LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte Service LEEN BAKKER

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
YAG
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2010 08:59

Slechte Service LEEN BAKKER

Ongelezen bericht door YAG »

Op 23 april 2010 de volgende mail gestuurd naar de Klantenservice van Leen Bakker en tot op heden nog GEEN reactie mogen vernemen.
Voor het gespendeerde bedrag mag je toch wel enige vorm van service verwachten?

Geachte heer/mevrouw,

Via deze weg wil ik u een klacht onder de aandacht brengen, welke ondergetekende graag op een klantgerichte wijze door Leen Bakker afgehandeld ziet.

Op 12 maart jl. heeft ondergetekende in uw filiaal in Amsterdam Zuidoost een aantal prachtige mooie artikelen gekocht, bestaande uit:

- Bank

- Fauteuil

- Eettafel + eetkamer stoelen

- Dressoir

- Salontafel

- Tv-meubel

Totaalprijs van bovenstaande komt uit op € 2.186,46.

In uw filiaal is bij het maken van de bestelling de afspraak met ondergetekende gemaakt dat alles m.u.v. de Tv-meubel op 26 maart jl. geleverd zou worden.

De Tv-meubel kon vervolgens op 21 april in uw filiaal opgehaald worden.

Echter, voor 26 maart is ondergetekende gebeld dat de eet- én salontafel later geleverd zouden worden dan de afgesproken 26 maart in verband met distributieproblemen bij Leen Bakker.

De herlevering zou vervolgens kosteloos plaatsvinden op 12 april jl.. Prima voorstel, is het niet dat ondergetekende naast 26 maart, nu ook op 12 april een vrije dag van het werk heeft moeten opnemen om de levering aan te nemen.

Vervolgens gaat ondergetekende zoals afgesproken op 22 april jl. naar uw filiaal in Amsterdam Zuidoost om zijn TV-meubel op te halen. Daar aangekomen blijkt na 3 kwartier in het magazijn gezocht te hebben, de Tv-meubel niet op 21 april, maar op 10 mei a.s. in uw filiaal afgeleverd te worden. Men is ‘vergeten’ om ondergetekende hierover te informeren. U kunt zich voorstellen dat ondergetekende hier uiterst teleurgesteld over was.

Ondergetekende wil duidelijk voorop stellen dat hij zeer te spreken is over uw aanbod van artikelen, echter de service afhandeling aangaande leveringen zijn zeer teleurstellend.

Inmiddels is ondergetekende straks ruim 2 maanden verder voordat hij eindelijk zijn TV-meubel in het bezit heeft.

Naar aanleiding van bovenstaand geschreven ziet ondergetekende een voorstel tot compensatie tegemoet voor het ongemak dat ondergetekende heeft ondervonden t.b.v. het tweemaal moeten opnemen van een vrije dag alsook zonder vooraf vernomen kennisgeving van vertraging bij uw filiaal te hebben gestaan om zijn Tv-meubel op te halen. Al dan niet sprekende over het ongemak dat ondergetekende ondervindt om tot 10 mei a.s. op zijn Tv-meubel te moeten wachten.

In afwachting van uw reactie, verblijven wij,

Hoogachtend,

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Slechte Service LEEN BAKKER

Ongelezen bericht door sjoegel »

Op 23 april 2010 de volgende mail gestuurd naar de Klantenservice van Leen Bakker en tot op heden nog GEEN reactie mogen vernemen.
Voor het gespendeerde bedrag mag je toch wel enige vorm van service verwachten?

Geachte heer/mevrouw,

Via deze weg wil ik u een klacht onder de aandacht brengen, welke ondergetekende graag op een klantgerichte wijze door Leen Bakker afgehandeld ziet.

Op 12 maart jl. heeft ondergetekende in uw filiaal in Amsterdam Zuidoost een aantal prachtige mooie artikelen gekocht, bestaande uit:

- Bank

- Fauteuil

- Eettafel + eetkamer stoelen

- Dressoir

- Salontafel

- Tv-meubel

Totaalprijs van bovenstaande komt uit op € 2.186,46.

In uw filiaal is bij het maken van de bestelling de afspraak met ondergetekende gemaakt dat alles m.u.v. de Tv-meubel op 26 maart jl. geleverd zou worden.

De Tv-meubel kon vervolgens op 21 april in uw filiaal opgehaald worden.

