LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkeerde bank

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
allroundchauffeur
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 feb 2007 22:35

Verkeerde bank

Ongelezen bericht door allroundchauffeur »

Zelf moet ik rondkomen van een bijstandsuitkering en dat is geen vetpot. Het bankstel wat ik eertijds had gekregen was dermate kapot, maar ik wist dat geen enkel bankstel voor mijn persoontje capabel was om het lang uit te houden. Ik ben ruim boven de twee meter en bijna 200 kilo zwaar. Mijn moeder was genegen mij een bank te schenken, want zoals ze zei, gaf ze het liever met een warme- als een koude hand. Kijk maar of je terecht kunt voor een bank op maat en uiteraard een stevige. Beverwijk kent vele meubelzaken, dus ik snuffel her en der, tot ik bij de Bankstel Gigant, Parallelweg 95, in Beverwijk kom en aldaar een prachtige bank zie en verneem van de verkoper dat ze op hoogte kunnen worden gemaakt, en de bank, stevig, met tien centimeter kan worden verhoogd. Het duurt ± drie maanden eer de bank bezorgd werd. 't Ding was op de juiste hoogte, en ook stevig bovendien, maar wat me opviel was, dat 't niet dezelfde was die ik in de showroom had gekozen. De bank in de showroom was namelijk prachtig, de voorzijde was bekleed met notenhout, maar de bank die ik kreeg bezorgd is aan voorzijde bekleed met stof... ongetwijfeld stukken goedkoper. In eerste instantie maakte ik me er niet sappel om, immers ik kon weer zitten zonder last van mijn rug te krijgen. En ach, ik heb 'm toch immers gekregen, maar uiteindelijk zijn die mensen toch betaald, en hoe of je het nu wend of keert, hetgeen ik voor koos heb ik niet in ontvangst genomen.
Ik dacht lange tijd, die mensen komen zichzelf nog wel tegen, dat ook zij zullen worden belazerd, maar 't zit me toch niet lekker.. niet dat ik het ding zo nodig wil omruilen, maar dan tenminste voor anderen te waarschuwen dat wanneer ze daar een bank kopen, dat ze niet dezelfde bank krijgen waar ze in de showroom voor hebben gekozen.

Jannes22
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 jan 2009 16:22

Re: Verkeerde bank

Ongelezen bericht door Jannes22 »

Als ik eigenaar zou zijn van Bankstel Gigant zou ik jou aanklagen wegens het zonder reden zwart maken van hun bedrijf. Eerst kom je met een zielig verhaal en heb je bij Bankstel Gigant een oplossing voor je probleem gevonden. Kan het ook in je opkomen dat er in bedrijfen fouten worden gemaakt en dat ze misschien per ongeluk een verkeerde bank hebben besteld? Komt het in je op dat ook de leverancier van de bank een fout gemaakt kan hebben en hun een verkeerde bank heeft geleverd?

Wat je had moeten doen is gewoon melding maken van je klacht en dan had je moeten zien wat Banksteld Gigant had gedaan. Waarschijnlijk hadden ze zoals het hoort de goede bank voor je laten komen en was het probleem opgelost. Maar nee, meneer heeft geen tijd of zin om het te melden maar wel om zijn gal te spugen op dit forum.

allroundchauffeur
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 feb 2007 22:35

Re: Verkeerde bank

Ongelezen bericht door allroundchauffeur »

Jannes22 schreef:Als ik eigenaar zou zijn van Bankstel Gigant zou ik jou aanklagen wegens het zonder reden zwart maken van hun bedrijf. Eerst kom je met een zielig verhaal en heb je bij Bankstel Gigant een oplossing voor je probleem gevonden. Kan het ook in je opkomen dat er in bedrijfen fouten worden gemaakt en dat ze misschien per ongeluk een verkeerde bank hebben besteld? Komt het in je op dat ook de leverancier van de bank een fout gemaakt kan hebben en hun een verkeerde bank heeft geleverd?

Wat je had moeten doen is gewoon melding maken van je klacht en dan had je moeten zien wat Banksteld Gigant had gedaan. Waarschijnlijk hadden ze zoals het hoort de goede bank voor je laten komen en was het probleem opgelost. Maar nee, meneer heeft geen tijd of zin om het te melden maar wel om zijn gal te spugen op dit forum.
Je kent mijn omstandigheden niet, en ik vind dat jij een hele grote mond hebt.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Verkeerde bank

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ik moet Jannes gelijk geven.


Zelf moet ik rondkomen van een bijstandsuitkering en dat is geen vetpot. Het bankstel wat ik eertijds had gekregen was dermate kapot, maar ik wist dat geen enkel bankstel voor mijn persoontje capabel was om het lang uit te houden. Ik ben ruim boven de twee meter en bijna 200 kilo zwaar. Mijn moeder was genegen mij een bank te schenken, want zoals ze zei, gaf ze het liever met een warme- als een koude hand. Kijk maar of je terecht kunt voor een bank op maat en uiteraard een stevige. Beverwijk kent vele meubelzaken, dus ik snuffel her en der, tot ik bij de Bankstel Gigant, Parallelweg 95, in Beverwijk kom en aldaar een prachtige bank zie en verneem van de verkoper dat ze op hoogte kunnen worden gemaakt, en de bank, stevig, met tien centimeter kan worden verhoogd. Het duurt ± drie maanden eer de bank bezorgd werd. 't Ding was op de juiste hoogte, en ook stevig bovendien, maar wat me opviel was, dat 't niet dezelfde was die ik in de showroom had gekozen. De bank in de showroom was namelijk prachtig, de voorzijde was bekleed met notenhout, maar de bank die ik kreeg bezorgd is aan voorzijde bekleed met stof... ongetwijfeld stukken goedkoper. In eerste instantie maakte ik me er niet sappel om, immers ik kon weer zitten zonder last van mijn rug te krijgen. En ach, ik heb 'm toch immers gekregen, maar uiteindelijk zijn die mensen toch betaald, en hoe of je het nu wend of keert, hetgeen ik voor koos heb ik niet in ontvangst genomen.
Ik dacht lange tijd, die mensen komen zichzelf nog wel tegen, dat ook zij zullen worden belazerd, maar 't zit me toch niet lekker.. niet dat ik het ding zo nodig wil omruilen, maar dan tenminste voor anderen te waarschuwen dat wanneer ze daar een bank kopen, dat ze niet dezelfde bank krijgen waar ze in de showroom voor hebben gekozen.
Als je achteraf gaat klagen zonder het bedrijf de gelegenheid te geven je probleem op te lossen ben je niet goed bezig.

Dat je in de bijstand zit is heel zielig maar totaal niet relevant.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Verkeerde bank

Ongelezen bericht door manondoris »

kijk naar datum en jaartal,die bank is inmiddels alweer versleten :lol:

Jannes22
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 jan 2009 16:22

Re: Verkeerde bank

Ongelezen bericht door Jannes22 »

manondoris schreef:kijk naar datum en jaartal,die bank is inmiddels alweer versleten :lol:
Haha ja, denk dat er vaak op wordt gezeten ;)

Maar onze chauffeur haalt zelf zijn eigen topic weer op.
Je kent mijn omstandigheden niet, en ik vind dat jij een hele grote mond hebt.
Omdat? Wat hebben je omstandigheden met de situatie te maken?

Gesloten