LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
isabella25
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2007 22:55

Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door isabella25 »

Na een aantal ellendige aankopen bij andere meubelzaken ben ik via via bij Seats and Sofas terecht gekomen. Ben heel netjes ontvangen met een soort boekje waar nummers in stonden die correspondeerde met de banken en de stofgroepen? Na uitleg van een verkoopster was het duidelijk dat ik voor een betere stogroep moest gaan omdat ik katten heb. Dus op zoek naar een vuil en vochtafstotende stof. Zag een leuke bank in de folder staan voor 750,00 maar dat was in een goedkopere stofgroep als dat ik wilde. Aangezien mijn budget 800,00 was wilde de verkoopster wel even kijken ofdat ze nog wat met de prijs (1000,00) wat kon doen omdat de bank in de folder stond en de leverancier dan soms nog wel eens wat korting op de duurdere stoffen gaf. De verkoopster kwam terug met goed nieuws en voor 850,00 mocht ik de bank bestellen in mijn kleur. De helft aanbetaald en de andere helft mocht ik betalen als de bank klaar was. Na een kopje koffie afscheid genomen en nu 6 weekjes wachten. Ik ben erg blij!!!!!!!

karin35
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 mar 2007 23:21

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door karin35 »

Hallo Isabella,

Ik ben blij dat ik nu eens een gezellig en leuk bericht lees. Als je 10 min op deze site aan het kijken ben dan weet je weer wat voor zuurpluimen en zeikdozen er op deze aardbol rondlopen!!!!
Ik las dat je slechte ervaringen hebt met andere meubelzaken, nou ik kan je vertellen dat wij al jarenlang tevreden en genieten van ons bankstel ook bij seats and sofas gekocht en net zo fijn zijn geholpen en prima zijn geadviseerd door de verkoper.

Nou ik wens je veel zitplezier van je nieuwe bank en geniet ervan.

carla1972
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 mar 2007 15:56

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door carla1972 »

Laat me raden: jullie zijn medewerksers van s&S :wink:

meubelboer
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 aug 2004 13:33

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door meubelboer »

Wacht maar even op de bank voordat je enthousiast wordt...

kuiffie
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:32

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door kuiffie »

Als je bij seats en sofa's wil gaan kopen kijk dan ff in het Algemeen Dagblad van vandaag !
Dan ben je gelijk genezen !

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Anastasia »

Er zullen best tevreden klanten zijn, niet alles gaat daar fout, maar gezien het aantal klachten....

Ik zoek eerst adressen en hou ze bekend zijn!

Pas na enkele maanden zitten weet je wat meer, dus dit is wel een erg snel complimentje!

16again
Berichten: 16117
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door 16again »

Aan het duo topic starters de vraag: welke top-service wordt verleend?
Een kopje koffie bij het verkoopgesprek? (en gelijk het wettelijk maximum van 50% aanbetalen!)
Ook een bankstel dat een aantal jaren heel blijft heeft niets met service te maken, hooguit met kwaliteit.

Hoefkade
Berichten: 95
Lid geworden op: 11 feb 2007 13:47

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Hoefkade »

De eerste vraag die je jezelf moet stellen is: waarom kan er over de prijs worden onderhandeld? Dat je op de markt of in een winkel met 2de-hands spullen onderhandelt, OK, dat is te begrijpen.
Ik heb talloze berichten gelezen dat je bij S&S over de prijs kan onderhandelen. Sommige snoepen er aanzienelijke bedragen vanaf. Ikzelf had de proef op de som genomen bij S&S in Den Haag. De vriendelijke dame bood me maarliefst €300,- korting aan. Dat was wel eenmalig zei ze, ik moest direct beslissen. De uitdrukking op dr gezicht toen ik haar aanbod afwees sprak boekdelen.

Maar mensen die marketing hebben gestudeerd weten beter. Onderzoek heeft aangetoond, dat het aanbieden van korting voor veel mensen de doorslag geeft om een product aan te schaffen. De stap om nog even na te denken het product wel of niet te kopen wordt bij het aanbieden van korting vaak overgeslagen. Er komt een soort prikkel in iemand zn hoofd die zegt: wow, 30% korting, zo'n aanbod kan ik niet weigeren! En van dat marketingconcept maakt S&S gretig gebruik afgaande op mn eigen onderzoekje en de berichten die ik hier lees.

