LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Top Teak

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door crazyme »

toro28 schreef:ik heb een aantal weken geleden ook contact opgenomen met topteakgedupeerden en ik moet zeggen dat ik ook een beetje sceptisch was.
er zijn een aantal mails over en weer geweest en zoals het er nu uitziet wordt er eind van de maand spullen geleverd die ik besteld had bij Topteak.
Tot nu toe ben ik zeer tevreden al staat er nog niets in mijn woonkamer.
Ik heb wel vertrouwen in hun.
Je hebt niets te verliezen, je betaald niets totdat het geleverd in je huis staat en je tevreden bent.
dus waarom niet proberen?


greetzz...
En wie zit er dan aan de andere kant van het emailadres ?

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door Jolijn »

Neem als voorbeeld de woekerpolisaffaire (toegegeven: ander topic): vele mensen gedupeerd. Vervolgens staan er organisaties op (wat ook "onbekenden" zijn voor de gedupeerden) die de belangen willen behartigen van de gedupeerden, en wat ga jij dan lopen gillen?

Meneer/mevrouw @topteakgedupeerden leest een ander topic om @ crazyme aan te spreken op berichten hier geplaatst?

toro28
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 mei 2011 08:36

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door toro28 »

Jolijn schreef:Neem als voorbeeld de woekerpolisaffaire (toegegeven: ander topic): vele mensen gedupeerd. Vervolgens staan er organisaties op (wat ook "onbekenden" zijn voor de gedupeerden) die de belangen willen behartigen van de gedupeerden, en wat ga jij dan lopen gillen?

Meneer/mevrouw @topteakgedupeerden leest een ander topic om @ crazyme aan te spreken op berichten hier geplaatst?

welk topic is dit dan?

toro28
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 mei 2011 08:36

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door toro28 »

crazyme schreef:
toro28 schreef:ik heb een aantal weken geleden ook contact opgenomen met topteakgedupeerden en ik moet zeggen dat ik ook een beetje sceptisch was.
er zijn een aantal mails over en weer geweest en zoals het er nu uitziet wordt er eind van de maand spullen geleverd die ik besteld had bij Topteak.
Tot nu toe ben ik zeer tevreden al staat er nog niets in mijn woonkamer.
Ik heb wel vertrouwen in hun.
Je hebt niets te verliezen, je betaald niets totdat het geleverd in je huis staat en je tevreden bent.
dus waarom niet proberen?


greetzz...
En wie zit er dan aan de andere kant van het emailadres ?

hoe bedoel je?
de afzender?
kijk uiteindelijk maakt het voor mij geen ene moer uit wie hier achter zit.
Als deze man/vrouw mij de spullen kan leveren en het staat in mijn wookamer tegen de prijs die ik nog moest betalen dan ben ik toch tevreden.
dat de persoon die dit allemaal heeft veroorzaakt (baasje van Topteak) nog niet gepakt is dat vind ik wel heel erg.
Ze zouden hem ook omgekeerd aan zijn B*llen onder een boom moeten ophangen, maar dat is een eigen wens.
Ik heb wel vertrouwen en anders heb ik net zoveel als nu, NIETS.
Dus eigenlijk heb ik niets te verliezen.

greetzz...

topteakgedupeerden
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2011 17:13

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door topteakgedupeerden »

