LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service Beter Meubel

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Richard

Slechte service Beter Meubel

Ongelezen bericht door Richard »

In juni dit jaar hebben wij een bed gekocht bij Beter Meubel in Peer (B). Over het ledikant waren wij het al eens, we hadden nog wat advies nodig van een verkoper. Na wat proefliggen op verschillende matrassen en een discussie met de verkoopster, hebben we een keuze gemaakt voor een 'follow-me'-schotel bodem met pocketvering matrassen.
De door ons gemaakte keuze was (natuurlijk) niet in zijn geheel te bezichtigen.
Vandaag is ons bed afgeleverd. Het ledikant is prachtig, maar nu komt de schotelbodem zo'n 5 centimeter boven de bovenrand van het ledikant uit. Daar bovenop komt nog het matras.
Dit ziet er niet uit, we zijn dan ook bijzonder teleurgesteld in de aankoop. We vragen ons af of de verkoopster ons hier op had moeten wijzen en of we op eniger wijze een kans horen te krijgen op een nette oplossing. Indien we dit van te voren geweten hadden, was deze combinatie niet aangeschaft.
Mijn vrouw heeft vandaag meteen de klantenservice van Beter Meubel gebeld. De tweede zin van de service medewerker was '
mevrouw we nemen niets terug' . Volgens de betreffende medewerker hoort het zo, maar het plaatje bij ons thuis lijkt nu in de verste verte niet in het plaatje op pagina 305 van het Beter Meubel boek. De 'aardige' man wist ook nog te vermelden dat het volledig normaal is dat een boxspring matras(!) boven het bed uitkomt (we hebben dus een pocketvering...)

Marcel van Laar

Re: Slechte service Beter Meubel

Ongelezen bericht door Marcel van Laar »

Waarom kopen in België?

Is er in Nederland niet genoeg te koop, regelmatig hoor ik dat het in België duurder is dan in Nederland.

En als je een probleem hebt zoals nu?

Koop gewoon in Nederland!

gastje110

Ongelezen bericht door gastje110 »

Beter Meubel zit ook in Nederland (Baarle Nassau) en niet alleen in Belgie!

Roenie

Ongelezen bericht door Roenie »

Wat een ellende heb ik gehad met Beter Meubel. Lange levertijd, beschadigingen en to overmaat van ramp verkeerd afvullen van het Gelbed. De verkopers waren bereidwillender dan de "klanten" service. Uiteindelijk goed gekomen, maar nadat ik zeer duidelijk was geweest, dossier heb opgebouwd. Wat bij ons ook hielp, is dat we met mijn vrouw en ik tegelijkertijd met de "klanten"service hebben gesproken d.m.v. telefonisch vergaderen. Dan sta je sterker om op de non argumenten te reageren. Ik kan de brriefwisselingen nog wel eens op proberen te vissen.

Gesloten