Wel ben ik van mening dat de 2 positievelingen hier verdacht veel overeenkomsten hebben qua schrijfwijze.
Hoi Combiwitch, het gaat niet alleen om de schrijfwijze, maar ook om het feit dat het nieuwe posters betreft, die vervolgens nooit meer iets van zich laten horen.
Een positief tegengeluid mag best wel eens. Daardoor kunnen klanten met negatieve ervaringen juist een stukje moed krijgen om de boel nóg een keer op te pakken, maar dan met een stukje vertrouwen dat het goed komt, omdat het bij anderen ook goed kwam.
Het feit dat winkels als Seats and Sofas en Poppeliers nog steeds bestaan kan alleen maar doordat er... klanten zijn die tevreden zijn met hun aankoop. Dus het zal heus niet alleen maar kommer en kwel zijn bij die bedrijven.
En als consumenten hier op het forum onterecht klagen, dan komen ze daar ook wel heel snel achter.
Echter, jij weet ook wel, dat als er iets te klagen valt, dan staan de meesten vooraan, maar de doos met complimenten is over het algemeen niet de best gevulde. Dat mensen hier een account aanmaken alleen maar om één positief bericht te schrijven over een bedrijf kan, maar bij het ene bedrijf komt dit regelmatig voor, bij het andere nooit. En dát valt op.
Van jou geloof ik het wel, dat het een oprecht compliment is omdat ik naar het aantal posts kijk.
Wat Poppeliers betreft: inplaats van de positieve consument uit te hangen, kunnen ze beter een berichtje plaatsen dat het ze spijt dat de poster een negatieve ervaring heeft, en aanbieden er alsnog over te praten.
Iets oplossen lijkt me een veel betere reclame dan de kop in het zand steken en een beetje wauwelen dat de klant fout is omdat hij hier klaagt.