LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service babydeals

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Slechte service babydeals

Ongelezen bericht door crazyme »

Fleurtjuh666 schreef:Nou ja, bemoeien....misschien zien mensen het zo, en dat mag best, maar als een bedrijf me eerst van vanalles gaat beschuldigen, mag ik me daar dan niet tegen verdedigen als ik niet de persoon ben die ze aan willen spreken?
Ik vind het ook knap waardeloos dat ze nu nergens meer op reageren. Maarja, misschien had ik ook maar een postduif of telegram moeten sturen in plaats van gewoon te reageren op de e-mail :lol:
Natuurlijk mag jij je verdedigen, en dat doe je keurig overigens, maar je bijt je vast als een terriër. Je zou bijna denken dat het persoonlijk geworden is.

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Slechte service babydeals

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

crazyme schreef:
Fleurtjuh666 schreef:Nou ja, bemoeien....misschien zien mensen het zo, en dat mag best, maar als een bedrijf me eerst van vanalles gaat beschuldigen, mag ik me daar dan niet tegen verdedigen als ik niet de persoon ben die ze aan willen spreken?
Ik vind het ook knap waardeloos dat ze nu nergens meer op reageren. Maarja, misschien had ik ook maar een postduif of telegram moeten sturen in plaats van gewoon te reageren op de e-mail :lol:
Natuurlijk mag jij je verdedigen, en dat doe je keurig overigens, maar je bijt je vast als een terriër. Je zou bijna denken dat het persoonlijk geworden is.
Klopt, maar zo voelde de e-mail die deze persoon aan mij stuurde ook. Het komt er, in mijn ogen, op neer dat zij maar een kleine, zielige organisatie zijn die niet aansprakelijk gesteld kan worden voor wat voor fouten dan ook, en dat het vooral allemaal aan mij ligt.

Gesloten