LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
dhrmar
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jan 2010 11:30

poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door dhrmar »

Heb hier een zogenaamde eiken houten eettafel gekocht , wat blijkt de hele tafel is een plakplaatje op goedkoop triplex :x
Iemand ervaring mee

Deurwaarder Mark
Berichten: 563
Lid geworden op: 27 dec 2008 21:14

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door Deurwaarder Mark »

En de tafel is jou uitdrukkelijk verkocht als zijnde massief eiken? En de prijs was daar ook naar? Iets meer info over de feiten en omstandigheden zou welkom zijn.

stofzuigertje

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Meestal is aan zijkant fineer zichtbaar of aan de onderzijde....
dus vraag altijd of ze het Massief op bon zetten.
Soms zijn alleeen de poten massief... en mijn verkoper was wel eerlijk 15 jaren terug!

Dus er zijn ook goede Poppeliers winkels!

dhrmar
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jan 2010 11:30

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door dhrmar »

Deurwaarder Mark schreef:En de tafel is jou uitdrukkelijk verkocht als zijnde massief eiken? En de prijs was daar ook naar? Iets meer info over de feiten en omstandigheden zou welkom zijn.

Er stond eiken houten tafel in de advertentie en op de bon ook :?
Heb er wel 400 euro voor betaald , voor dat geld heb je ook een echte eiken houten tafel of teak .

stofzuigertje

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Massief Eiken blad in deze maat is erg duur..
Vele meubels hebben masieve deuren en de rest.....
Dus vraag altijd of het volledig of gedeeltelijk is, en ook spaanplaat komt voor, dus triplex is nog goede kwaliteit die duurder is...

witte angora
Berichten: 30860
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door witte angora »

Er stond eiken houten tafel in de advertentie en op de bon ook
Heb er wel 400 euro voor betaald , voor dat geld heb je ook een echte eiken houten tafel of teak .
Ik snap precies wat je bedoeld, de grens tussen reclame enerzijds en bewust verkeerd informeren is flinterdun hoor.

Voor 400 euro mag je inderdaad wel wat verwachten, maar je hebt voor dat geld behalve massieve ook nog wel spaanplaat tafels.

Een ander trucje is deze: 'eiken tafel'. Bij navraag werd er bedoeld: 'gelakt in eiken kleur'. Wat dat ook moge wezen.

Zelf heb ik een jaar of wat geleden een nieuwe tafel voor een leuk prijsje gekocht (100 euro) is ook massief hout. Er werd gezegd dat het chinees eiken was, maar later bleek: geen eiken, maar rubberwood. Toch iets heel anders. Maar ja goed, ik heb er ontzettend veel plezier van, no problem.

Het beste is voor de zekerheid altijd even naar de zijkant te kijken, als het patroon daar niet klopt met de bovenkant, weet je zeker dat het gefineerd is.

Waar je ook bent, waar je ook koopt, waar je ook besteld, het blijft opletten, doorvragen, nog eens opletten, nog eens doorvragen, een nachtje er over slapen, nog eens kijken, weer doorvragen, en dan pas een beslissing nemen.

En zelfs dan kun je er nog intrappen. :wink:

Snelle Henkie
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jan 2010 08:52

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door Snelle Henkie »

Ik zal mij niet begeven op het niveau om, openlijk, achter iemands rug om te klagen, maar stap liever naar degene toe om in goede harmonie een oplossing te zoeken.

Zelf zijn wij al sinds ons trouwen, bijna 20 jaar geleden, min of meer vaste klant bij POPPELIERS VEENENDAAL. Wanneer wij nieuwe meubelen zoeken gaan wij eerst bij hen kijken. Het is daar gezellig en gemoedelijk. Omdat zij ons steeds beter kennen (er zijn verkopers die er de eerste keer dat wij er kwamen tot aan de laatste keer, enkele maanden terug, nog steeds werken) beginnen we altijd met een bakje koffie en bijpraten. Daarom weten wij ook dat Poppeliers in Veenendaal en Varsseveld een eigen bedrijf is en geen enkele zakelijke binding heeeft met de andere Poppeliers winkels. Bijna altijd kunnen wij een mooie keuze maken met goede garantievoorwaarden tegen een voor ons zeer betaalbare prijs.
Heb hier een zogenaamde eiken houten eettafel gekocht , wat blijkt de hele tafel is een plakplaatje op goedkoop triplex. Iemand ervaring mee
TIP : Bent u al bij hen geweest om te vragen waarom de tafel geheel of gedeeltelijk van triplex gemaakt is. Er zal een goede reden voor zijn. Wanneer u met die uitleg niet tevreden bent weet ik zeker dat zij u aanbieden om een andere tafel uit te zoeken. (Hebben wij zelf meegemaakt met een tafel waar de stoelen, met armleuning, niet onder pasten). Als de verkoper het niet weet vraag dan even naar de bedrijfsleider of hoofd van de afdeling service.

