LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Top Teak

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
toro28
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 mei 2011 08:36

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door toro28 »

De man die ons geholpen heeft zit achter het topteakgedupeerden email adres.
Als je denkt dat ik naam en toenaam gaat geven dan moet ik je toch hevig teleurstellen.
Mocht je geholpen willen worden dan neem je contact op met deze man en dan komt het zeker goed.
Ons heeft hij zeker FANTASTISCH goed geholpen.
Wij hebben onze meubelen die door de oplichters van Topteak beloofd waren.
Wij hebben een voorschot gegeven en de mensen van Topteak zijn ermee vandoor gegaan, net als van zoveel andere mensen.
MVG toro...

toro28
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 mei 2011 08:36

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door toro28 »

Vertel dan maar eens WIE jou geholpen heeft.
(Of mag je dat niet vertellen ?)[/quote]

Waarom is dit zo belangrijk voor jou?
Ik zie nergens jou naam staan, of vergis ik mij nou?
of zal ik daar eens naar raden?
Ben jij Jan?
De man die heel veel mensen bedriegen kan?

greetzz toro...

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door crazyme »

Goh, verbazing alom natuurljk in huize crazyme. Weer veel klets en weinig concreets.

Dit hele "oplossing" verhaal klopt van geen kant.

En toro28 is net zo fake als anderen in dit topic.

topteakgedupeerden
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2011 17:13

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door topteakgedupeerden »

Crazyme, het enige wat jou interessert is wie ik ben, en niet of er problemen opgelost worden. Een reden waarom ik hier geen naam en toenaam vermeldt is onder andere omdat er lieden zijn die vinden dat ze ieder positief initiatief in de kiem moeten smoren, en liefst diegene ook nog eens flink door het slijk te halen. Kijk zelf eens op vorige pagina's hoe je sfeerwonen tot de grond toe hebt afgekraakt zodra je wist wie het was. Je kende hen waarschijnlijk net zo mim als mij maar had je (voor)oordeel al klaar. Ik moet toro gelijk geven; waarom zeg JIJ niet wie jij bent als de identiteit van schrijvers op dit forum zo'n halszaak is voor jou? Deze vraag heb ik al vaker gesteld maar je geeft geen antwoord. Wellicht omdat toro's vermoeden wie er achter crzayme schuil gaat te dicht bij de waarheid ligt?

Ik ben vorige week inderdaad de meubeks gaan brengen bij toro, en die mensen zagen er toch behoorlijk echt uit (evenals de heerlijke koffie...:)) dus nee, niks fake (hoe graag crazyme dat ook zou willen). Maar nogmaals, wie wil regaeert en krijgt zijn/haar meubels en wie niet wil reageert gewoon niet. Hoe simpel kan het zijn vraag ik me af. Snap niet waarom hier zoveel woorden aan besteed moeten worden.

En dat er aangifte gedaan wordt zodra je vindt dat je opgelicht bent lijkt me wel erg logisch. De politie gaat mensen heus geen aanbetaling terug geven, dus daarvoor doe je geen aangifte bij de politie (daarvoor moet je bij een ander loket zijn, en dan nog....). Spijtig alleen dat oplichters in dit land veel maar dan ook VEEL te mild worden behandeld, maar dat is oud nieuws.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door crazyme »

Je kletst er weer omheen.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Ik ben vorige week inderdaad de meubeks gaan brengen bij toro, en die mensen zagen er toch behoorlijk echt uit (evenals de heerlijke koffie...) dus nee, niks fake (hoe graag crazyme dat ook zou willen). Maar nogmaals, wie wil regaeert en krijgt zijn/haar meubels en wie niet wil reageert gewoon niet. Hoe simpel kan het zijn vraag ik me af. Snap niet waarom hier zoveel woorden aan besteed moeten worden.
Ik ben het eens met Crazy Me, in die zin, dat er geen filantropische instelling schuil zal gaan achter TopteakGedupeerden.

Het kan best een andere firma zijn, of zelfs mensen verbonden aan de oude eigenaar.

Het is ook prima als ze de meubelen willen leveren waarbij de aanbetaling dan als korting wordt weggegeven, en dat er op deze manier nieuwe klanten worden geworven.

Ik begrijp inderdaad ook niet waarom dit zo geheimzinnig moet en waarom niet gewoon man en paard genoemd kunnen worden.

Michael10063
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jun 2011 12:40

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door Michael10063 »

Goedeavond topteakgedupeerden en toro..!!

Jullie spelen samen 'n leuk gezellig chat spelletje..!!