Guttegut, heb ik op je piemeltje getrapt ?
Mocht het U interesseren: over het door U aangehaalde lichaamsdeel beschik ik niet dus dan kunt U er ook niet op trappen. Zoals U ziet slaat U ook hier de plank weer eens volledig mis, en maakt U zichzelf volkomen belachelijk. Ik was eerst in de veronderstelling dat U alleen de reacties op het forum niet goed las, maar blijkbaar geldt dat ook voor de elementaire gedragsregels die door de redactie van trosradar zijn opgesteld en obsceen taalgebruik niet tolereren. Let wel, die regels zijn NIET door mij opgesteld. De stijl van Uw reacties zeggen meer iets over U zelf dan over mij....
Jouw vergelijking met andere " gedupeerdenbehartigers" gaat niet op. Die spelen geen verstoppertje over hun identiteit en methoden.
Hier zegt U 2 dingen: wat betreft de identiteit heb ik er (net als U zelf trouwens !!!) voor gekozen om op dit openbare forum niet in de volle openbaarheid te treden. Ik zie in dit topic maar 1 deelnemer die dat wel gedaan heeft, namelijk sfeerwonen. Wat er toen gebeurde kunt U zelf op de vorige pagina's nalezen. De complot theorieen (met crazyme aan het roer) barstten in volle hevigheid los. Sfeerwonen (een hartstikke goed bedoelende firma die totaal niets te maken heeft met topteak, niet nu, noch in het verleden) gaf de moed op een gegeven moment ook maar op....
Aan de werkwijze is echter niets geheims aan, maar U hebt nooit de moeite genomen naar onze werkwijze te vragen maar concludeert in plaats daarvan liever dat die geheim zou zijn. Niets is minder waar. Wij proberen ervoor te zorgen dat de gedupeerden alsnog hun goederen krijgen zonder dat dat hen op verlies komt te staan. U benadert dit onmiddelijk negatief door termen als "commercieel slaatje" en "lijkenpikkerij" te gebruiken, maar dat komt omdat U nu eenmaal alles negatief benaderd. Als ik met het oplossen van de problemen van gedupeerden mijn geld moest verdienen zou ik morgen direkt stoppen. Het is geen pure liefdadigheid die wij bedrijven (we zijn heus niet roomser dan de paus), maar "rijk" gaan we er heel zeker niet van worden (U bent duidelijk niet bekend met de winstmarges in de meubelbranche). Maar waar ik niet tegen kan is tegen ONRECHT. Topteak heeft de gedupeerden onrecht aangedaan, en eigenlijk doet U hetzelfde door de gedupeerden zoveel mogelijk ver weg te houden van hetzij ons, hetzij van sfeerwonen. Ik ben blij dat ik niet in Uw schoenen sta, want ik zou me DIEP schamen voor Uw louter negatieve commentaar op alles wat hier gezegd wordt. Hebt U nu echt niets beters te doen? Ik begin bijna diep medelijden met U te krijgen....
En wanneer men jouw "genereus" uitgestoken hand niet accepteert moeten ze ook maar niet meer zielig doen.
Dat is feitelijk wat jij zegt.
Dat is feitelijk wat jij concludeert. Die uitgestoken hand hoeft helemaal niet van mij af te komen, die kan ook van sfeerwonen, of wie dan ook afkomen. Wie besluit GEEN gebruik te maken van alle aangeboden mogelijkheden die er zijn, en omdat dat in Uw geval blijkbaar nodig is citeer ik mezelf maar weer eens "zou zichzelf dan ook niet langer als gedupeerden moeten bestempelen". U maakt daar weer gelijk"zielig" van. Of iemand zichzelf zielig vindt is niet aan mij om dat te beoordelen. Mijn citaat is inderdaad mijn mening ja. Dat U die niet welgevallig is, is Uw goed recht, maar sta mij het recht toe ook een mening te hebben.
[quotEn wie zit er dan aan de andere kant van het emailadres ?e]
[/quote] Deze vraag loopt als een rode draad door Uw betoog. U schijnt vele malen meer geinteresseerd te zijn in mijn identiteit, dan in het tot stand brengen van een passende oplossing voor de gedupeerden terwijl het DAAR juist om zou moeten gaan. Wat doet het ertoe of ik in werkelijkheid jantje pietje of klaasje heet? U heet in werkelijkheid toch ook niet "crazyme"? Maar ik begrijp het wel hoor. Het zou voor U veel meer genoegen scheppen als U tegen iets tastbaars kunt schoppen zoals een bedrijf of persoon in plaats van tegen een email adres. Sfeerwonen kan U daar waarachijnlijk alles over vertellen....!! Het spijt me voor U, maar ons doel is niet om U aan Uw pleziertjes te helpen en mee te werken aan Uw laster campagne. Overigens is de identiteit voor degenen die gereageerd hebben al lang geen geheim meer; ze krijgen me zelfs te zien als hun meubel(s) afgeleverd worden. Dus verstoppertje? Ach, het is maar hoe negatief je het wilt bekijken he...?

[quoteMeneer/mevrouw @topteakgedupeerden leest een ander topic om @ crazyme aan te spreken op berichten hier geplaatst?][/quote] De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik het topic in kwestie niet gelezen heb, maar wie wel eens naar de TV kjkt (en luistert) die hoort wel eens wat. Inderdaad, ik spreek crazyme aan op zijn volstrekt ongenuanacerde voorstelling van zaken HIER geplaatst. JA DAT KLOPT. Ik spreek hem dus niet aan op reacties in andere topics (als die er al zijn). Excuses voor het misverstand. Ik heb het voorbeeld van de woekerpolis enkel aangehaald omdat er wel wat raakvlakken te noemen zijn met de situatie van de gedupeerden waar het hier om gaat (ofschoon de "schaal" natuurlijk een hele andere is..)

