonden.
Al snel is het afgesproken als de meubelmaker komt zal die wel gaan beoordelen..[oke]
Dan word er verder uitgepakt en bij de 4 de stoel zegt ik twisted: Bellen:mijn man belt weer en de bezorgers zeggen ook..dit kan niet
de ene stoel is nog beroerder als de andere..
Alles gaat terug in de vrachtwagen [ondertussen lopen bij mij de tranen over mijn wangen]
Er word gezegd: er worden 6 nieuwe stoelen besteld!
Voor ons is het op,ook al zou alles in PERFECTE STAAT er straks staan,[2010 of zo...]
ik kan er echt geen plezier meer aan beleven.
dit alles hebben we vandaag maar weer gemeld bij rechtbijstand en de geschillencommissie,en de nodige foto's er van gemaakt en die door gemaild.
Poppeliers leest vaak mee..
Het valt ons zwaar ,zwaar tegen van jullie.
We moesten deze zaak maar sluiten,door middel van..[de tafel hoeft alleen nog maar worden opgehaald] punt einde verhaal.boek dicht.
Fam Homan
uit Hippolytushoef.
[/b]
Laatst gewijzigd door Ans 54 op 28 apr 2009 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Poppeliers
Poppeliers ga je schamen ! Als je op Google "Poppeliers" intikt staat dit Topic bovenaan. Hoeveel klanten denkt je dat dit kost ? Afgezien van de grote persoonlijke schade die jullie mensen toebrengen.
Re: Poppeliers
Ik ben eigenlijk tot op heden wel tevreden over de service van poppeliers. We hebben een 3,5 zit chaiselongue en twee stoelen gekocht. De 3,5 zit liet op een bepaald moment de stof in de naad los. Dit hebben we gemeld, binnen een week kwamen ze het bankstel ophalen, kregen een leenbank en 4 weken later was onze bank netjes terug:) Nu moet ik zeggen dat de reparatie niet afdoende is geweest omdat de naad wederom loslaat, maar ik had binnen twee dagen weer reactie dat er iemand naar onze bank komt kijken.
Re: Poppeliers
EINDE VERHAAL>>>>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door Ans 54 op 02 nov 2011 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Poppeliers
wij dus ook een bankstel gekocht 2 jaar later scheurtjes in het leer ingezaktte zittingen ze kunnen het wel repareren maar ja dan hebben we over een 1jaar dezelfde problemen we kunnen een ander uit komen zoeken maar gaat wel 2 derde van 1900 euro eraf ben het er niet mee eens is toch mijn fout niet dat het scheurt en inzakt wil gewoon een bankstel van 1900 euro en geen cent erbij leggen ook cbw een mail gestuurd met als resultaat ga maar naar de geschillencommissie wat is dat voor een afgedankt praatje want die trekken zich ook gemakkelijk terug wat moeten we doen
Re: Poppeliers
De RECHTBANK HEEFT EEN UITSPRAAK GEDAAN!!!
op 29september jl
Einde verhaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
U snapt wel waarom!!!!!!!
op 29september jl
Einde verhaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
U snapt wel waarom!!!!!!!