LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service Leenbakker na aankoop banken

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
NeoDutchio

Re: Slechte service Leenbakker na aankoop banken

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Nu weer even ontopic. Leen Bakker is een filiaalbedrijf. De filialen worden aangestuurd door het hoofdkantoor. In de filialen staan alleen maar poppetjes om de deur open en dicht te doen en om te verkopen. Voor klachten e.d. kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice op het hoofdkantoor. Komt u er daar niet mee uit kunt u inderdaad het CBW inschakelen.
Zaken bespreken met het filiaal zou ik zelf niet doen. Vaak blijven de klachten daar hangen en komen niet op het hoofdkantoor terecht.

BreejKC

Ongelezen bericht door BreejKC »

Aannames, aannames, aannames. Die mij zo vaak worden verweten bezigen we nu beiden. We weten beiden niet of LB gisteren al dan niet haar website gewijzigd heeft. LB zal hier echt niet reageren.

Duidelijk en in alle eerlijkheid heb ik verklaard dat ik die gegevens niet vond gistermorgen. Mijn intentie te reageren op TS was aanvankelijk heel anders als ik uiteindelijk gedaan heb. De bedoeling was TS op de adresgegevens van het hoofdkantoor te wijzen, zoals u mij gedaan heeft. Maar na mijn zoekpoging die gegevens te achterhalen op de website van LB schrok ik toch wel, zeker omdat ik vond dat TS niet netjes was behandeld in de afhandeling van zijn garanteclaim. En heus, ik draai al van het begin af aan mee op internet, dus enige ervaring in het zoeken daar mag ik me, zonder mezelf een veer . . . ., toch wel toeschrijven.

Nu zitten we hier een beetje op elkaar af te geven. Maar daar gaat dit Topic toch niet over? Laten wij nu maar de strijdbijl, al dan niet terecht gehanteerd, begraven en er op hopen dat de claim van TS netjes alsnog onder de garantiebepalingen van LB wordt afgehandeld.

NRKoppe

Ongelezen bericht door NRKoppe »

Idem probleem hier..... het filiaal kreeg instructie om aan ons te melden 'dat het hoofdkantoor de klacht niet in behandeling neemt'

Dus Leenbakker bepaalt zelf welke klachten zij behandelen, zo kom je niet verder.

CBW bestaat niet eens.... Dat is een organisatie op papier.... maar als je concreet een klacht 'in behandeling' wil nemen zijn er geen contactmogelijkeheden of is er fysiek iemand die het eea. gaat toetsen.

Oh en onze aankoop is nog gedaan onder de oude (3jaar) garantie CBW voorwaarden waarvan wij ook een kopie hebben meegekregen.
Zij nemen de klacht niet in behandeling omdat de NU geldige voorwaarden maar 2 jaar, ook niet als je ze CBW voorwaarden toestuur die je hebt ontvangen!

#leenbakker #leenbakkerklacht

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Uiteraard gelden de voorwaarden zoals die waren bij VERKOOP, de nieuwe voorwaarden zijn pas geldig voor overeenkomsten gesloten NA 1-7-2017
En zelfs na verstrijken van de CBW garantie, heb je nog recht op conform product, zoals beschreven in art15.1
CBW neemt geen klachten in behandeling (die poeieren blijkbaar alleen maar af). Je moet je richten tot de geschillencommissie:
https://www.degeschillencommissie.nl/consumenten/

Gesloten