Toro zegt: R & zijn vader nogmaals hartelijk bedankt.
En topteakgedupeerden zegt dat hij er is geweest

Dus het puzzel is compleet...!? Wie het nu nog niet snapt heeft zich
niet goed verdiept in het verhaal..! Hun zijn van het failliet verklaarde
Topteak / Beterteak / Mirico International en nu Sfeerwonen..!!
En Sfeerwonen gaat net zo hard op de fles zoals de rest.!

Marioelens
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 mei 2011 19:18

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door Marioelens »

Hallo
Volgens mij is het de oud leverancier van topteak/Beterteak/sfeerwonen

Richard P. uit veulen(venray)

topteakgedupeerden
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2011 17:13

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door topteakgedupeerden »

Crazyme: klets ik eromheen? Laat me niet lachen. Je had het denk ik over jezelf. Geef anders eens het goede voorbeeld als je zoveel waarde hecht aan de identiteit en zeg jij eens wie je bent mijn waarde crazyme. Of moet ik Jan zeggen? Ik begrijp heel goed dat je het heel erg vindt dat ik niet op jouw verzoek in ga, maar ik klets er niet omheen, alleen kan en wil ik niet op al jouw vragen antwoord geven (zelf doe je dat ook niet en dat is net zo goed jouw goed recht als het mijne...). Dat is jou niet welgevallig, en dan weet je niets beters te zeggen dan dat ik erom heen klets. Grapje zeker. Waar kan ik jouw antwoorden vinden? Ja?

Waarom man en paard hier niet genoemd kunnen worden? Tjee zeg, wie die vraag hier nog stelt heeft kennelijk hier iets gemist. Kijk maar eens welke lastercampagne crazyme op sfeerwonen heeft losgelaten op vorige pagina's. Het zijn juist dit soort mensen die ervoor zorgen dat man en paard hier niet genoemd kunnen worden. Sfeerwonen zal daar inmiddels ook achter gekomen zijn... Dat er lieden als crazyme dit forum bevuilen is nog tot daar aan toe, maar als diezelfde personen je dan ook nog gaan verwijten dat je hier je pincode niet opschrijft, is toch op zijn zachtst uitgedrukt opmerkelijk.

Of sfeerwonen of al het andere dat hier opgenoemd wordt failliet zijn of zullen gaan weet ik niet. Ik ken geen van allen persoonlijk, maar ik wens het geen van hen toe. Sfeerwonen lijkt de url topteak.nl overgenomen te hebben. Geen al te sterke zet vindt ik maar ik denk dat ze dat ondertussen zelf ook vinden, zeker na de hetze van crazyme.m

De mensen die wel gereageerd hebben zijn zonder uitzondering allemaal tevreden, en DAAR gaat het om, en niets anders. Maar als jullie niets beters te doen hebben blijf dan vooral het "wie ben ik" spelletje verder spelen, ik vind het wel vernakelijk....

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Waarom man en paard hier niet genoemd kunnen worden? Tjee zeg, wie die vraag hier nog stelt heeft kennelijk hier iets gemist. Kijk maar eens welke lastercampagne crazyme op sfeerwonen heeft losgelaten op vorige pagina's. Het zijn juist dit soort mensen die ervoor zorgen dat man en paard hier niet genoemd kunnen worden. Sfeerwonen zal daar inmiddels ook achter gekomen zijn... Dat er lieden als crazyme dit forum bevuilen is nog tot daar aan toe, maar als diezelfde personen je dan ook nog gaan verwijten dat je hier je pincode niet opschrijft, is toch op zijn zachtst uitgedrukt opmerkelijk.
Dit is geen argument maar een afleidingsmanoevre

topteakgedupeerden
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2011 17:13

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door topteakgedupeerden »

Dit is geen argument maar een afleidingsmanoevre
Dat mag U vinden, voor mij is het wel degelijk een argument. En weet U wat nu zo grappig is? Als je jezelf hier met (bedrijfs)naam en al etaleert, word je prompt beschuldigd van misbruik van dit forum voor het maken van gratis reclame etc. etc. OK goed dan, dan noem ik op veler verzoek geen naam, om niet de indruk te wekken hier reclame te willen maken, en guess what? Is het ook weer niet goed. Dus of je je hier nu wel of niet bekend maakt, het is toch nooit goed (typisch hollands). Buiten een forum is het een ander verhaal, maar zolang het een forum betreft (en zeker dit forum) gebruik ik net als 99,99% van de schrijvers gewoon een nickname. Dus Uw verwijt aan mij geldt dus ook voor die 99,99% van de forumleden.

Dat we al de nodige mensen op een dusdanige manier bediend hebben zodat ze 0,00 euro schade hebben geleden, schijnt hier niemand iets te interesseren. Neeeee, een (bedrijfs)naam, dat is pas interessant zeg!! Degenen die gereageerd hebben weten inmiddels wie we zijn en dat is voldoende.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door crazyme »

99% van de forumgebruikers proberen hier geen meubels te verkopen onder valse (geheime) voorwendselen.