witte angora
Berichten: 30860
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door witte angora »

Goedemiddag Snelle Henkie, welkom op het forum, Popeliers is er weer snel bij om de klager even een trap na te geven om vervolgens als tegenwicht een positief bericht te plaatsen. :wink:

Nogmaals welkom, we kunnen onder andere in de topics over energie nog wel wat hulp gebruiken, mischien dat je daar ook eens je licht wil laten schijnen? :mrgreen:

Snelle Henkie
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jan 2010 08:52

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door Snelle Henkie »

goedendag witte angora. Jammer dat hier alleen negatief gesproken mag worden en dat positieve reacties in jullie ogen altijd van een medewerker moeten zijn.
Gelukkig is het leven veel positiever dan de reacties op dit forum doet vermoeden.

Mijn motto is dan ook : geniet van de positieve dingen, vertel het aan anderen en bespreek de negatieve dingen met degene die het betreft.

Vandaar mijn bericht voor Dhrmar waar hij om gevraagd heeft.
Iemand ervaring mee


Ik heb mijn ervaring opgeschreven en dat heeft niets met mijn baan te maken.

witte angora
Berichten: 30860
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door witte angora »

goedendag witte angora. Jammer dat hier alleen negatief gesproken mag worden en dat positieve reacties in jullie ogen altijd van een medewerker moeten zijn.
Je komt blijkbaar niet voor het eerst kijken begrijp ik? :mrgreen:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door jor »

Snelle Henkie schreef: Zelf zijn wij al sinds ons trouwen, bijna 20 jaar geleden, min of meer vaste klant bij POPPELIERS VEENENDAAL. Wanneer wij nieuwe meubelen zoeken gaan wij eerst bij hen kijken. Het is daar gezellig en gemoedelijk. Omdat zij ons steeds beter kennen (er zijn verkopers die er de eerste keer dat wij er kwamen tot aan de laatste keer, enkele maanden terug, nog steeds werken) beginnen we altijd met een bakje koffie en bijpraten. Daarom weten wij ook dat Poppeliers in Veenendaal en Varsseveld een eigen bedrijf is en geen enkele zakelijke binding heeeft met de andere Poppeliers winkels. Bijna altijd kunnen wij een mooie keuze maken met goede garantievoorwaarden tegen een voor ons zeer betaalbare prijs.

Er is niets mis met het plaatsen van een positieve reactie over een bedrijf op dit forum. Toch ben ik het met witte angora eens dat dit soort reacties dan altijd ineens zoveel informatie bevatten over een bedrijf en zoveel goede service werd verleent dat het juist ongeloofwaardig word. Fijn dat het bij u al 20 jaar goed gaat maar dat doet helemaal niets af van het grote aantal klachten over deze zaak hier en op veel meer consumenten-forums, denk hierbij aan kassa.vara.nl.

witte angora
Berichten: 30860
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door witte angora »

Ter vergelijking:

Stofzuigertje:
Meestal is aan zijkant fineer zichtbaar of aan de onderzijde....
dus vraag altijd of ze het Massief op bon zetten.
Soms zijn alleeen de poten massief... en mijn verkoper was wel eerlijk 15 jaren terug!

Dus er zijn ook goede Poppeliers winkels!
Snelle Henkie:
Ik zal mij niet begeven op het niveau om, openlijk, achter iemands rug om te klagen, maar stap liever naar degene toe om in goede harmonie een oplossing te zoeken.

Zelf zijn wij al sinds ons trouwen, bijna 20 jaar geleden, min of meer vaste klant bij POPPELIERS VEENENDAAL. Wanneer wij nieuwe meubelen zoeken gaan wij eerst bij hen kijken. Het is daar gezellig en gemoedelijk. Omdat zij ons steeds beter kennen (er zijn verkopers die er de eerste keer dat wij er kwamen tot aan de laatste keer, enkele maanden terug, nog steeds werken) beginnen we altijd met een bakje koffie en bijpraten. Daarom weten wij ook dat Poppeliers in Veenendaal en Varsseveld een eigen bedrijf is en geen enkele zakelijke binding heeeft met de andere Poppeliers winkels. Bijna altijd kunnen wij een mooie keuze maken met goede garantievoorwaarden tegen een voor ons zeer betaalbare prijs.


Citaat:
Heb hier een zogenaamde eiken houten eettafel gekocht , wat blijkt de hele tafel is een plakplaatje op goedkoop triplex. Iemand ervaring mee


TIP : Bent u al bij hen geweest om te vragen waarom de tafel geheel of gedeeltelijk van triplex gemaakt is. Er zal een goede reden voor zijn. Wanneer u met die uitleg niet tevreden bent weet ik zeker dat zij u aanbieden om een andere tafel uit te zoeken. (Hebben wij zelf meegemaakt met een tafel waar de stoelen, met armleuning, niet onder pasten). Als de verkoper het niet weet vraag dan even naar de bedrijfsleider of hoofd van de afdeling service.
Welke positieveling komt het meest geloofwaardig over. :wink:

anna88
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jan 2010 18:30

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door anna88 »

hallo snelle henkie

Dat je dit bericht als werknemer van poppeliers plaats is wel duidelijk..
Kun je niet beter de mensen helpen die dupe zijn geworden van slechte producten ipv doen alsnof jullie top service hebben en top producten

Ook zeg je dat de wereld mooier is dan hier op het forum voorgedaan word...

