LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Supergoedkoop = supergoed?

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
HistorieMeubelen
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 mei 2011 23:16
Locatie: Emmen, Drenthe
Contacteer:

Supergoedkoop = supergoed?

Ongelezen bericht door HistorieMeubelen »

Wij worden er iedere dag mee gebombardeerd: meubel aanbiedingen waarvan je al gauw denkt: 'dat is toch te mooi om waar te zijn' ?

Ik heb eigenlijk een simple vraag voor iedereen: Daalt in jouw/uw hoofd de kwaliteit van het meubel indien het echt zeer goedkoop wordt aangeboden?

Denkt u niet eens: 'en wat zal er dan mee aan de hand zijn' ?

Of zie ik dit verkeerd?

Met succesvolle groet,

Daniel Zandbergen

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Supergoedkoop = supergoed?

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

En dan moeten we naar u website? Algemene voorwaarden lezen,reklame :wink:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Supergoedkoop = supergoed?

Ongelezen bericht door Emmy75 »

HistorieMeubelen schreef:Ik heb eigenlijk een simple vraag voor iedereen: Daalt in jouw/uw hoofd de kwaliteit van het meubel indien het echt zeer goedkoop wordt aangeboden?
In het algemeen gelden er wel bepaalde prijzen waarbij iets veel of weinig gekocht wordt en is er inderdaad zoiets als te goedkoop (kan niet veel goeds zijn) en te duur. Consumenten hebben wel degelijk een bepaald verwachtingspatroon van kwaliteit bij een bepaalde prijs.

Ik dacht dat ik het een keer bij Kassa had gezien. Weliswaar een heel ander voorbeeld. Ze gingen met doosjes bonbons een test doen op een beurs. Het is ook alweer even geleden, dus ik weet de volgorde niet meer precies. In ieder geval het kwam erop neer dat ze de bonbons gingen verkopen voor 3 totaal verschillende prijzen.
- Een x tijd voor ca. 2,- per doosje
- Een x tijd voor ca. 15,- per doosje
- Een x tijd voor een veel duurdere prijs, maar weet niet meer of het 25 was of zoiets.
Iedere keer ging het om dezelfde soort doosjes met dezelfde bonbons.

Uiteindelijk werden veruit de meeste doosjes verkocht toen de prijs zo rond die 15 euro per doosje was. Op de tweede plek qua verkoopaantallen kwamen zelfs de hele dure doosjes. Er werden veruit de minste doosjes gekocht toen de prijs extreem laag was. Een verborgen camera liet wel zien dat mensen ze bekeken enzo en vervolgens lieten staan. Ze waren simpelweg te goedkoop.

Dit zal voor heel veel verschillende soorten producten gelden, er is ergens een ideale prijs om iets aan te bieden zodat het veel verkocht wordt en dat is niet per definitie zo goedkoop mogelijk.

Skillz95
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 aug 2012 22:28

Re: Supergoedkoop = supergoed?

Ongelezen bericht door Skillz95 »

door rozemarijntje » 30 aug 2012 00:58
En dan moeten we naar u website? Algemene voorwaarden lezen,reklame

Inderdaad...

Nicky_The
Berichten: 804
Lid geworden op: 01 dec 2010 11:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Supergoedkoop = supergoed?

Ongelezen bericht door Nicky_The »

Wat voor website was het? Ik ben namelijk ook aan het dubben over een bank met een redelijk goedkope prijs (in mijn ogen)..

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Supergoedkoop = supergoed?

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

kijk even bij de profiel staat winkel site :wink:

Nicky_The
Berichten: 804
Lid geworden op: 01 dec 2010 11:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Supergoedkoop = supergoed?

Ongelezen bericht door Nicky_The »

rozemarijntje schreef:kijk even bij de profiel staat winkel site :wink:
Tnx :)

Gesloten