LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slordige hoekbank Orda van Practica Wonen Villa Arena

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
LRHaenen
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2014 16:00

Slordige hoekbank Orda van Practica Wonen Villa Arena

Ongelezen bericht door LRHaenen »

Op 2e Paasdag heb ik bij Practica Wonen in Villa Arena hoekbank Orda gekocht. Bij het leveren van de bank, wat ook niet echt soepel verliep, viel het mij op dat de naden van de hoekbank niet netjes waren (niet recht een gebobbeld) en dat het hoekgedeelte niet netjes aansloot (scheelde een paar cm) op de rest van de bank. Al met al zag de bank er slordig uit en ik wilde deze daarom niet afnemen. Ik heb foto's gemaakt van de gebreken en heb het vervoersbedrijf de bank weer laten meenemen en heb meteen Practica Wonen hierover ingelicht. De klantenservice van Practica heeft mij diverse e-mails gestuurd met foto's waarin zij melden dat het showmodel er hetzelfde uitziet. Ik zie echter wel verschil en wil de 'slordige' bank niet afnemen. Ik heb dit gemeld, maar Practica komt mij niet tegemoet. Van hen moet ik de slordige bank afnemen.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Slordige hoekbank Orda van Practica Wonen Villa Arena

Ongelezen bericht door sjoegel »

Kunt u wat foto's plaatsen ? Het is op deze manier een beetje vaag.

VCampen
Berichten: 251
Lid geworden op: 25 mei 2014 23:45

Re: Slordige hoekbank Orda van Practica Wonen Villa Arena

Ongelezen bericht door VCampen »

viel het mij op dat de naden van de hoekbank niet netjes waren (niet recht een gebobbeld) en dat het hoekgedeelte niet netjes aansloot (scheelde een paar cm)
Lijkt alsof de bank niet netjes is gestoffeerd.
Sommige mensen zien het niet maar als je er op let en het stoort je dan moet je er geen genoegen mee nemen.
De klantenservice van Practica heeft mij diverse e-mails gestuurd met foto's waarin zij melden dat het showmodel er hetzelfde uitziet. Ik zie echter wel verschil en wil de 'slordige' bank niet afnemen.
Natuurlijk houden ze vol dat er geen verschil is maar Practica is echt wel zo slim om de mooist gestoffeerde bank als showmodel te kiezen.
Laatst gewijzigd door VCampen op 16 aug 2014 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Slordige hoekbank Orda van Practica Wonen Villa Arena

Ongelezen bericht door sjoegel »

Patricia is echt wel zo slim om de mooist gestoffeerde bank als showmodel te kiezen.
U heeft er blijkens deze zinsnede geen kijk op hoe het werkt in het meubel bedrijf. Er staat nergens een rijtje identieke banken, maar anders gestoffeerd, waar je als winkel uit kunt kiezen.

VCampen
Berichten: 251
Lid geworden op: 25 mei 2014 23:45

Re: Slordige hoekbank Orda van Practica Wonen Villa Arena

Ongelezen bericht door VCampen »

Er staat nergens een rijtje identieke banken, maar anders gestoffeerd, waar je als winkel uit kunt kiezen.
Een bank gestoffeerd door iemand met 20 jaar ervaring ziet er qua afwerking toch net iets anders uit dan een bank gestoffeerd door iemand met 5 jaar ervaring.
Het is niet zo dat 1 type bank altijd door dezelfde stoffeerder wordt bekleed.
Als er in het meubelstoffeerbedrijf meerdere stoffeerders aan het werk zijn dan kan het voorkomen dat niet alle banken identiek of even mooi en strak zijn gestoffeerd.
De een heeft meer ervaring de andere werkt heel precies en weer een ander levert misschien wel altijd slordig werk af.
Dat kan voorkomen.

Gesloten