Aan de woorden van toro28 heb ik niets toe te voegen. Ik had het niet treffender kunnen zeggen...

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door crazyme »

topteakgedupeerden schreef:
Guttegut, heb ik op je piemeltje getrapt ?
Mocht het U interesseren: over het door U aangehaalde lichaamsdeel beschik ik niet dus dan kunt U er ook niet op trappen.
Figuurlijk gezien dus wel.

Kennelijk

toro28
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 mei 2011 08:36

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door toro28 »

crazyme schreef:
topteakgedupeerden schreef:
Guttegut, heb ik op je piemeltje getrapt ?
Mocht het U interesseren: over het door U aangehaalde lichaamsdeel beschik ik niet dus dan kunt U er ook niet op trappen.
Figuurlijk gezien dus wel.

Kennelijk

Zou je aub willen stoppen met deze onzin.
Als je er niet lekker mee bent, jaloers of weet ik veel wat er in uw "zieke"geest rondwaard moet je niet reageren.
Natuurlijk is het frustrerend dat als je net als mij en net als zovelen anderen een "oor" aangenaaid bent maar valse beschuldigingen of insinuatie's schieten niets op.
meld je aan kijk wat er gebeurt, wat heb je eraan om telkens zo te reageren zoals u doet?
Bent u misschien Topteak Jan die ieder ander in een kwaad daglicht wilt stellen?

greetzz...

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door Jolijn »

toro28 schreef:
Jolijn schreef:Neem als voorbeeld de woekerpolisaffaire (toegegeven: ander topic): vele mensen gedupeerd. Vervolgens staan er organisaties op (wat ook "onbekenden" zijn voor de gedupeerden) die de belangen willen behartigen van de gedupeerden, en wat ga jij dan lopen gillen?
Meneer/mevrouw @topteakgedupeerden leest een ander topic om @ crazyme aan te spreken op berichten hier geplaatst?
welk topic is dit dan?
Het genoemde topic in de quote. :wink:

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door crazyme »

toro28 schreef:
crazyme schreef:
toro28 schreef:ik heb een aantal weken geleden ook contact opgenomen met topteakgedupeerden en ik moet zeggen dat ik ook een beetje sceptisch was.
er zijn een aantal mails over en weer geweest en zoals het er nu uitziet wordt er eind van de maand spullen geleverd die ik besteld had bij Topteak.
Tot nu toe ben ik zeer tevreden al staat er nog niets in mijn woonkamer.
Ik heb wel vertrouwen in hun.
Je hebt niets te verliezen, je betaald niets totdat het geleverd in je huis staat en je tevreden bent.
dus waarom niet proberen?

greetzz...
En wie zit er dan aan de andere kant van het emailadres ?

hoe bedoel je?
de afzender?
kijk uiteindelijk maakt het voor mij geen ene moer uit wie hier achter zit.
Als deze man/vrouw mij de spullen kan leveren en het staat in mijn wookamer tegen de prijs die ik nog moest betalen dan ben ik toch tevreden.
dat de persoon die dit allemaal heeft veroorzaakt (baasje van Topteak) nog niet gepakt is dat vind ik wel heel erg.
Ze zouden hem ook omgekeerd aan zijn B*llen onder een boom moeten ophangen, maar dat is een eigen wens.
Ik heb wel vertrouwen en anders heb ik net zoveel als nu, NIETS.
Dus eigenlijk heb ik niets te verliezen.

greetzz...
toro28 schreef:ik heb een aantal weken geleden ook contact opgenomen met topteakgedupeerden en ik moet zeggen dat ik ook een beetje sceptisch was.
er zijn een aantal mails over en weer geweest en zoals het er nu uitziet wordt er eind van de maand spullen geleverd die ik besteld had bij Topteak.
Tot nu toe ben ik zeer tevreden al staat er nog niets in mijn woonkamer.
Ik heb wel vertrouwen in hun.
Je hebt niets te verliezen, je betaald niets totdat het geleverd in je huis staat en je tevreden bent.
dus waarom niet proberen?


Dus jij bent iemand die op mysterieuze wijze is geholpen door `iemand´

Het interesseert jou helemaal niets met wie je zaken doet.

Ik geloof er helemaal geen snars van. Dit verhaal stinkt aan alle kanten.

topteakgedupeerden
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2011 17:13

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door topteakgedupeerden »

Figuurlijk gezien dus wel.

