LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stoelen bij Otto

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Dopiej

Stoelen bij Otto

Ongelezen bericht door Dopiej »

Ik heb in september stoelen bij de Otto besteld. Ik werd nieuwe klant. De levertijd zou 5 weken zijn. Na 5 weken belde ik om te vragen waar mijn stoelen bleven. De meneer kon mij vertellen, dat ik een nieuwe klant zonder bestelling was, wat nooit mogelijk is daar, kortom ze waren mijn bestelling kwijt geraakt.
Ik heb 15 oktober de nieuwe bestelling geplaatst. Na 5 weken niets, waarna ik bericht kreeg dat de boel half december geleverd zou worden. Nu heb ik 2 weken terug bericht gehad, dat het 1 maand is opgeschoven.
Het is toch niet normaal om 5 maanden op je bestelling te wachten,w aarvan de levertijd 5 weken zou zijn?

Kan ik korting o.i.d eisen??

Dopiej

Dopiej

Re: Stoelen bij Otto

Ongelezen bericht door Dopiej »

Met een nieuwtje.
Ik bekijk de mail waarin staat half januari wordt alles geleverd. Wat zie ik tot mijn verbazing in kleine letters, die meneer heeft de verkeerde kleur herbesteld.
Ik bel Otto net 5 voor 8, mevrouw zegt, de bestelling is al uitgegeven en wordt bezorgd. Ik zeg verkeerde kleur!!
toen viel de telefoonverbinding weg. Mevrouw, die net mijn nummer genoteerd heeft belt niet terug, ik bel na 5 min terug: We zijn gesloten.

Het is toch ongelooflijk!!

Gesloten