hallo,
ik heb onlangs een tafel gekocht die in de showroom stond met een bordje erop dat deze 2.40 lang was echter toen ze hem kwamen leveren bleek de tafel maar 2.20 lang te zijn ook op de factuur stond 2.40 ik had maar beter moeten kijken was hun antwoord. waar kan ik terrecht om mijn gelijk te halen
kitty
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verkeerde tafel
Re: verkeerde tafel
Als u een tafel heeft besteld van 2.40 meter en ook op de bon staat die lengte vermeld, dan heeft u recht op deze tafellengte.
U kunt de leverancier verplichten een tafel met de afgesproken lengte te leveren. Wil hij dat niet dan kunt U de aankoop annuleren en de leverancier verzoeken op zijn kosten de tafel op te komen halen. U heeft iets gekregen dat U niet besteld heeft en dat is een reden om de aankoop te annuleren.
Wellicht komt de leverancier met een voorstel om teveel betaalde centjes terug te geven?
U kunt de leverancier verplichten een tafel met de afgesproken lengte te leveren. Wil hij dat niet dan kunt U de aankoop annuleren en de leverancier verzoeken op zijn kosten de tafel op te komen halen. U heeft iets gekregen dat U niet besteld heeft en dat is een reden om de aankoop te annuleren.
Wellicht komt de leverancier met een voorstel om teveel betaalde centjes terug te geven?
-
hallo
ik was al naar de zaak geweest maar die konden niets doen moest ik maar beter kijken was het antwoord
ik was al naar de zaak geweest maar die konden niets doen moest ik maar beter kijken was het antwoord
Indien de winkel aangesloten is bij het CBW, dan kun je naar de geschillencommissie stappen.waar kan ik terrecht om mijn gelijk te halen
Het lijkt mij duidelijk dat een tafel van 2m40 geen 20cm kleiner behoort te zijn
-
Aangetekend een brief versturen en hierin een tijdstermijn stellen tot oplossing vd klacht!