Kennelijk
Och, nee hoor. Daar is veel en veel meer voor nodig.... :D U zou graag zien dat ik op mijn ***** getrapt zou zijn, maar dat plezier gun ik U niet, dus nee hoor, ga gerust verder met jezelf volleidg belachelijk maken.... Hebben we tenminste nog iets om te lachem.... :D :D :D
Bent u misschien Topteak Jan die ieder ander in een kwaad daglicht wilt stellen?/quote]
U haalt de woorden uit mijn mond, alleen wilde ik het niet hardop zeggen... Maar laat deze man toch gewoon zijn gang gaan. Iedereen die iets meer verstand heeft dan crazyme (en dat zal toch zeker het merendeel van de bevolking zijn) snapt heus wel dat we deze topic-vervuiler niet serieus moeten nemen.... Hij heeft gewoon niet beters te doen. Heb medelij met deze man....
Dus jij bent iemand die op mysterieuze wijze is geholpen door `iemand´

Het interesseert jou helemaal niets met wie je zaken doet.
En jawel hoor, weer laat je zien hoe vreselijk slecht je kunt lezen. Degenen die gereageerd hebben weten al met wie ze zaken doen of gaan dat te weten komen (ik verschijn binnenkort notabene in levende lijve voor hun voordeur !!!) maar dat had ik al gezegd dus ik val weer in herhaling. Het schijnt je enorm te frustreren dat ik hier mijn pincode niet opschrijf. Dat je zelf ook volleig anoniem dit forum vervult met je negatieve berichten schijn je gemakshalve te veregeten.... Nadat je sfeerwonen met jouw aanwezigheid te pletter hebt gebombardeerd met je complot theorieen voel ik me niet langer geroepen mezelf hier met naam en toenaam te presenteren. De oorzaak hiervan is dus de aanwezigheid van mensen zoals U op dit forum die iedereen de grond in boren zodra ze hun identiteit prijs geven (en ook als ze dat niet doen....).
Ik geloof er helemaal geen snars van. Dit verhaal stinkt aan alle kanten.
[/quote] Dan geloof je het toch niet? Het bewijs wordt vanzelf geleverd, maar dan zullen we jou denk ik hier niet meer horen omdat je dan als een gieter afgaat....... Het enige dat stinkt is.... nou nee... laat maar. Jouw nivo is me echt veel en veel TE laag.... Ik wens jou heel erg veel succes met je laster campagne tegen alles en iedereen en met het belachelijk maken van jezelf (begrijp heel goed dat je anoniem wil blijven...). Ik ga me bezig houden met hetgeen waar dit allemaal om begonnen is. Goed? Mooi !!
Laatst gewijzigd door topteakgedupeerden op 03 aug 2011 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.

topteakgedupeerden
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2011 17:13

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door topteakgedupeerden »

Figuurlijk gezien dus wel.

Kennelijk
Och, nee hoor. Daar is veel en veel meer voor nodig.... :D U zou graag zien dat ik op mijn ***** getrapt zou zijn, maar dat plezier gun ik U niet, dus nee hoor, ga gerust verder met jezelf volleidg belachelijk maken.... Hebben we tenminste nog iets om te lachem.... :D :D :D
Bent u misschien Topteak Jan die ieder ander in een kwaad daglicht wilt stellen?
U haalt de woorden uit mijn mond, alleen wilde ik het niet hardop zeggen... Maar laat deze man toch gewoon zijn gang gaan. Iedereen die iets meer verstand heeft dan crazyme (en dat zal toch zeker het merendeel van de bevolking zijn) snapt heus wel dat we deze topic-vervuiler niet serieus moeten nemen.... Hij heeft gewoon niet beters te doen. Heb medelij met deze man....
Dus jij bent iemand die op mysterieuze wijze is geholpen door `iemand´

Het interesseert jou helemaal niets met wie je zaken doet.
En weer laat je zien hoe vreselijk slecht je kunt lezen. Degenen die gereageerd hebben weten al met wie ze zaken doen maar dat had ik al gezegd dus ik val weer in herhaling. Het schijnt je enorm te frustreren dat ik hier mijn pincode niet opschrijf. Dat je zelf ook volleig anoniem dit forum vervult met je negatieve berichten schijn je gemakshalve te veregeten....
Ik geloof er helemaal geen snars van. Dit verhaal stinkt aan alle kanten.
[/quote] Dan geloof je het toch niet? Het bewijs wordt vanzelf geleverd, maar dan zullen we jou denk ik hier niet meer horen omdat je dan als een gieter afgaat....... Het enige dat stinkt is.... nou nee... laat maar. Jouw nivo is me echt veel en veel TE laag.... Ik wens jou heel veel succes met je laster campagne tegen alles en iedereen en met het belachelijk maken van jezelf (begrijp heel goed dat je anoniem wil blijven...). Ik ga me bezig houden met hetgeen waar dit allemaal om begonnen is. Goed?
Laatst gewijzigd door topteakgedupeerden op 03 aug 2011 17:27, 2 keer totaal gewijzigd.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door crazyme »

topteakgedupeerden schreef:Jouw nivo is me echt veel en veel TE laag....
Niveau....

