Hallo,
Graag wil ik reacties (positieve of negatieve) over Supermeubel
valt onder Ligthart meubelen bv. met vestigingen in Heerhugowaard,
Koog ad Zaan en Heemstede.
Ik zelf heb een lederen bankstel in de vestiging in Heemstede besteld.
Mij is (schriftelijk) 2 jaar garantie gegeven voor 100%, alleen kan ik nergens terugvinden dat het ook daarwerkelijk om 100% gaat.
Wie heeft hier ervaringen mee.
Het bedrijf heeft geen CBW keurmerk.
gr. Chantal
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Supermeubel
Re: Supermeubel
Nou wij hebben totaal geen goedde ervaring met ze.
In een fil.in Noord Holland compleet intrieur uitgekozen.25wkn later eindelijk alles binnen.Maar wat een VERSCHRIKKELIJKE troep.
Voldoet totaal niet wat er daar in die hal staat.Dan ge je het service trajeckt
in.Dat is een drama.Onvriendelijk personeel en willen alleen komen op tijden die zij willen.Gaat om lederen bankstel dat enorm rimpeld en dressoir waarbij de scheuren en de kleurverschillen je oog uitschiet.(blank eiken massief/semi)Nu een brief ontvangen dat klacht afgewezen wordt omdat het volgens hun voldoet als de toonzaalmodellen.In de winkel durven ze je niet aantekijken.Voor nooit meer SUPERMEUBEL
In een fil.in Noord Holland compleet intrieur uitgekozen.25wkn later eindelijk alles binnen.Maar wat een VERSCHRIKKELIJKE troep.
Voldoet totaal niet wat er daar in die hal staat.Dan ge je het service trajeckt
in.Dat is een drama.Onvriendelijk personeel en willen alleen komen op tijden die zij willen.Gaat om lederen bankstel dat enorm rimpeld en dressoir waarbij de scheuren en de kleurverschillen je oog uitschiet.(blank eiken massief/semi)Nu een brief ontvangen dat klacht afgewezen wordt omdat het volgens hun voldoet als de toonzaalmodellen.In de winkel durven ze je niet aantekijken.Voor nooit meer SUPERMEUBEL
-
Zie reactie Supermeubel Alkmaar
Laatst gewijzigd door rob slijkerman op 30 nov 2006 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Geachte Sales 1
Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons even aan te geven wanneer en in welk filiaal u de betreffende meubels heeft gekocht en ons het betreffende ordernummer te geven.
De door u geschetste situatie is bij ons niet bekend en willen wij graag nader bekijken omdat deze wijze van klachtafhandeling totaal niet past in onze bedrijfsfilosofie.
Met vriendelijke groet,
C. de Kruijs
Directeur/eigenaar
Supermeubel Alkmaar
Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons even aan te geven wanneer en in welk filiaal u de betreffende meubels heeft gekocht en ons het betreffende ordernummer te geven.
De door u geschetste situatie is bij ons niet bekend en willen wij graag nader bekijken omdat deze wijze van klachtafhandeling totaal niet past in onze bedrijfsfilosofie.
Met vriendelijke groet,
C. de Kruijs
Directeur/eigenaar
Supermeubel Alkmaar