LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] temperatuur

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
onni8

temperatuur

Ongelezen bericht door onni8 »

hallo mensen,ik lees veel positieve berichten over het Tempur matras en denk erover om er één voor mij en mijn moeder (Artrose) te bestellen....maar ik lees een aantal keren over temperatuur van het matras en zijn werking!?
Nu is mijn vraag ik woon in Nederland maar ook in Spanje,en in beide landen moet ik een nieuw matras....
hoe zit het in Spanje,daar is de temperatuur véél hoger dan in Holland dus word het matras daar niet té warm waardoor je eerder in kuilen komt te liggen,want ik heb begrepen,hoe warmer het matras,hoe meer vering je hebt!!??
Hoop dat iemand mij een serieus antwoord kan geven :lol:

Basje101

Re: temperatuur

Ongelezen bericht door Basje101 »

Idd, een tempur matras werkt beter bij hogere temperaturen, dus zal 't bed in spanje heel anders slapen dan in Ned. maar voor oververhitting hoef je je geen zorgen te maken.

Ik zou alleen willen zeggen, kijk nog eens wat verder dan tempur/visoc elastisch shuim - het is en blijft een blok chemisch schuim waar je op ligt, sommige mensen zijn er alergisch voor en de matrassen van tempur "verarmen"veel sneller als andere soorten matrassen, dwz dat een tempur matras na 5 jaar veel harder is dan toen je hem kocht.

Slapen is heel persoonlijk en wat voor de 1 geweldig is is voor de ander een pijnbank, dus ik zou zeggen wat je ook doet kijk goed rond, en zorg dat je een paar weken kunt proefslapen.

Gesloten