In maart van dit jaar een in onze ogen mooie witte bank gekocht .De verkoper melde ons dat de levertijd circa 10 weken zou zijn.En ja,na 10 weken een telefoontje dat de bank in het magazijn stond.Wij hebben de bank opgehaald en thuis uitgepakt.De bekleding was diverse plaatsen beschadigd .
We hebben meteen foto,s gestuurd naar Profijtmeubel en na 3 weken bericht dat de bank terug naar de leverancier zou gaan.Ondertussen kwamen er ook nog steeds meer plekken op de witte bekleding.
Profijt meubel gaf aan dat de bank volledig zou worden hergestoffeerd.
Ondertussen gaan de weken,maanden voorbij en na een aantal keren geklaagd te hebben dat nu eindelijk die bank eens moest worden opgehaald leggen ze de bal bij de leverancier.
Ik heb aangegeven na 3 maanden dat als de bank niet binnen 2 weken zou worden opgehaald ik de koopovereenkomst wil ontbinden.
1 week later de mooie mededeling dat de bank opgehaald zou worden.
Dit gebeurde inderdaad,en na 4 weken heb ik profijt Almere eens gebeld wanneer wij onze mooie bank konden terug verwachten......
Nou,dat was nog niet te zeggen,kon zeker nog 5 weken meer duren.
Pardon......dus weer 9 weken geen bank..
Hierop heb ik geeist mijn overeenkomst te ontbinden en dat willen ze doen,Maar let op.Ze weigeren de door mij gemaakte kosten van transport terug te betalen.En ik kan zeker ruim 2 weken wachten op bijschrijving van het bedrag van de bank.
Aan de telefoon vertelde Profijt meubel dat ze me wel een andere bank willen leveren.......Wat denk je zelf......
Ik heb nog nooit zo een slechte service meegemaakt en ik adviseer een ieder deze winkelketen voorbij te lopen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Profijt meubel Almere waardeloze service
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 29 okt 2007 21:34
Re: Profijt meubel Almere waardeloze service
Geachte Profijt klant,
Het is ook voor een firma als Profijt zeer vervelend wanneer men afhankelijk is van een fabrikant die blijkbaar zo'n lange reparatietijd nodig heeft. Dit is eveneens voor deze detaillist winstderving.
Uw verzoek om vergoeding van tranportkosten ? Tja, ik ben van mening dat geen enkele garantieregeling in dergelijke verzoeken kan voorzien.
Jammer dat u oproept om deze detaillist te boycotten. Ik vind dit niet fair en u gaat hiermee geheel voorbij aan de goede wil van deze firma om uw bestelling te annuleren.
Het is ook voor een firma als Profijt zeer vervelend wanneer men afhankelijk is van een fabrikant die blijkbaar zo'n lange reparatietijd nodig heeft. Dit is eveneens voor deze detaillist winstderving.
Uw verzoek om vergoeding van tranportkosten ? Tja, ik ben van mening dat geen enkele garantieregeling in dergelijke verzoeken kan voorzien.
Jammer dat u oproept om deze detaillist te boycotten. Ik vind dit niet fair en u gaat hiermee geheel voorbij aan de goede wil van deze firma om uw bestelling te annuleren.
Re: Profijt meubel Almere waardeloze service
Gewooon die transportkosten vergoeden, en deze weer verhalen op uw leverancier, doen mijn klant ook en daar hebben ze gelijk in. Uw levert spullen welke niet aan de verwachting voldoen.