Om 10:06u een vraag stellen, om 13:40 is er al een bed gekocht en binnen 24 uur geleverd. Waar het forum toch al niet goed voor is. Bij de dichtstbijzijnde Ikea hier lukt het mij niet om zo snel al geleverd te krijgen.
Dat het vandaag bezorgd wordt, klopt wel. Zelfs als ik nu op zijn postcode dat bed zou bestellen, komt het vandaag nog. Maar fantastisch toch dat dit forum er is? Hij had tenslotte nog nooit van Ikea gehoord.
De komende vragen zijn: moeten de poten aan de boven- of aan de onderkant. Moet dit schroefje in dit gaatje of in dat gaatje? Is dit een schroefje of een boutje? Blablabla....
Bij mij is het nog nooit gelukt om op zondagochtend om 08.00 uur een bezorger aan de deur te krijgen.......
En Ridder777, staat het bed er al ?
Die is druk bezig om de schroefjes, boutjes, moertjes, planken en wat al niet meer uit te sorteren. Op zijn vroegst komt er vanavond e- nee, dan moet hij werken.
Bij mij is het nog nooit gelukt om op zondagochtend om 08.00 uur een bezorger aan de deur te krijgen.......
En Ridder777, staat het bed er al ?
Die is druk bezig om de schroefjes, boutjes, moertjes, planken en wat al niet meer uit te sorteren. Op zijn vroegst komt er vanavond e- nee, dan moet hij werken.
Dat denk ik niet, WA. Ik heb nog geen vraag voorbij zien komen hoe de verpakking geopend moet worden.
Nu maar hopen dat er extra betaald is voor bezorgen in elke kamer. Anders staat het bed straks voor de deur en past die niet naar binnen toe. Want hoe krijg je een bed van 140cm breed door een deur van 90cm?
Nu maar hopen dat er extra betaald is voor bezorgen in elke kamer. Anders staat het bed straks voor de deur en past die niet naar binnen toe. Want hoe krijg je een bed van 140cm breed door een deur van 90cm?
Volgens mij kan Ridder het antwoord hierop zelf nog wel bedenken...
Geen probleem! IKEA heeft platte bouwpakketten.
Maar ook plat is het 140 breed.
Nee hoor. Verpakkingsinformatie:
Breedte: 72 cm
Hoogte: 10 cm
Lengte: 151 cm
Gewicht: 33.50 kg
Pakketten: 1
Je begint bij 1 en eindigd bij 24 of zo. Hoe moeilijk kan het zijn om een Ikea bed te monteren. Zelf ik met mijn 2 Linker handen bouw zoiets zonder problemen op
Ik ben klaar, ik ben trost op mijzelf.
1 minpunt...
Ik kreeg een mail van Ikea dat ze 30 min van te voren bellen,
Ze belde 5 minuten van tevoren.
Het bed staat er 4 uur over gedaan!
Je begint bij 1 en eindigd bij 24 of zo. Hoe moeilijk kan het zijn om een Ikea bed te monteren. Zelf ik met mijn 2 Linker handen bouw zoiets zonder problemen op
Wat erg dat u bent geboren met 2 linker handen.
heeft u er veel last van?