LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Praxis kortingsbonnen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
kxsje
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mei 2010 19:18

Praxis kortingsbonnen

Ongelezen bericht door kxsje »

Beste,

Misschien kan een van jullie mij raad geven of heeft een van jullie hier ervaring mee?

Mijn vriend en ik gaan samenwonen. We gaan een douchewand, 2 x badkamerset (wasbak, onderstel, spiegel) en een badkamerkast kopen. Het totaal bedrag hiervan is ruim €1900,00. Nu in de Praxis folder staan kortingsbonnen, 15% korting op badkamermeubelen, douchecabines en baden. Tevens is er woensdag een actie tussen 09.00 en 12.00 uur 15 % korting op alles. De volgende voorwaarden staan bij de kortingsbon:

De korting geldt voor 1 artikel uit dit assortiment. Koopt u meerdere stuks van exact hetzelfde artikel, dan geldt de korting voor al deze producten.
De korting geldt ook op folderaanbiedingen.
De kortingsbon geldt niet in combinatie met andere kortingsbonnen of met Air Miles korting.
De korting wordt alleen verstrekt indien u de kortingsbon bij het afrekenen vooraf inlevert en kenbaar maakt op welk artikel u de korting wenst te ontvangen.
U kunt maximaal 1 kortingsbon op badkamermeubelen, douchcabines en baden inleveren.
De kortingsbon is niet geldig bij aankopen in de Praxis webwinkel en Baseline artikelen.
De 15% korting op badkamermeubelen, douchecabines en baden is geldig van 3 t/m 9 mei 2010.
U spaart geen Air Miles bij een product waarbij u een kortingsbon gebruikt.

Als ik het goed begrijp, moet ik dus 3 x afrekenen wil ik kunnen genieten van de 30 % korting? Of moet ik dan met 3 personen gaan? En hoe gaat het, stel dat ik het geheel samen wil laten bezorgen?

Hopelijk heeft iemand goede raad.

Groetjes!

Paradiso
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 okt 2008 19:37

Re: Praxis kortingsbonnen

Ongelezen bericht door Paradiso »

Geldt er voor de actie op woensdag van 9:00-12:00 niet dat deze niet mogelijk is i.c.m. andere acties?

En 2x 15% is geen 30% korting; 15% van € 100,- is € 85 en 15% van € 85,- is € 12,75 maakt dus een totaal van € 72,25. 30% van € 100,- is € 70,-. Scheelt dus een beetje ;)

Waarom doe je de aankopen niet gewoon verspreid over die dagen, eventueel zelfs door verschillende personen, kleine moeite toch?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Praxis kortingsbonnen

Ongelezen bericht door crazyme »

Waarom vraag je hier hoe Praxis met de kortingsbonnen omgaat ?

Het is toch veel logischer om dit aan Praxis te vragen ?
:roll:

peter82
Berichten: 29
Lid geworden op: 08 dec 2007 22:24

Re: Praxis kortingsbonnen

Ongelezen bericht door peter82 »

meestal doen ze niet moeilijk en gewoon alles in een keer, teminste deden ze vorig jaar wel bij ons

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Praxis kortingsbonnen

Ongelezen bericht door helpendhandje »

Niet om moeilijk te doen maar mijn teerbeminde wederhelft ging even, mét kortingsbonnen op sjouw voor een nieuwe accuboormachine. Bij de Karwei en bij de Praxis........... nu hebben we een Formido om de hoek en daar was diezelfde accuboormachine die hij op het oog had 20 (!!!) % standaard, al goedkoper dan dezelfde bij de Karwei en bij de Praxis.
Dus 15% korting op een apparaat dat bij de Formido al 20% goedkoper is zonder kortingsbonnen?
Ik bedoel maar, hoezo omzet kweken is een vak :roll: :mrgreen:

witte angora
Berichten: 31077
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Praxis kortingsbonnen

Ongelezen bericht door witte angora »

Gewoon even bij de klantenservice vragen. Zeg dat je drie bonnen hebt, zeg wat je nodig hebt, en vraag of je drie keer door de kassa moet, of dat het in één keer kan.

Doe het bij voorkeur op een dag dat het stervensdruk is. :mrgreen: Wedden dat het in één keer kan? :wink:

kxsje
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mei 2010 19:18

Re: Praxis kortingsbonnen

Ongelezen bericht door kxsje »

Ben afgelopen woensdag daargeweest en de 15 % korting van de voordeelbonnen werden gewoon over het hele bedrag berekend. Heb er nog niet eens om hoeven vragen. Daar bovenop nog eens de 15 % korting omdat het bevrijdingsdag was... Toch mooi meegenomen! Scheelt me weer fijn € 450,00. Dank jullie wel voor de tips. Groetjes

meijer3
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 mei 2010 16:37

Re: Praxis kortingsbonnen

Ongelezen bericht door meijer3 »

Mijn ervaring is dat je bij de ene praxis wel alles in één keer kunt afrekenen voor de korting. En de andere keer moesten mijn man en ik allebeid apart een blik verf afrekenen. Dus ik zou het voorleggen aan de Praxis balie. Volgens mij ben je een goede klant en zullen ze je overal de korting op geven.

Gesloten