LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VilaSofa levering beslist binnen 12 weken. niet dus !!

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
mfdxfgyjg
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2011 13:07

VilaSofa levering beslist binnen 12 weken. niet dus !!

Ongelezen bericht door mfdxfgyjg »

Ik heb 24 juni een leuk (duur) bankje besteld bij Vila sofa. Ik wilde een kleur die men niet op voorraad had dus pech voor mij. Volle pond en 12 weken levertijd. Bank moest uit CHINA komen. Toch accoord gegaan. Na 13 weken eens gebeld : "nee mevrouw leverancier mag er 14 -16 weken over doen " . in de 15 e week weer gebeld "Tsja.....er is iets fout gegaan bij de producent in BELGIE, Het gaat nog 4-5 weken duren, maar dan is de bank er zeker!!" Geen excuses, geen tegemoetkoming alleen...... wij kunnen er niks aan doen hoor, ligt bij de producent. Volgens mij heb ik het volste recht om de koop te annuleren, toch ?? Min. 20 weken wachten op 1 bank is toch bizar.

16again
Berichten: 16398
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: VilaSofa levering beslist binnen 12 weken. niet dus !!

Ongelezen bericht door 16again »

Volgens mij heb ik het volste recht om de koop te annuleren, toch ?? Min. 20 weken wachten..
Het gaat niet om de leverduur, maar om overschrijding van de levertijd.
Je bent 12 weken levertijd overeengekomen, na 20 weken is er sprake van 8 weken overschrijding.
In de voorwaarden zal nog wel een termijn staan, waarin alsnog geleverd mag worden. Deze termijn moet wel redelijk zijn, bij CBW voorwaarden is dit 1 extra maand.

snowflake
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 apr 2010 21:16

Re: VilaSofa levering beslist binnen 12 weken. niet dus !!

Ongelezen bericht door snowflake »

je had beter even op deze website kunnen kijken voordat je je bank ging bestellen.. er loopt nog een ander topic over Vilasofa vol met klachten.

Gesloten