ik ben voor een paar dagen terug in die winkel geweest heb me een bankstel aan laten smeren dom dom en wilde de dag er na de bankstel afzeggen maar dat kon niet meer ik heb nog geen aan betaling gedaan maar ze zeggen getekend is getekend en ik mag ook geen andere uit zoeken.
weet iemand of ik nog onder die aankoop uit kan help als ik het nu af zeg moet ik zowiezo 30% van het aankoop betalen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sead&sofas
Re: sead&sofas
Helaas...je bent de pineut !
Je bent namelijk vrijwillig de winkel ingegaan,bent volwassen en bent zelf deze verbintenis met je handtekening als bewijs aangegaan.
30% annuleringskosten zullen ze dus altijd in rekening brengen,zeker bij Seats and Sofas !
Dure les....
Je bent namelijk vrijwillig de winkel ingegaan,bent volwassen en bent zelf deze verbintenis met je handtekening als bewijs aangegaan.
30% annuleringskosten zullen ze dus altijd in rekening brengen,zeker bij Seats and Sofas !
Dure les....
waarom wilde je die bank afzeggen?
je hebt hem blijkbaar zelf gewild,anders had je hem niet aan laten 'smeren' !
weet je dat er ook mensen zijn die wel tevreden zijn met hun daar gekochte bank, echt hoor ze bestaan!
je hebt hem blijkbaar zelf gewild,anders had je hem niet aan laten 'smeren' !
weet je dat er ook mensen zijn die wel tevreden zijn met hun daar gekochte bank, echt hoor ze bestaan!
Tja die 30% zul je gewoon moeten betalen als je wilt annuleren, daar kom je niet onderuit. Lees in het vervolg eerst het contract voor je hem tekend
en een goeie tip: sla alle grote letters over een lees eerst de kleine letters onderaan;)
en een goeie tip: sla alle grote letters over een lees eerst de kleine letters onderaan;)