In de maand mei hebben wij eettafel stoelen gekocht bij seats and sofa's. Bij de bestelling werd opgenomen dat wij parktwielen nodig hadden. Dit stond ook keurig op de bon vermeld. Op 9 juni werden de stoelen geleverd. Echter met de verkeerde wielen! Geen probleem deze zouden alsnog besteld worden!
Nu 13 weken later en na enkele telefoontjes en enkele malen persoonlijk een bezoekje gebracht te hebben. . . . nog steeds geen geen wielen.
Ik ben misschien simpel, maar ik denk iemand doet die wieltjes in een doosje en stuurt ze op!!!
Ik snap het schijnbaar niet1
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Seats and sofa's
Re: Seats and sofa's
Als je deze topics over Seats en Sofas lees dan zul je snel tot de conclusie komen dat zoiets inderdaad al te moeilijk voor ze is. Het is jammer dat je ook in de val gelopen bent. Stel je de Seats en sofas voor als een grote muizenval waar je met foldertjes ingelokt wordt. PATS ! en vast zit je. In de tang die Seats en Sofas heet waar je van het kastje naar de muur gaat en weer terug naar je kapotte bank. Sterkte met je stoelen.
Bij welke vestiging verkopen ze dan eettafels en stoelen naar mijn weten verkopen ze alleen bankstellen.
-
Volgens mij verkopen ze binnen alle vestigingen eetkamerstoelen, tafels worden er niet verkocht