Het gebruiken van de naam ttgedupeerden wekt de schijn dat hun belangen worden behartigd terwijl u op ordinaire wijze een commercieel slaatje wil slaan uit de aanbetalingsellende van anderen.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door trebelski »

topteakgedupeerden schreef: Dat we al de nodige mensen op een dusdanige manier bediend hebben zodat ze 0,00 euro schade hebben geleden, schijnt hier niemand iets te interesseren. Neeeee, een (bedrijfs)naam, dat is pas interessant zeg!!
Het is toch niet teveel gevraagd om te mogen weten met wie de gedupeerden nu in zee gaan? Als dat al moeilijk word is u eerdere tekst nog onverklaarbaarder (veel beloven weinig geven doet de gek in vrede leven)en zou ik met u zeker geen zaken doen en ook anderen aanraden er heel voorzichtig mee te zijn, tenslotte blijft alles erg ongewis.
topteakgedupeerden schreef....dus nee, niks fake (hoe graag crazyme dat ook zou willen). Maar nogmaals, wie wil regaeert en krijgt zijn/haar meubels en wie niet wil reageert gewoon niet.

topteakgedupeerden
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2011 17:13

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door topteakgedupeerden »

99% van de forumgebruikers proberen hier geen meubels te verkopen onder valse (geheime) voorwendselen.
Het verband tussen het wel of niet gebruiken van een nickname, en het feit of er meubels verkocht worden ontgaat me. Van valse c.q. geheime voorwenselen is zeker geen sprake, maar zoals gebruikelijk hebt U de wijsheid in pacht.
Het gebruiken van de naam ttgedupeerden wekt de schijn dat hun belangen worden behartigd terwijl u op ordinaire wijze een commercieel slaatje wil slaan uit de aanbetalingsellende van anderen
Ik weet niet wat voor punt U vroeger had voor rekenen, maar als U hetgeen wij doen een commercieel slaatje noemt, dan is het toch wel een commercieel erg onverantwoord slaatje. U schijnt gemakshalve te vergeten dat sommige mensen 30% aanbetaald hebben, maar de meesten zelfs nog meer !!!! Wij vragen dus pas het resterende bedrag zodra de meubels op hun plek bij de klant staan, en ook ALLEEN als de klant VOLLEDIG tevreden is over hetgeen hij/zij ziet. Zoniet (maar dat is nog niet voor gekomen) dan nemen we het mee terug, en betaald de gedupeerden aan ons 0,000000 euro. Als we voor de rest van ons leven meubels moesten leveren tegen de verkoopprijzen van topteak (die op zich al niet hoog te noemen waren) minus de gedane aanbetaling, dan zouden we beter wat anders kunnen gaan doen. U schijnt niet te weten wat de marges in meubelland vandaag de dag zijn (tenzij U echt Jan heet, dan weet U het wel). Dat U dat niet weet is geen schande, maar doe dan niet net alsof U alles zo goed weet, want uit alles wat U schrijft blijkt gewoon het tegendeel.
Het is toch niet teveel gevraagd om te mogen weten met wie de gedupeerden nu in zee gaan?
Zoals ik al tientallen malen gezegd heb weten de gedupeerden HEEL ERG GOED wie ik ben, hoe ik eruit zie, etc. Dus DE GEDUPEERDEN (maar niet een volslagen willekeurige forumgebruiker) weten perfect wie ik ben. Snapt U het nu wel? Maar als ik hier mijn (bedrijfs)naam ga geven, kunt U er donder op zeggen dat ik hier beticht wordt van het maken van reclame, of erger nog, dat men (want dat is wel zeker) weer een andere stok gaat zoeken om mee te slaan.
en zou ik met u zeker geen zaken doen
Dat hoeft ook niet. Ik herhaal WEER: alles mag, niets moet.
en ook anderen aanraden er heel voorzichtig mee te zijn, tenslotte blijft alles erg ongewis.
Het blijft VOOR U misschien ongewis omdat U zich beperkt tot het uiten van ongefundeerde kritiek op een forum. Niet meer dan dat. Voor de gedupeerden die zich gemeldt hebben is het ABSOLUUT niet ongewis, die hebben inmiddels of krijgen waar ze recht op hebben, namelijk hun meubels. Gedupeerden lopen 0,0 risico. Ze betalen geen rooie cent VOORDAT de meubels NAAR VOLLE TEVREDENHEID in de huiskamer (of waar in huis dan ook) staan. Voorzichtigheid is pas geboden zodra ergens een risico of gevaar in schuilt. Legt U mij nu eens uit waar hier het risico zit. Het enige risico dat men loopt is dat wij niet zouden doen wat wij beloven en geen, of niet de juiste meubels leveren, echter gezien onze werkwijze is die kans nihil. Maar een financieel risico is er simpelweg niet...

