LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met Palace Meubelen 's-Hertogenbosch

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Erick V
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mei 2012 09:40

Slechte ervaring met Palace Meubelen 's-Hertogenbosch

Ongelezen bericht door Erick V »

Ik heb mijn meubelen aangeschaft bij Palace Meubelen te's-Hertogenbosch. Wat was dit een verkeerde keuze!! Tijdens mijn bezoek aan Palace Meubelen werd ik geholpen door een dame met een vlotte babbel die het mooi kon vertellen; kwalitatief de top was voor nu een super prijs. Uiteindelijk de deal gesloten, de meubelen zouden na 3 weken bezorgt worden aan mijn thuis adres. Nadat de meubelen afgeleverd werden begon het gezeik;
- Hout soort was niet zoals het verteld/verkocht was,
- De houtbewerking was gelammineerd en niet massief zoals verteld/verkocht
- Meubelen vielen van armoede na 3 maanden al uit elkaar.

Nadat ik dit gemeld heb gingen er 3 maanden overheen voordat ik iets hoorde. Uiteindelijk is er niets van service verleend en hebben ze me gewoon laten zitten, niks geen garantie zoals beloofd.

Ik hoop dat iemand dit leest als ze van plan zijn daar hun verdiende centen uit te geven. Denk er nog maar eens goed over na.

16again
Berichten: 16397
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Slechte ervaring met Palace Meubelen 's-Hertogenbosch

Ongelezen bericht door 16again »

ook palace is bij CBW aangesloten.
Dit houdt in dat als je er samen niet uit komt, dat je naar de geschillencommissie kan stappen.

Erick V
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mei 2012 09:40

Re: Slechte ervaring met Palace Meubelen 's-Hertogenbosch

Ongelezen bericht door Erick V »

Inderdaad, goed dat je me er op attendeert.
Betekent dit dat jij ook problemen hebt gehad of ken je de organisatie?

vBladel
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2012 19:27

Re: Slechte ervaring met Palace Meubelen 's-Hertogenbosch

Ongelezen bericht door vBladel »

Ook wij hebben helaas onze meubelen aangeschaft bij Palace Meubelen. Inderdaad een VERKEERDE keuze!
Wij bestelden onze meubelen op 30 mei 2012: een bank, 2 fauteuils en 2 voetenbanken. Bij elkaar 1855 euro en omdat ze 'zo blij' waren met onze bestelling zouden we er nog een booglamp bij krijgen. Er werd gezegd dat we onze meubelen binnen 3 maanden in huis zouden hebben. Ze waren wel zo slim om op de bon te zetten: "Levertijd ongeveer: aankomst bellen". Je raadt het al; op 1 september hadden we onze meubelen nog niet binnen. Mijn vrouw informeerde eens per telefoon en werd afgesnauwd met de vraag: "Weet jij niet wat vakantie is?" Op 2 oktober werden dan eindelijk de meubels bezorgd. Van één voetenbank was het kussen scheef gestoffeerd en de fauteuils zaten niet zoals in de winkel. Als klap op de vuurpijl zat er een deuk in de lampekap, terwijl die in de winkel nog gaaf was! Toen ik daar iets van zei tegen de leverancier zei hij: "Die heb je toch voor niks gehad?" M.a.w. een gegeven paard mag je niet in de bek kijken? Nou niet dus, want die lamp was gewoon part of the deal. Enfin, ze hebben de voetenbank en de lampekap meegenomen met de mededeling dat deze zo snel mogelijk zouden worden gerepareerd. Na een telefoontje vorige week waar de lampekap en de voetenbank bleven, zeiden ze dat we de lampekap al op konden halen. Vandaag hebben we onze lampekap opgehaald en wat denk je? De deuk zat er gewoon nog in! Die voetenbank zullen we ook wel nooit meer terugzien, denk ik. Kortom mensen, Palace Meubelen, trap er niet in!

Gesloten