LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pronto meubelen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
yust

Re: Pronto meubelen

Ongelezen bericht door yust »

In 2006 hebben wij bij Pronto Uden de Kamanga-serie gekocht en de Sudenby eettafel stoelen.
Als eerste zagen we bij het uitpakken van de dressette dat er een grote beschadiging op zat, meteen gebeld en enkele weken later werd deze omgeruild. Niks zelf transport Pronto deed dit voor ons.
Enkele maanden later kregen wij te maken met een houtworm in de eettafel. Ook hier meteen melding van gemaakt (met foto's) en de tafel werd opgehaald en meteen een nood tafel geleverd. Er zou een speciale behandeling gegeven worden aan onze tafel, maar we kregen een geheel nieuwe tafel geleverd na enkele weken.
Nu sinds twee weken heb ik ook 6 nieuwe stoelen gekregen, want de oude stoelen begonnen op dezelfde plaats te scheuren... productie fout. Er zat teveel spanning op de naden. Ook hier heb ik van Pronto de bus mogen lenen en de stoelen omgeruild. Geen extra kosten, want er staat in de leveringsvoorwaarden dat je na 1 jaar nog zelf moet bijbetalen, maar nee... alles netjes opgelost!
Ik moet zeggen dat het heel wat is geweest met Pronto, maar ik geef Anja van de klantenservice een pluim!

britelite

Ongelezen bericht door britelite »

Het is spijtig dat wij pas nu radar raadplegen bij het vinden van meningen over de handelswijze van Pronto. Onze eerste kennismaking met Pronto Zoeterwoude op 10-07-2008 verliep in eerste instantie positief door de behulpzaamheid van medewerkster Susanne. Hoe anders was het aflevermoment. Bij toeval zagen wij dat een medewerker onze extra bestelde barkruk (chromen poot) uit de vrachtwagen smeet en hard liet stuiteren op straat om vervolgens lachend over het voorval binnen te stappen. Toen wij er een opmerking over maakten kregen we direct een grote bek. Niet erg klantvriendelijk in onze beleving. Van de geleverde lederen eetkamerstoelen brak 's er avonds een rugleuning ter hoogte van het zitvlak. Deze moesten wij zelf terugbrengen en wordt op dit moment gerepareerd. Inmiddels buigt ons Rivera dressoir, ondanks het ijzeren frame eronder, flink door aan de zijkanten van de(?) bodemplaat. Deurtjes willen niet goed open en dicht. Dit verwacht je eerder bij een zelfbouwpakket van een paar honderd euro en niet zoals bij Pronto bij een product van 600,- euro. Ook hiermee gaan we terug naar de zaak. Pronto is CBW aangesloten, wellicht ook voor anderen een laatste redmiddel. Wordt vervolgd!

mvr.lodewjk

Ongelezen bericht door mvr.lodewjk »

Wat een negatieve reacties allemaal.Nou ik heb dus een fauteuil gekocht bij pronto wonen in naaldwijk. er was wel iets mis mee maar de service is ongeevenaard! Die Frank is echt een topgozer die daar werkt.
Mijn familie heeft er ook meubelen gekocht, en zijn er erg tevreden mee, ook met het verkoopteam

Nick_Den_Haag

Ongelezen bericht door Nick_Den_Haag »

Ene Marco van der Spek gebruikt dit forum om mensen aan te sporen om eens bij HACO te gaan kijken. Saillant detail is dat deze Marco is de manager van HACO in de Megastores in Den Haag.
Jammer dat er mensen zijn zoals hij die dit soort goede forums misbruiken om hun eigen bedrijf te promoten. Dit is geheel tegen de gedragregels van dit forum in. Dit is des te kwalijker, omdat service of klantvriendelijkheid zeker geen speerpunten zijn van de firma HACO.

Zelf heb ik een buitengewoon negatieve ervaring met de HACO in de Megastores in Den Haag. Het personeel daar heeft te weinig kennis van hun eigen producten. Als je daardoor ontevreden bent en je geld terug vraagt, dan beschuldigt de filiaalmanager Marco je ongegeneerd ervan dat je de boel belazert. Hij zei: " jij hebt gewoon geld nodig, daarom wil jij je spullen terugbrengen".

Het probleem is dat HACO slechte kwaliteit levert, zijn deel van de overeenkomst niet nakomt en dus geen recht op de vergoeding heeft. Toen ik hem vertelde dat dit diefstal is kreeg ik als antwoord " ga maar aangifte doen" en vervolgens liep hij weg.

Ben dus gewaarschuwd voor aankopen bij HACO. Niet goed, is geen geld terug. In plaats daarvan word je geschoffeerd en met een kluitje het riet instuurd!

jajajaja001

Ongelezen bericht door jajajaja001 »

Pronto bevalt super, vriendelijk geholpen en snel geleverd en product was perfect service er goed (geleverd via Pronto groningen)
bas

Gesloten