Het lijkt me overigens stug dat alle bankstellen van S&S niet deugen, ikzelf zou er echter nooit wat kopen.
Denk eerst goed na voor je een beslissing neemt om iets aan te schaffen. Ikzelf ben ook 1 keer in de fout gegaan door overhaast te beslissen, dat was een harde les voor me.

deejaykb
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 apr 2007 10:25

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door deejaykb »

Ik hou wel van die verkooptechnieken daar en het afdingen! We moeten nog kijken hoe onze bank na een paar maanden bevalt, maar tot nu toe is alles super!

frokkie
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 apr 2007 09:38

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door frokkie »

Ook wij zijn voor een bank wezen shoppen bij s&s. We gingen net op onszelf wonen, dus veel geld was er niet. Prachtige bank gevonden. We hadden een 2 en 2,5 zits uitgekozen en kregen gratis de fauteuil erbij. Dat betekende dus een korting van maar liefst 450 euro en we kregen een hogedrukspuit. Het begon eigenlijk al in de winkel. Die hogedrukspuit was niet gelijk leverbaar met de bank, dus die konden we later wel komen halen. Moesten we dus vanuit den helder helemaal naar sliedrecht. Niet dus. Dus na veel pijn en moeite kregen we die meteen mee. De bank zou 6 á 8 weken later komen. Heeft uiteindelijk 11 weken geduurd. In de 1ste instantie een prachtige bank. Zat lekker, was erg mooi. Een jaar later waren de banken allebei ingezakt, de stof heb ik opnieuw moeten vastnieten aan de onderkant en m'n fauteuil is stuk :cry: . Er ging een kind van 5 jaar oud op de leuning zitten. Belachelijk dat dat niet kan. Ze woog maar 14 kilo. Nu is dus de leuning van de fauteuil gebroken en daardoor helemaal doorgezakt.
Leuk hoor een bankstel voor weinig, maar kwaliteit ho maar. We zijn nu aan het sparen voor een nieuw bankstel die langer meegaat dan 1 jaar. Wie weet met een jaar of 5 is het zover.
Kortom, wij kopen er nooit meer. Service lijkt goed door het kopje koffie en de vriendelijke medewerkers, maar voor mij houd service in dat je kwaliteit levert. Succes voor iedereen die er wat heeft bestelt/gekocht of dat van plan is. Denk goed na of het je waard is.

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door magel725 »

Iedereen krijgt waar hij voor betaalt. Een goedkope bank kan best een tijdje goed zijn, maar een bank van duurzaam materiaal is nu eenmaal duurder en gaat in het algemeen wel langer mee.

Kwaliteit en service hebben bijna niets met elkaar te maken. Een winkel die troep verkoopt kan best goede service hebben en een winkel met uitsluitend A merken kan een beroerde service hebben. Service verlenen betekent dat je de vragen van de klant zoveel mogelijk probeert te beantwoorden. Wil je weinig geld uitgeven en veel korting krijgen, dan moet dat uit de lengte of de breedte komen. Je kunt nu eenmaal niet het beste produkt, met de beste service, voor de allerlaagste prijs krijgen. Service en kwaliteit kost geld en winkels moeten ook nog iets verdienen.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

S&S verkoopt geen rotzooi.
Tuurlijk, de allergoedkoopste banken zijn van matige kwaliteit, maar die moet je ook niet hebben. En die zullen de verkopers je ook (liever) niet verkopen!

Want dat is namelijk wat WEL vervelend is aan S&S: Amerikaanse verkoopmethoden met ondoorzichtige kortingsregelingen. Ga naar drie verschillende filialen en na onderhandelen zitten er honderden euro's tussen de bedragen die eruit rollen. En als je dan akkoord gaat met een bank van 3000 euro die je ineens voor 2200 meekrijgt, zal je je de rest van je leven afvragen: heb ik net niet 2200 euro betaald voor een bankstel dat eigenlijk 1500 waard is? Had ik nog meer van de prijs af kunnen krijgen?

Blegh...

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Bailey »

Mijn huidige bank is van S&S en mijn vorige was dat ook. Beide banken waren goed en heb ook nooit problemen gehad met enige service. Mijn huidige bank gaat binnenkort wel de deur uit, maar dat komt omdat ik gewoon af en toe weer eens wat anders wil. Daarom koop ik ook geen duur bankstel, want om een aantal jaren wil ik een andere. Aangezien deze op zich nog hartstikke goed is wordt deze opgeslagen en bewaard voor de dochter van mijn vriend, die op zoek is naar een eigen woning maar totaal niks heeft.

