Op 18 april 2006 heb ik een salontafel gekocht bij Sanders meubelstad. Na een jaar was een van de houten poten gespleten en heb ik contact opgenomen met de serviceorganisatie van Sanders: de Meubelman.
Op 22 mei 2007 is de tafel opgehaald ter reaparatie. Inmiddels is het 1 december en heb ik na enkele toezeggingen en de levering van een tafel die niet de mijne was nog steeds mijn tafel niet retour.
Mijn tafel is dus al 7 maanden in reparatie.
De meubelman blijkt telefonisch moeilijk bereikbaar en telkens als ze contact opnemen volgt er een excuus waar ik niks mee kan.
Wat kan ik hier aan doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Service de meubelman
Re: Service de meubelman
De tafel die geleverd was en niet de jouwe.
Een bedrijf heeft het recht om een vervangende tafel te leveren als jouw tafel niet meer gerepareerd kan worden.
Na een jaar kun je rederlijkerwijs niet 100% geld terug verlangen.
Het lijkt mij dat je het beste een aangetekende brief kunt sturen met alle zaken duidelijk vermeld rond de tafel, en wat jezelf precies wilt als je tafel niet gerepareerd kan worden.
Een bedrijf heeft het recht om een vervangende tafel te leveren als jouw tafel niet meer gerepareerd kan worden.
Na een jaar kun je rederlijkerwijs niet 100% geld terug verlangen.
Het lijkt mij dat je het beste een aangetekende brief kunt sturen met alle zaken duidelijk vermeld rond de tafel, en wat jezelf precies wilt als je tafel niet gerepareerd kan worden.