LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Seats&Sofas

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
jopieboy

Seats&Sofas

Ongelezen bericht door jopieboy »

Hoi mijn naam is Joop en onlangs hebben ik en mijn vrouw bij seats&sofas een bankstel uitgezogt van 1499 euro maar deze was in lederlook en wij wilden stof dus werd hij 2889. was een 2hoek 3 sits bonita. heb deze echter schriftellijk geannuleerd na 3 dagen daar ik eerst telefonisch heb geprobeert ze te berijken wat niet mogelijk was, en wat schets nu mijn verbazing krijg ik een brief met een vordering van 30% met een bedrag van 866,70, en binnen 14 dagen betallen of er volgd een incasso, ik vind dat het hele groote oplichters zijn en wacht af en heb ze all laten weten dat ze het maar voor moeten laten komen.Wie heet dit nog meer meegemaakt en kan mij advies geven.

peter82

Re: Seats&Sofas

Ongelezen bericht door peter82 »

sorry maar ze doen niks verkeerd hoor. waarom wil je eigenlijk annuleren?

koop is nog altijd koop , en in elke meubelzaak moet je gewoon annuleringskosten betalen als je wilt annuleren. dat is heel normaal. voortaan beter nadenken voordat je wat koopt. dus het woord oplichter is hier niet helemaal op zijn plaats volgens mij.

16again

Re: Seats&Sofas

Ongelezen bericht door 16again »

Zolang Seats & Sofas je de verkoopvoorwaarden overhandigt hebben voor de koop, dan staan ze in hun recht om 30% annuleringskosten te vragen.
Het is echter een ander verhaal als je die voorwaarden niet vooraf heb kunnen inzien....

Gesloten