Bij de bank die ik nu heb kreeg ik ook korting. Dat was omdat je er eigenlijk een tuinstel bij kado kreeg. Omdat ik een balkon van 1,5 bij 1,5 meter heb had ik daar niks aan. Kreeg dus toch hiermee 50 euro korting. Scheelt altijd.

Ik heb zelf dus geen slechte ervaringen met S&S, maar er zijn er genoeg die er wel slechte ervaringen hebben. Maar ik denk dat je dat altijd wel hebt. Er zijn er ook die slechte ervaringen hebben met Ikea of wat dan ook. En hier lees je altijd de negatieve ervaringen, positieve bijna nooit.

Riko
Berichten: 47
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:56

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Riko »

Baily wil je mijn huis kopen :lol:

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Bailey »

Hoezo?

karin35
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 mar 2007 23:21

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door karin35 »

Naar aanleiding van alle geplaatste reactie's wil ik gaarne nog even reageren.
Je hoeft maar even over de pagina's Meubelen te scrollen of je ziet inderdaad bijna alle meubelzaken tevoorschijn komen waar mensen klachten of problemen hebben!!!!
Het blijft toch altijd handwerk het maken van de bankstellen en/of de meubels.
Dus als je een probleem hebt probeer het dan op een normale en nette manier op te lossen.
Ikzelf he een super-grote lounch-bank van seats and sofas....die was na 2 jaar op een zelfde plek te hebben gezeten wat ingezeten. Heb een briefje naar de service verzonden over mijn probleem en kreeg binnen 2 weken bericht dat ik met mijn kussen naar sliedrecht kon komen om het kussen te laten opvullen!!!!!! Binnen 20 minuten stond ik weer buiten met mijn kussen. Nu zit ik alweer 5 jaar met volle tevredenheid op mijn heerlijke lounch-bank!!!!
Zo kan het dus ook.....
Seats and Sofas ik vind jullie nog steeds TOP!!!!!

Sossaboy
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 nov 2006 19:04

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Sossaboy »

karin35


Geplaatst op 21 Mrt 2007 21:04 door karin35
Hallo Isabella,

Ik ben blij dat ik nu eens een gezellig en leuk bericht lees. Als je 10 min op deze site aan het kijken ben dan weet je weer wat voor zuurpluimen en zeikdozen er op deze aardbol rondlopen!!!!


Onder welke steen kom jij vandaan??
Dit is een forum waar mensen hun negatieve ervaringen met bedrijven kunnen delen met anderen, fijn voor je dat jij een positieve ervaring hebt met s&s maar dan zit je op het verkeerde forum. Geef ze op voor een warnme douche ofzo :Z

karin35
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 mar 2007 23:21

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door karin35 »

Geachte Sossaboy,

Ik weet niet hoeveel hersencellen :shock: jij hebt maar dit is een consumentensite (positief en negatief). Ga je lekker ergens anders druk om maken en laat de mensen die ook eens positief iets willen vertellen lekker met rust. :D :D :D [/url]

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door magel725 »

Volgens mij is Sossaboy het juist met je eens, dus het tellen van hersencellen gaat je niet echt goed af geloof ik. In het algemeen is dit de site voor verbitterd nederland, en Sossaboy vind het leuk om te lezen dat jij daar niet aan mee doet. Mooi toch?

karin35
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 mar 2007 23:21

Re: Service is TOP!!!! bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door karin35 »

Hallo Magel725,

Nee, ik denk dat je het berichtje een beetje fout leest. De Quote is van mij (deze is positief) en Sossaboy reageert daar op met (onder welke steen kom jij......niet echt positief) En Sossaboy denkt dat dit een forum is waar je alleen NEGATIEVE dingen kan en mag plaatsen. Dus daarom mijn bericht van die ene hersencel.......hij moet maar eerst eens gaan lezen waarom dit forum is. Dit is een forum voor de consument met een POSITIEF of negatief bericht. Maar ik denk dat Sossaboy nog niet helemaal de spelregeltjes heeft gelezen.

Groetjes

Gesloten