LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Profiijt meubelen....

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
bunnys
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2011 08:29

Profiijt meubelen....

Ongelezen bericht door bunnys »

Na toch wel met enige voorzichtigheid een bankstel te hebben gekocht bij Profijt Meubelen in Hoogeveen, na de verschillende reactie's te hebben gelezen (6mnd garantie en nu wel aangesloten bij het CBW), moet ik helaas de mening van velen delen! Half jaartje geleden een bankstel gekocht te hebben, begint deze al door te zitten en te kraken van alle kantenen de stof te lurpen. Servicemonteur langs geweest en heeft bij mij thuis de balken verstevigd maar hij concludeerde dat dit waarschijnlijk niet genoeg was en dat er een ander service team moet komen om het bankstel opnieuw onder handen te nemen! En dat na een half jaartje!!! Nu is de service van het bedrijf wel verbeterd maar om elke keer een servicebedrijf in huis te krijgen welke de zo goed als nieuwe bank moet komen repareren......? Dat na een half jaar! Kwaliteit is dus ronduit slecht! Voor mij geen meubelen meer van Profijt!

Jannes22
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 jan 2009 16:22

Re: Profiijt meubelen....

Ongelezen bericht door Jannes22 »

Zou het ook een identieel geval kunnen zijn? Misschien een fabrieksfout? De mooiste Mercedes komt ook wel eens in de garage. Om nou gelijk te roepen dat de kwaliteit slecht is vind ik erg overdreven. Daarbij zit profijt meubel in een vrij laag segment en lossen ze het toch gewoon netjes voor je op? Vanwaar botvier je je frustraties op een forum?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Profiijt meubelen....

Ongelezen bericht door crazyme »

Tsja, voor een dubbeltje op de eerste rang zitten hé ?

Niks betalen en alles eisen.

Pas gewoon je verwachtingspatroon realistisch bij.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Profiijt meubelen....

Ongelezen bericht door JtC »

Ben je misschien zwaarlijvig of komt er gemiddeld meer gewicht op dan normaal is? Met alle respect hoor, maar mensen laten vaak essentiele delen van hun kant van het verhaal weg. Kan me voorstellen dat een bankstel een bepaalde marge heeft van verdraagbaar gewicht. Want ik lees al iets over verstevigen van een bank....

16again
Berichten: 16396
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Profiijt meubelen....

Ongelezen bericht door 16again »

Pas gewoon je verwachtingspatroon realistisch bij...
Wat ik lees betreft het hier een CBW winkel.
Bij die CBW sticker op de deur hoort het volgende verwachtingspatroon:
Je hebt minimaal 1 jaar volledige garantie, 2e en 3e jaar moet je zelf bijbetalen.
Kan de winkelier daar niet aan voldoen, dan moet hij die CBW sticker van de gevel halen.

Jolen
Berichten: 157
Lid geworden op: 31 aug 2010 14:13

Re: Profiijt meubelen....

Ongelezen bericht door Jolen »

Er gaat 1x iets mis met een bank en de conclusie is dat "Profijt slechte kwaliteit levert"?? Pfffffffffff. Erg oneerlijk dat bedrijven zo de grond in geboord worden op deze manier!! De prijs-kwaliteit-verhouding is m.i. prima bij Profijt Meubel.

riddert
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Profiijt meubelen....

Ongelezen bericht door riddert »

De prijs kwaliteit verhouding bij profijt meubel is dik in orde. Heb er zelf eetkamerstoelen op wieltjes gekocht, voor dezelfde prijs als bij de Leen Bakker, echter een betere kwaliteit. De stoelen hebben betere stoffen en na een jaar gebruik heb ik geen klachten.

De stoelen zullen wel geen 20 jaar meegaan, maar daar is de prijs dan ook naar.

quis
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 feb 2008 07:47

Re: Profiijt meubelen....

Ongelezen bericht door quis »

Het is altijd jammer als iets niet aan de verwachting voldoet.
De prijs kwaliteitverhouding bij profijtmeubel is goed,we hebben zelf ook spullen van profijtmeubel.
Onze ervaring is dat ze het altijd zullen proberen op te lossen.
Dus als het nog niet naar tevredenheid is opgelost neem dan weer contact op met
het service kantoor van profijtmeubel.
want zoals een van de vorige posters al terecht opmerkte er zit cbw garantie op.

Gesloten