Echter, voor 26 maart is ondergetekende gebeld dat de eet- én salontafel later geleverd zouden worden dan de afgesproken 26 maart in verband met distributieproblemen bij Leen Bakker.

De herlevering zou vervolgens kosteloos plaatsvinden op 12 april jl.. Prima voorstel, is het niet dat ondergetekende naast 26 maart, nu ook op 12 april een vrije dag van het werk heeft moeten opnemen om de levering aan te nemen.

Vervolgens gaat ondergetekende zoals afgesproken op 22 april jl. naar uw filiaal in Amsterdam Zuidoost om zijn TV-meubel op te halen. Daar aangekomen blijkt na 3 kwartier in het magazijn gezocht te hebben, de Tv-meubel niet op 21 april, maar op 10 mei a.s. in uw filiaal afgeleverd te worden. Men is ‘vergeten’ om ondergetekende hierover te informeren. U kunt zich voorstellen dat ondergetekende hier uiterst teleurgesteld over was.

Ondergetekende wil duidelijk voorop stellen dat hij zeer te spreken is over uw aanbod van artikelen, echter de service afhandeling aangaande leveringen zijn zeer teleurstellend.

Inmiddels is ondergetekende straks ruim 2 maanden verder voordat hij eindelijk zijn TV-meubel in het bezit heeft.

Naar aanleiding van bovenstaand geschreven ziet ondergetekende een voorstel tot compensatie tegemoet voor het ongemak dat ondergetekende heeft ondervonden t.b.v. het tweemaal moeten opnemen van een vrije dag alsook zonder vooraf vernomen kennisgeving van vertraging bij uw filiaal te hebben gestaan om zijn Tv-meubel op te halen. Al dan niet sprekende over het ongemak dat ondergetekende ondervindt om tot 10 mei a.s. op zijn Tv-meubel te moeten wachten.

In afwachting van uw reactie, verblijven wij,

Hoogachtend,
Voor 2000 euro een huis vol met meubels :D Ik denk dat je teveel verwacht van Leen Bakker. Leen bakker is een prima bedrijf en vriend van de smalle beurs. Maar je wilt de service van een dure winkel en de prijzen van een Leen Bakker.
Dat gaat niet samen toch :wink: ?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Slechte Service LEEN BAKKER

Ongelezen bericht door crazyme »

YAG schreef:Op 23 april 2010 de volgende mail gestuurd naar de Klantenservice van Leen Bakker en tot op heden nog GEEN reactie mogen vernemen.
Voor het gespendeerde bedrag mag je toch wel enige vorm van service verwachten?

Geachte heer/mevrouw,

Via deze weg wil ik u een klacht onder de aandacht brengen, welke ondergetekende graag op een klantgerichte wijze door Leen Bakker afgehandeld ziet.

Op 12 maart jl. heeft ondergetekende in uw filiaal in Amsterdam Zuidoost een aantal prachtige mooie artikelen gekocht, bestaande uit:

- Bank

- Fauteuil

- Eettafel + eetkamer stoelen

- Dressoir

- Salontafel

- Tv-meubel

Totaalprijs van bovenstaande komt uit op € 2.186,46.

In uw filiaal is bij het maken van de bestelling de afspraak met ondergetekende gemaakt dat alles m.u.v. de Tv-meubel op 26 maart jl. geleverd zou worden.

De Tv-meubel kon vervolgens op 21 april in uw filiaal opgehaald worden.

Echter, voor 26 maart is ondergetekende gebeld dat de eet- én salontafel later geleverd zouden worden dan de afgesproken 26 maart in verband met distributieproblemen bij Leen Bakker.

De herlevering zou vervolgens kosteloos plaatsvinden op 12 april jl.. Prima voorstel, is het niet dat ondergetekende naast 26 maart, nu ook op 12 april een vrije dag van het werk heeft moeten opnemen om de levering aan te nemen.

Vervolgens gaat ondergetekende zoals afgesproken op 22 april jl. naar uw filiaal in Amsterdam Zuidoost om zijn TV-meubel op te halen. Daar aangekomen blijkt na 3 kwartier in het magazijn gezocht te hebben, de Tv-meubel niet op 21 april, maar op 10 mei a.s. in uw filiaal afgeleverd te worden. Men is ‘vergeten’ om ondergetekende hierover te informeren. U kunt zich voorstellen dat ondergetekende hier uiterst teleurgesteld over was.