Inderdaad de wereld is mooi... jullie vallen onder de minpunten doe daar wat aan ipv klachten niet serieus nemen

Rik74
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010 17:16

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door Rik74 »

Goedendag dhr Mar

Ook wij zijn een vaste klant van Poppeliers Veenendaal, en ik kan niet anders zeggen dat wij ten alle tijden zeer correct en netjes zijn geholpen, wij zijn dan ook meer dan tevreden over deze interieurzaak in Veenendaal.

Kijk, als je een probleem hebt en je wilt ook daadwerkelijk dat dit opgelost wordt zou ik dit niet via een forum als dit doen, maar bij degene waar ik mijn meubelstuk gekocht heb, bij Poppeliers dus, en ik weet 100% zeker dat zij u met raad en daad ter zijde zullen staan om u niet met uw probleem te laten zitten, want ik ken maar weinig meubelzaken in Nederland die de service zo hoog in het vaandel hebben staan.

Verder ben ik gewoon klant van hun en heb verder niets met Poppeliers Veenendaal van doen.

Bekijk het positief en doe er iets mee, op de juiste manier

dit wilde ik even kwijt

groeten

Rik :wink:

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door sjoegel »

Kijk weer een werknemer van poppeliers :D "toevallig" hier en meteen zijn eerste posting :lol:

witte angora
Berichten: 30860
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door witte angora »

sjoegel schreef:Kijk weer een werknemer van poppeliers :D "toevallig" hier en meteen zijn eerste posting :lol:
Weer 'een' werknemer? Dezelfde als de vorige bedoel je, kijk maar naar de schrijfstijl. :wink:

Wedden dat de volgende post vol met tik- en taalfouten zit die een tante Sjaan van drie hoog achter zou moeten doen vermoeden? :mrgreen:

Helaas meneer Popeliers, de vaste posters hier hebben het nodige op dit forum voorbij zien komen, en voelen heus wel goed aan wat er achter een post schuilt. Maak u maar geen zorgen, hoe u het ook aanpakt, u zult steeds weer hetzelfde commentaar krijgen. Wij trappen er niet in namelijk.

Het leven is mooi, wij genieten iedere keer als wij er de vinger achter kunnen krijgen als iemand de boel belazerd. En dat gebeurt nu ook weer, immers, u doet alsof u een klant bent, maar u vertegenwoordigd in werkelijkheid het bedrijf, dus u maakt gebruik van een valse identiteit. Zeer bedankt voor uw post, en dat u mijn dag weer helemaal goed hebt gemaakt!

Wat de vorige poster ook al zei: in plaats van hier te posten kunt u beter de klager hier tegemoet komen, de klager in kwestie zal na afloop over het algemeen heus wel zeggen dat de klacht alsnog naar tevredenheid is afgehandeld. Nu wordt er niks opgelost, en daarmee blijven de klachten staan.

Feitelijk, meneer Popeliers, is uw bericht zo hypocriet als wat, immers, u verwijt de klant niet naar u toe te komen voor een oplossing, u doet exact hetzelfde, want u benaderd de klant óók niet voor een oplossing.

Muskusrat
Berichten: 97
Lid geworden op: 11 jan 2010 23:28
Locatie: Bucharest

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door Muskusrat »

Hallo ik ben tante sjaan van 3 hoog achter en ik hep ook bei popeliers gekogt en dat is mij heel goed bavallen. Ik kan het dan ook iedereen aanraden.

Mvg,

Tante Sjaan



:lol: :lol: :lol:

witte angora
Berichten: 30860
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door witte angora »

Muskusrat schreef:Hallo ik ben tante sjaan van 3 hoog achter en ik hep ook bei popeliers gekogt en dat is mij heel goed bavallen. Ik kan het dan ook iedereen aanraden.

Mvg,

Tante Sjaan



:lol: :lol: :lol:
En we trappen er niet in, Tante Sjaan... :wink:
:lol: :lol: :lol:

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

@ Tante Sjaan,

Wat heb u dan pracies gekog daaro en waer u so blei mee bend dan? :D

witte angora
Berichten: 30860
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: poppeliers veenendaal eiken tafel? plakplaatje op triplex

Ongelezen bericht door witte angora »

jeanne-veghel schreef:@ Tante Sjaan,

Wat heb u dan pracies gekog daaro en waer u so blei mee bend dan? :D
Vermoedelijk een massief eiken tafel geleverd gekregen waar een tafel van mdf met een eiken printplaatje besteld was. :wink:
:lol:

Gesloten