LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft e ervaring met Vivera Waterbedden?

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
sof!e

Wie heeft e ervaring met Vivera Waterbedden?

Ongelezen bericht door sof!e »

Wie heeft e ervaring met Vivera Waterbedden?
Ben al een tijdje opzoek naar een nieuw waterbed. Heb er altijd op geslapen maar heb onlangs een boxspring gekocht. Alleen deze slaapt toch niet zo lekker als mijn oude vertrouwde waterbed. Nu ben ik al in wat winkels geweest en op internet rond gekeken. Op internet ben ik ook Vivera Waterbedden tegengekomen. Ze hebben geen showroom en verkopen als producent alleen via internet. De prijs spreekt me wel aan en heb ook per telefoon een goed advies van hun gekregen. Graag zou ik reacties willen horen van klanten die op een Vivera Waterbed slapen. Graag meer info over de service en kwaliteit van het bed. Verder twijfel ik nog of ik het elegance
of Royal model waterbed van Vivera zal nemen. Tips, advies etc. ik hoor het graag!

Groetjes Sofie

Jan.

Re: Wie heeft e ervaring met Vivera Waterbedden?

Ongelezen bericht door Jan. »

Wij hebben een watermatras bij Vivera Waterbedden gekcoht want ons oude waterbed van het merk Lunarest was lek en deze fabrikant bestond niet meer en de winkel waar ik het toen gekocht had ook niet meer. Goeie waterzak moet ik zeggen beter dan die ik eerst had maar die was ook bijna 7 jaar oud. Heb hem nu een paar maanden ofzo en ik had hem snel in huis volgens mij al binnen een dag. Hoe hun waterbedden zijn weet ik dus niet maar dat watermatas was goed. Krijg ook ieder halfjaar schoonmaak middelen voor het bed van ze.

Groetjes Jan

Gesloten