Ondergetekende wil duidelijk voorop stellen dat hij zeer te spreken is over uw aanbod van artikelen, echter de service afhandeling aangaande leveringen zijn zeer teleurstellend.

Inmiddels is ondergetekende straks ruim 2 maanden verder voordat hij eindelijk zijn TV-meubel in het bezit heeft.

Naar aanleiding van bovenstaand geschreven ziet ondergetekende een voorstel tot compensatie tegemoet voor het ongemak dat ondergetekende heeft ondervonden t.b.v. het tweemaal moeten opnemen van een vrije dag alsook zonder vooraf vernomen kennisgeving van vertraging bij uw filiaal te hebben gestaan om zijn Tv-meubel op te halen. Al dan niet sprekende over het ongemak dat ondergetekende ondervindt om tot 10 mei a.s. op zijn Tv-meubel te moeten wachten.

In afwachting van uw reactie, verblijven wij,

Hoogachtend,
Ondergetekende had beter kunnen afspreken dat ondergetekende het TV meubel ging ophalen, dan had ondergetekende geen vrije dagen hoeven opnemen en was ondergetekende een hoop ellende bespaard gebleven. Uitgezonderd het TV meubel van ondergetekende wat er nog niet is.

gijs2006
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 sep 2007 19:50

Re: Slechte Service LEEN BAKKER

Ongelezen bericht door gijs2006 »

Ondergetekende had ook even de dag van te voren kunnen bellen om na te gaan of het tv-meubel inderdaad afhaalbaar was. Een beetje meedenken is helemaal niet zo moeilijk.

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: Slechte Service LEEN BAKKER

Ongelezen bericht door brieziet »

in dit geval kunnen we beter spreken van 'bovengetekende' :wink:

Nu on topic:

Goedkoop of duur, Leen Bakker had op zijn minst de moeite kunnen nemen om de klacht te beantwoorden.

monaldo
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 jun 2009 09:40

Re: Slechte Service LEEN BAKKER

Ongelezen bericht door monaldo »

gijs2006 schreef:Ondergetekende had ook even de dag van te voren kunnen bellen om na te gaan of het tv-meubel inderdaad afhaalbaar was. Een beetje meedenken is helemaal niet zo moeilijk.
Achteraf denkt de ondergetekende waarschijnlijk ook dat die beter had kunnen bellen van te voren. Echter neemt het niet weg dat dit de taak is van het bedrijf. Daarnaast heeft ondertekende niet zoveel ervaring hiermee als het personeel van Leenbakker. Lijkt mij dat MEEDENKEN vanuit Leenbakker inderdaad niet moeilijk moet zijn.

Ik begrijp de frustratie van de ondertekende wel. Helaas is het zo, zie overige topics, tegenwoordig een gewoonte dat de klant achter het bedrijf aan moet zitten en daarnaast niet moet klagen als dit soort dingen gebeuren want dit gebeurt nu eenmaal. :?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Slechte Service LEEN BAKKER

Ongelezen bericht door crazyme »

monaldo schreef:
gijs2006 schreef:Ondergetekende had ook even de dag van te voren kunnen bellen om na te gaan of het tv-meubel inderdaad afhaalbaar was. Een beetje meedenken is helemaal niet zo moeilijk.
Achteraf denkt de ondergetekende waarschijnlijk ook dat die beter had kunnen bellen van te voren. Echter neemt het niet weg dat dit de taak is van het bedrijf. Daarnaast heeft ondertekende niet zoveel ervaring hiermee als het personeel van Leenbakker. Lijkt mij dat MEEDENKEN vanuit Leenbakker inderdaad niet moeilijk moet zijn.

Ik begrijp de frustratie van de ondertekende wel. Helaas is het zo, zie overige topics, tegenwoordig een gewoonte dat de klant achter het bedrijf aan moet zitten en daarnaast niet moet klagen als dit soort dingen gebeuren want dit gebeurt nu eenmaal. :?
Ondergetekende en jij hebben natuurlijk gelijk. Wanneer je met een bedrijf een afspraak maakt moeten zij die nakomen. Geen discussie over mogelijk. Bij de eerste keer wist ondergetekende dat er sprake was van een deellevering. Dat je op de 12e voor nop naar de winkel jaagt is jammer, maar dat je voor het ophalen van een tv meubel een vrije dag moet opnemen slaat nergens op. Ze zijn langer dan 40 uur per week open.

