LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SEATS and SOFA'S. dringend advies gevraagd !

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
jaapsabine2
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 nov 2006 13:39

SEATS and SOFA'S. dringend advies gevraagd !

Ongelezen bericht door jaapsabine2 »

Mijn vrouw en ik willen graag een nieuw bankstel kopen en we kregen een folder in de bus dat er grote aanbiedingen waren bij SEATS AND SOFA'S , eigenlijk wilden we er morgen naartoe gaan om te kijken of we inderdaad voor 500 euro ( zoals in hun advertentie staat ) een leuk bankstel kunnen kopen ( we hebben 2 kindjes thuis, de jongste is 1,5 en mijn vrouw is weer zwanger dus er komt weer een lief kindje aan , daardoor moeten we erg op onze centjes letten ) .

MAAR , ik lees ZOVEEL SLECHTE BERICHTEN hier op Trosradar dat ik heel erg begin te twijfelen of we wel naar dat bedrijf toe moeten gaan want een bankstel zonder garantie of stof die loslaat en kleuverschillen etc etc......dat vertrouw ik natuurlijk niet.

Raden jullie ons echt af om bij Seats en Sofa's iets te kopen ?

winter
Berichten: 38
Lid geworden op: 24 nov 2005 16:26

Re: SEATS and SOFA'S. dringend advies gevraagd !

Ongelezen bericht door winter »

hallo wat denkt U zelf als U dit allemaal leest ? De banken van de aanbieding zijn er nooit. Dit zijn lokkertjes om U binnen te krijgen. Daarna gaat een aalgladde verkoper U een duurder bankstel verkopen. Garantie geven ze feitelijk niet of U moet met het bankstel naar Maassluis en later weer ophalen. Maar meestal is het probleem "uw eigen schuld".

Lieske1958
Berichten: 430
Lid geworden op: 14 jun 2005 18:12

Re: SEATS and SOFA'S. dringend advies gevraagd !

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

Ja, echt niet doen !!!

Het kan natuurlijk goed gaan, maar de vele berichten hier over het niet goed gaan .... :?

Kijk eens bij IKEA.
Daar hebben ze leuke banken.
Bijv. de KLIPPAN (een 2-zitter), deze heeft bekleding die in de wasmachine mag. Gemakkelijk met die kleine boefjes van je ...
Bovendien losse hoezen in vele kleuren te koop.
De goedkoopste uitvoering (= afhankelijk van de kleur) kost € 169,--
De duurste (een witte) kost € 219,--
Je kan 'm op de site van IKEA bekijken.
En als je gaat, ga dan lekker op een doordeweekse dag.

Kijk zo wie zo even op de site van IKEA naar de openningstijden.
Ik zie dat IKEA Delft morgen (zaterdag 11 november) dicht is ivm de verbouwing.

Nee, ik heb geen aandelen. :shock: Alleen een tevreden koper ...

Succes, Lieske

jaapsabine2
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 nov 2006 13:39

Re: SEATS and SOFA'S. dringend advies gevraagd !

Ongelezen bericht door jaapsabine2 »

Dank jullie voor de snelle reacties ! wij zullen zeker niet bij Seats and Sofa's een bankstel kopen !

Maar over Poppeliers hebben we redelijk wat positieve berichten gelezen.....dus wellicht dat we daarnaartoe gaan....of gewoon IKEA inderdaad !

januca
Berichten: 80
Lid geworden op: 15 feb 2005 12:51

Re: SEATS and SOFA'S. dringend advies gevraagd !

Ongelezen bericht door januca »

Bij Seats en Sofas is het garantie tot aan de deur. Dus NOOIT doen.
Ga lekker naar IKEA. Goed en echt niet duur. Ik koop er vaak, en ik vraag mij elke keer weer af waarom ik in het verleden altijd teveel betaald heb bij anderen.

winter
Berichten: 38
Lid geworden op: 24 nov 2005 16:26

Re: SEATS and SOFA'S. dringend advies gevraagd !

Ongelezen bericht door winter »

Poppeliers is van dezelfde eigenaar als S and S ! Ze hebben dezelfde folders en dezelfde slechte service. U wilt toch geen nachten wakker liggen van een slechte bank ? De banken van ikea zijn met uw bescheiden budget de beste keuze !

kathy1978
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 jan 2006 14:48

Re: SEATS and SOFA'S. dringend advies gevraagd !

Ongelezen bericht door kathy1978 »

Poppeliers komt mij ook erg bekend over qua klachten. Ikea is naar mijn inziens de beste budget keuze. Heb zelf een slaapbank die gewoon echt op een bank lijkt. Uitstekend werkend en als er mankementen zijn zijn ze de beroerste niet. Tenminste jaren garantie.

Succes met zoeken.

Kathy

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: SEATS and SOFA'S. dringend advies gevraagd !

Ongelezen bericht door Bailey »

Weet je wat het is, de goede ervaringen lees je hier eigenlijk nooit. Ik heb nu een bank van Seats & Sofa's en die bevalt mij op zich goed. Ik heb deze nu 3 jaar en hij zit nog hartstikke goed. Ik ga wel binnenkort een andere kopen maar dat is omdat ik om de zoveel jaar een andere koop, daarom koop ik altijd wat goedkopere banken. Ook het vorige bankstel was van Seats & Sofa's en deze heb ik een jaar of 5 gehad. Stof was weliswaar kapot op een gegeven moment, maar dat kwam door de katten. Verder geen problemen gehad.

Je leest hier natuurlijk alleen de problemen, maar de goede ervaringen niet. Ik heb dus geen problemen met de banken van Seats & Sofa's gehad, maar misschien heb ik gewoon mazzel gehad. Ik moet wel zeggen dat de volgende van Ikea wordt, maar dat is gewoon omdat ze wat bij Seats & Sofa's niet hebben wat ik nu wil.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: SEATS and SOFA'S. dringend advies gevraagd !

Ongelezen bericht door NAK »

Raden jullie ons echt af om bij Seats en Sofa's iets te kopen ?
Anders stonden die verhalen hier niet.

Maar ga zelf eens kijken dan weet je wat er bedoeld wordt.

Gesloten