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door trebelski »

topteakgedupeerden schreef: Het blijft VOOR U ongewis omdat U liever onnozelheden uitkraamt in plaats van U verder in de zaak te verdiepen. Voor de gedupeerden die zich gemeldt hebben is het ABSOLUUT niet ongewis, die hebben waar ze recht op hebben, namelijk hun meubels. Gedupeerden lopen 0,0 risico. Ze betalen geen rooie cent VOORDAT de meubels NAAR VOLLE TEVREDENHEID in de huiskamer (of waar in huis dan ook) staan. EN ZO ZIT DAT. Voorzichtigheid is pas geboden zodra ergens een risico in schuilt. Legt U mij nu eens uit waar hier het risico zit. Het enige risico dat men loopt is dat wij niet zouden doen wat wij beloven en geen meubels leveren. Maar een financieel risico is er simpelweg niet...
En dat is nu precies waarom ik kennelijk zo onnozel ben om u te vragen wie of wat er achter deze schuilnaam zit! En u zegt het goed, het risico om weer aan het lijntje te worden gehouden en dan ook nog door een partij die zich niet openbaar wil maken ( heeft niets met reclame op het forum te maken ) is wellicht net zo erg als het geld dat sommige kwijt zijn. Onnozel in u ogen is misschien wel een compliment want ik ben toch nog net niet zo onnozel om iemand te vertrouwen die zich verschuilt. Mijn advies blijft aan overige forumgebruikers, zolang je niet exact weet met wie je van doen hebt geef geen gegevens af want je weet niet wat ermee gebeurd!!.

topteakgedupeerden
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2011 17:13

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door topteakgedupeerden »

Ja, lezen is en blijft toch erg moeilijk he, dus NOGMAALS, de gedupeerden die wel gereageerd hebben KENNEN mij. Ik weet niet of U begrijpt wat dat betekent ( vrees van niet). Dat topteak mensen aan het lijntje hield wil niet zeggen dat iedereen dat doet, maar U scheert liever iedereen over 1 kam. Dat is uw keuze. Op het forum ga ik geen naam en toenaam geven, en of u dat nu bevalt of niet, laat mij eerlijk gezegd koud. Het is mijn beslissing die u niet wilt respecteren. Wat is uw echte naam trouwens? De pot verwijt de ketel zou ik zeggen....

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door crazyme »

Jaja, en nogmaals : doe geen zaken met dit soort duistere figuren.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door trebelski »

topteakgedupeerden schreef: Op het forum ga ik geen naam en toenaam geven, en of u dat nu bevalt of niet, laat mij eerlijk gezegd koud. Het is mijn beslissing die u niet wilt respecteren. Wat is uw echte naam trouwens? De pot verwijt de ketel zou ik zeggen....
Dat u dat koud laat begrijp ik, tenslotte gaat het allemaal in het geniep!
Ik bied andere bezoekers dan ook geen deals aan die zich in dit ook nog eens uit ieders gezichtsveld plaatsvinden.

Mijn echte naam/e-mailadres/telefoonnummer zijn al sinds 2003 ( mijn eerdere nickname en deze nu) bekend bij de moderators van het forum en dus geen geheim. In u geval probeert u zaken te doen met bezoekers die door een ander? bedrijf zijn gedupeerd en alhoewel dat een loffelijk streven kan zijn kiest u ervoor dit in het geheim te doen en iedere keer gelijk in de verdediging springt ( ik vraag me af waarom dat is) zodra er om wat meer openheid word gevraagd waar niets mis mee zou moeten zijn als u werkelijk goede bedoelingen heeft/had. Op dit forum is handel als zodanig helemaal niet toegestaan en dus blijft er (voor straks) niets anders over dan de moderator te vragen of dit nog wel volgens de hier geldende gedragsregels is.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door trebelski »

crazyme schreef:Jaja, en nogmaals : doe geen zaken met dit soort duistere figuren.
Ondanks een bezoeker die meld geholpen te zijn maar net zo geheimzinnig doet ben ik het met crazyme eens. Niet op voorhand bekend om welk bedrijf of ondernemer het gaat? Geef niet zomaar gegevens via dit forum, je hebt geen idee wie of wat erachter zit!!!

broekskes
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 mei 2011 13:54

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door broekskes »

Zijn er eigenlijk mensen die hun aanbetaling hebben terug gekregen?
Ik namelijk nog steeds niet.

Ben hier heel benieuwd naar.

Gesloten