Het schrijven van ondergetekende is zo grotesk dat ze bij LB waarschijnlijk nog dubbel liggen van het lachen.

witte angora
Berichten: 32490
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Slechte Service LEEN BAKKER

Ongelezen bericht door witte angora »

Het schrijven van ondergetekende is zo grotesk dat ze bij LB waarschijnlijk nog dubbel liggen van het lachen.
En dat leidt dan tot nog grotere vertragingen inzake de leveringen, ook bij andere klanten. :lol: :lol:

mihoen
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 mei 2010 12:35

Re: Slechte Service LEEN BAKKER

Ongelezen bericht door mihoen »

leen bakker richt zich toch op de klant die voordelig wil winkelen? ik verwacht van de aldi ook geen superservice en een strakke winkel. en daar is de prijs dan ook naar. de lange rijen bij de kassa's neem ik voor lief.

dat je met zo'n bedrag je huis kan inrichten, probeer dat maar eens bij een meubelzaak op een boulevard...

heb je overigens je beklag gedaan bij de filiaalmanager? als je die passeert en meteen op hoge poten een mail stuurt naar hun hoofdkantoor, dan denk ik niet dat men in zuid oost blij zal zijn.

malaga
Berichten: 400
Lid geworden op: 24 aug 2005 08:51

Re: Slechte Service LEEN BAKKER

Ongelezen bericht door malaga »

Ben je medewerker bij Leenbakker?

boesten29
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 mei 2010 21:43

Re: Slechte Service LEEN BAKKER

Ongelezen bericht door boesten29 »

afspraak is afspraak dus LB heeft gewoon op tijd moeten leveren MAARRR! er blijven mensen die voor n dubbeltje op de eerste rang willen zitten, en dus voor n flutbedrag hun woning willen inrichten en dan nog kwaliteit en hoge service verwachten ook. Is alles inmiddels geleverd en staat t op de plek. Nooit meer verschuiven want dan valt t uit mekaar en heb je weer n uur nodig om zo'n brief te schrijven

mihoen
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 mei 2010 12:35

Re: Slechte Service LEEN BAKKER

Ongelezen bericht door mihoen »

boesten29 schreef:Nooit meer verschuiven want dan valt t uit mekaar en heb je weer n uur nodig om zo'n brief te schrijven
dat hebben wij dus een keer meegemaakt met een 3deurs kast. bij verplaatsen braken de onderplinten af. verhuizen durfden we niet aan, dus de volgende keer grof vuil ligt er een kastpuzzel bij.
is nu wel ff zonde maar ach, voor dat geld.

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Slechte Service LEEN BAKKER

Ongelezen bericht door helpendhandje »

Met alle respect maar Leen Bakker is nou niet bepaald een meubelzaak maar een meubeltjes- en spulletjeswinkel, tuurlijk, voor weinig kun je er leuke dingen weghalen en zelfs een kandelaartje roest al weg vóór je thuis bent dus om nou zo'n brief te schrijven voor zoveel meubelen voor zo heel erg weinig geld is wellicht overdone maar niemand kan in een ander zijn portemonnee kijken nietwaar?
Vind de vergelijking met de Lidl niet eens zo gek en dat is niet respectloos bedoeld.
De één kan Appie betalen, de ander moet actiestickers uitknippen voor korting bij de super om rond te komen.
Ieder naar zijn eigen centen.

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Slechte Service LEEN BAKKER

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Nou ja zeg, wat een belabberde reacties!
€ 2186,46, is bijna fl.5000.00, mag hij daar enige service voor verwachten? Of zitten hier allemaal rijke stinkerds die het salaris verdienen van een tros medewerkster?

Jullie lachen deze reactie weg, als zijnde is maar 2186 euro, ha, wat kunnen ze nou verwachten? Ik vind het een hoop geld, of deze nou uitgeven wordt bij een gerespecteerd hoog staande, zogenaamde dure winkel of bij Leen Bakker, de service moet gewoon goed zijn.

Ze hebben mooie spulletjes uitgezocht, dan moet de levering ook op tijd zijn.

Ondergetekende had mogen uitgaan van de afspraak die gemaakt was door Leen Bakker, of telt dat in deze weer niet? Te goedkoop gekocht?

