LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft er ervaring met BO-concept?

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Ericinho!
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 mei 2004 13:20

Wie heeft er ervaring met BO-concept?

Ongelezen bericht door Ericinho! »

Wie heeft er ervaring met BO-concept (www.boconcept.nl)? Ze hebben ondermeer een zaak in Villa Arena, Morres Meubels in Hulst, in Almere enz. En volgens mij is Trendhopper de master-franchisegever voor de Benelux (met dank aan Google). Leuk allemaal, maar ik hoor graag klantervaringen met dit bedrijf - kwaliteit product, service e.d.

Alvast bedankt!

Karagoz

Re: Wie heeft er ervaring met BO-concept?

Ongelezen bericht door Karagoz »

Ik heb een dressoir bij ze gehaald, 400 euro, op zich niks mis mee. Heb het wel zelf moeten afhalen, weet niet of ze ook thuis bezorgen.
Maar levering was gewoon op tijd, instructies voor het in elkaar zetten waren ook helder, alles was compleet, verder kan ik weinig over de service zeggen, heb geen klacht over ze. Toppie dus.
Denk dat Bo's concept nog één van de weinige winkels is in Nederland waar je met een gerust hart iets kan kopen. Maar nogmaals, weet dus niets tot weinig over hun klachtenafhandeling.

Johnn

Re: Wie heeft er ervaring met BO-concept?

Ongelezen bericht door Johnn »

In mijn kennisenkring is iemand die hier ooit wat heeft gekocht en tot nu toe (5 mnd.) is er niks aan de hand, dus over de verdere service kan ik je niets vertellen.

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2008 17:58

Re: Wie heeft er ervaring met BO-concept?

Ongelezen bericht door [email protected] »

Prachtige bank besteld bij deze zaak. Best nog een behoorlijk prijskaartje. De kwaliteit kan ik slechts beoordelen als de bank een paar jaartjes oud is. Ik vermoed dat de kwaliteit van de stoffen niet conform de prijs is, maar dat is giswerk.

De behandeling van het personeel in Amsterdam was ronduit slecht. Verkeerd geleverd (en dat na een uitwisseling van een definitieve tekening van de opstelling), een lompe medewerker aan de telefoon die de schuld bij ons legt en een woordenwisseling toen we niet wilde betalen en afnemen. Een incomplete bank reken je niet af lijkt me. Op zich tof dat we van de bezorgers de materialen mochten laten staan.

Vervolgens niets gehoord (ok ik heb er zelf ook niet meer achteraan gezeten) en plots vandaag een dreigende mail dat er snel betaald moet worden. De klant staat zeker niet centraal, tact is afwezig en ook volgens de bezorgers is het administartief een zootje.

Geen aanrader dus!

Wat dat betreft kun je voor wat geld meer beter een goede zaak bezoeken. Bijvoorbeeld van Oort in Uden. Da's niet goedkoop maar de service is uitstekend ook ver na de aankoop. Een meubel daar koop je wel voor je hele leven!

Gesloten