Dat komt omdat er ook nog mensen zijn die de keuze die iemand maakt wel weten te respecteren en te waarderen. Dat U niet tot die categorie behoort moge duidelijk zijn. Maar zoals ik al tientallen malen heb gezegd (maar U leest bijzonder slecht) is mijn identiteit prima bekend bij de GE-DU-PEER-DEN die zich gemeldt hebben, maar voel ik zeker na kennis gemaakt te hebben met enkele forumleden steeds minder de behoefte om het hier met U over wederzijdse identiteiten te hebben. Kijk dan zelf wat er gebeurde toen iemand zijn identiteit gaf (sfeerwonen). Tjonge jonge, ze werden de grond in geboord tot-en-met... Het zijn DAT soort mensen die IEDER goed en positief bedoeld inititatief ten allen tijde in het negatieve trekken, die ervoor zorgen dat anderen voorzichtig worden met wat ze IN HET OPENBAAR prijs geven. Maar als het tot een PERSOONLIJK contact komt, zoals in het geval van degenen die zich gemeldt hebben, is er NIETS geheimzinnig, NIETS in het geniep, en de identiteit VOILLEDIG bekend. Maar ik heb niet de illusie dat U dit begrijpt, want dan had U het wel begrepen toen ik dit eerder schreef. Enfin, ik laat het hier bij. Ik ga me nu weer bezig houden met belangrijkere zaken.Ondanks een bezoeker die meld geholpen te zijn maar net zo geheimzinnig doet ben ik het met crazyme eens.
PS: mijn naam is ook bij de moderator bekend, dus aan dat gegeven wat U daar meldt heb ik niets. Ik wil weten wie U bent. U doet daar zo geheimzinning over....