Nabellen of het daadwerkelijk binnen is, kom op zeg!

mihoen
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 mei 2010 12:35

Re: Slechte Service LEEN BAKKER

Ongelezen bericht door mihoen »

kaarsje69 schreef:Nou ja zeg, wat een belabberde reacties!
€ 2186,46, is bijna fl.5000.00, mag hij daar enige service voor verwachten? Of zitten hier allemaal rijke stinkerds die het salaris verdienen van een tros medewerkster?

Jullie lachen deze reactie weg, als zijnde is maar 2186 euro, ha, wat kunnen ze nou verwachten? Ik vind het een hoop geld, of deze nou uitgeven wordt bij een gerespecteerd hoog staande, zogenaamde dure winkel of bij Leen Bakker, de service moet gewoon goed zijn.
we hebben bijna 10 jaar de euro al... hou op met de gulden zeg.

het is wel zo dat het bedrag riant is, er zijn er maar weinig diew dat uit hun beurs trekken. en dat je dan mag verwachten dat er wat tegenover staat, dat zou ik ook zeggen. niets meer dan logisch. en ik ben van mening dat iedere klant bij zo een winkel de aandacht moet krijgen die het verdient. of het nu gaat om een aanschaf van 2 euro of 2000 euro.

wel denk ik dat, hoe groter het project, hoe groter de kans is dat er iets mis kan gaan. die kans zit er nu eenmaal in.vervelend als het je overkomt maar soms is er sprake van overmacht. en een winkelmedewerker kan nu eenmal niet iets beloven wat een ander moet waarmaken. anders zouden er robots aan het werk moeten. oja, die zijn ook door mensen geprogrameerd...

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Slechte Service LEEN BAKKER

Ongelezen bericht door crazyme »

kaarsje69 schreef:.....of deze nou uitgeven wordt bij een gerespecteerd hoog staande, zogenaamde dure winkel of bij Leen Bakker, de service moet gewoon goed zijn.
Service moet worden betaald.

Of denk je dat jochies van 17 jaar die werken voor een minimumloontje het écht interessant vinden of jij tevreden bent ?

PS: de gulden is afgeschaft hoor.

mihoen
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 mei 2010 12:35

Re: Slechte Service LEEN BAKKER

Ongelezen bericht door mihoen »

crazyme schreef:Of denk je dat jochies van 17 jaar die werken voor een minimumloontje het écht interessant vinden of jij tevreden bent ?
kom anders maar eems op een doordeweekse avond bij een bouwmarkt. voor een beetje kennis moet je op internet zijn of overdag komen. mijn stelling is dat in veel winkel kennis verdwijnt door de crisis

witte angora
Berichten: 32490
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Slechte Service LEEN BAKKER

Ongelezen bericht door witte angora »

Of denk je dat jochies van 17 jaar die werken voor een minimumloontje het écht interessant vinden of jij tevreden bent ?
Ik denk dat het steeds meer bedrijven, inclusief de meerderheid van hun medewerkers, geen fluit interesseert of de klant tevreden is. Als zij het geld binnen hebben, zijn zij zelf tevreden, en de eventuele aandeelhouders niet in het minst.

Het draait allemaal om geld, niet om klanttevredenheid. :evil:

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Slechte Service LEEN BAKKER

Ongelezen bericht door crazyme »

witte angora schreef:Ik denk dat het steeds meer bedrijven, inclusief de meerderheid van hun medewerkers, geen fluit interesseert of de klant tevreden is. Als zij het geld binnen hebben, zijn zij zelf tevreden, en de eventuele aandeelhouders niet in het minst.

Het draait allemaal om geld, niet om klanttevredenheid. :evil:
En de klant kiest de winkel waar ze het minst betaalt......

Wat is oorzaak en wat is gevolg ?

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Slechte Service LEEN BAKKER

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Service moet worden betaald?

Ben ik niet mee eens, ik ben klant, waar ik ook koop, helemaal in deze tijden. Geen service? Krijgen ze mijn geld ook niet en geef ik het wel ergens anders uit.

Zelfs op een terras wil ik service, ook al drink ik daar maar 1 drankje, is de service goed, kom ik terug, zo niet, zien ze me nooit meer terug! Goede service wordt beloond, ook via fooi of via internet, slechte service wordt keihard af gestraft!

Aan de ondernemer de keuze!

Gesloten