In oktober 2012 hebben we een leuke bank hoekbank gezien van merk RANGER bij HACO Rotterdam zuid. Gelijk gekocht en zou de volgende week bezorgd worden. Een dag voor het bezorgen moesten we bellen om ongeveer de bezorgtijd te weten. Tot 10 keer gebeld tevergeefs nam HACO de telefoon niet op. Toen ik langs ging, hoor ik dat ze geen tijd hadden om te telefoon te nemen omdat zij erg druk hebben. Het gene die ik niet klantvriendelijk vind. Maar toch! je denkt het kan gebeuren!
Paar weken Na het bezorgen van de bank begon de bang wat mankement te vertonen. Een klacht ingediend via de website van HACO. Tot na 2 weken daarna liet HACO niets van zich horen. Bij telefonisch contact krijg jij allerlei smoesjes, foute informatie en afspraken die niet na gekomen werd bv. je word terug gebeld maar het gebeurt nooit.
Na 3 maanden van ergernis met deze vestiging hebben ze UITEINDELIJK een externe bedrijf gestuurd, die de bank netjes repareert.
Helaas, na 2 weken geleden ging een andere deel van de zelfde bang iets vergelijkbaar vertonen als de eerste keer. Ja hoor! Weer andere klacht via de website ingediend. Op het zelfde moment heb ik een mail na het algemene mailadres van HACO rotterdam zuid verstuurd hopend dat ze snel actie gaan nemen of tenminste reactie plaatsten.
Tot tegenstelling wat op HACO website staat dat ( BINNEN 3 werk dagen heeft de klant een oplossing), heeft HACO Rotterdam Zuid zelf na week (6 werk dagen) niet eens gereageerd op de mail. Dus ook geen oplossing aangeboden. Na 6 werkdagen stuurde ik nog eens een Email naar de zelfde Email adres.
Na 7 werkdagen bel ik. Ik krijg gelijk te horen dat de klacht

Wat lachwekkend toevallig! En hoe zo standard smoesjes?

Dus, ABSOLUUT een tegenvaller bedrijf qua communicatie met de klant, klachtgerichtheid en zakelijk insteek.
Mensen, KIJK UIT waar je mee begint!