topteakgedupeerden
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2011 17:13

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door topteakgedupeerden »

Nivo (nieuwe spelling net als buro, kado, etc: groene boekje kopen :D :D :D :D Ja zo leer je nog eens wat op dit forum....)

toro28
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 mei 2011 08:36

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door toro28 »

crazyme schreef:
topteakgedupeerden schreef:Jouw nivo is me echt veel en veel TE laag....
Niveau....

@crazyme stop nou aub eens met deze onzin, heb je dan ook niets maar dan ook helemaal niets te doen in je leven, als jezelf voor paal te zetten?
in ieder geval veel succes met wat je allemal in je hoofd hebt en laat ons met rust.
ik zal hier niet meer op jou zielige betogen gaan reageren

greetzz...

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door crazyme »

Het grote topteak mysterie....

Er is iemand die door iemand is geholpen maar niet wil zeggen door wie.

Dat is gewoon vreemd.

Veel geblaat en weinig wol.

topteakgedupeerden
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2011 17:13

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door topteakgedupeerden »

Er is iemand die door iemand is geholpen maar niet wil zeggen door wie.
En dat schijnt U ENORM te frustreren. Het interesseert U niet dat mensen geholpen worden (het lijkt wel alsof U hoopt dat dat niet zal gebeuren) maar in plaats daarvan is er U veel aan gelegen om mijn identiteit te kennen zodat U ook ons tot de grond toe af kan branden net zoals U dat met sfeerwonen hebt gedaan. Ik laat dat dus niet gebeuren. Pech voor U.
Dat is gewoon vreemd.
Het enige wat hier "vreemd" s is Uw manier van reageren en prioritetiten stellen. Uw hoogste prioriteit is te weten komen of ik jantje pietje of klaasje heet. Mijn hoogste prioriteit is het verder helpen van gedupeerden, voor zover dat binnen mijn mogelijkheden ligt. Het is maar waar je het meeste waarde aan hecht.
Veel geblaat en weinig wol.
Och, laat ik het zo zeggen: de mensen die gereageerd hebben weten wel beter.... Het "blaten" laat ik dus graag aan U over. U hebt duidelijk laten zien daar erg goed in te zijn..

toro28
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 mei 2011 08:36

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door toro28 »

nog een paar weken en dan komen de spullen.
Ik heb veel vertrouwen en ben benieuwd hoe ze zullen staan in huis.

toro28
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 mei 2011 08:36

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door toro28 »

Nou vandaag was het zover, de meubelen zijn gebracht.
EEN woord: FANTASTISCH!!!
Voor alle mensen die sceptisch zijn of gewoon erg achterdochtig, deze mensen zijn echt van hele goede wil en verdienen gewoon een dikke dikke pluim.
Wij zijn heel goed geholpen en heel erg tevreden een echte aanrader.
R & zijn vader nogmaals hartelijk bedankt.

MVG toro...

Michael10063
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jun 2011 12:40

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door Michael10063 »

Toro jij bent ook 'n rare :?: :!:
Eerst doe je aangifte omdat je bent afgezet voor € 600,- en dan 'n paar maanden later heb je de meubels en ben je tevreden. Erg geloofwaardig verhaal.. En de namen van de oplichters mag je ook gewoon bekend maken. Kan geen kwaad ze zijn toch al bekend.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door crazyme »

toro28 schreef:Nou vandaag was het zover, de meubelen zijn gebracht.
EEN woord: FANTASTISCH!!!
Voor alle mensen die sceptisch zijn of gewoon erg achterdochtig, deze mensen zijn echt van hele goede wil en verdienen gewoon een dikke dikke pluim.
Wij zijn heel goed geholpen en heel erg tevreden een echte aanrader.
R & zijn vader nogmaals hartelijk bedankt.

MVG toro...
Vertel dan maar eens WIE jou geholpen heeft.
(Of mag je dat niet vertellen ?)

Gesloten