Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Het gaat nu al over orders die in 2024 zijn besteld, niet geleverd, geannuleerd door klant en niet terugbetaald door woneninterieur. Het blijft maar doorgaan, inmiddels al meer dan een half jaar, en je moet van goede huize komen om te beweren dat dit geen oplichting is.
Ik hoop dat de website snel uit de lucht gaat zodat er in ieder geval geen nieuwe gedupeerden bij komen.
Ik hoop dat de website snel uit de lucht gaat zodat er in ieder geval geen nieuwe gedupeerden bij komen.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ook hier dezelfde problemen. In januari order gecanceld omdat het niet geleverd kon worden. Sindsdien krijg ik elke week te horen dat het geld overgemaakt zal worden. Stelletje oplichters, ik word er moe van.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 13 mar 2024 20:46
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Nog steeds geen geld terug!
Ordernummer 5055.
Bijna 4 maanden geleden besteld, 6 keer zijn leveringen niet nagekomen.
Leugen op leugen op leugen. Geld teruggevraagd, niet gebeurd ook al zegt woneninterieur.nl van wel.
Wederom leugen op leugen op leugen.
Aangifte bij politie is ook gedaan. Oplichting met de hoofdletter O....
Ordernummer 5055.
Bijna 4 maanden geleden besteld, 6 keer zijn leveringen niet nagekomen.
Leugen op leugen op leugen. Geld teruggevraagd, niet gebeurd ook al zegt woneninterieur.nl van wel.
Wederom leugen op leugen op leugen.
Aangifte bij politie is ook gedaan. Oplichting met de hoofdletter O....
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Aan alle gedupeerden die zich bekocht voelen door louche bedrijven, wil ik mijn verhaal delen en een luid alarm laten klinken over de schimmige activiteiten van Woneninterieur.
Op 2 januari heb ik bij Woneninterieur een tv-meubel en een tafel besteld. Maar na twee weken begon ik te twijfelen aan de betrouwbaarheid van deze partij. Een snelle zoekopdracht op internet onthulde al snel dat Woneninterieur geen haar beter is dan de gemiddelde oplichter, die producten niet levert en weigert geld terug te geven. Telefonisch zijn ze onbereikbaar, omdat ze liever niet met klachten worden lastiggevallen. Communicatie met Woneninterieur is dus beperkt tot e-mails, waarin ze keer op keer beloofden mijn geld terug te storten, maar steeds met excuses over kwamen over 'interne problemen'. Zelfs nadat ik er een incassobureau bij haalde, bleef het stil aan hun kant. Twee maanden zijn verstreken sinds de beloofde terugbetaling, en het lijkt er sterk op dat ik flink genaaid ben.
Mijn advies? Doe geen zaken met Woneninterieur. Hun website lijkt misschien betrouwbaar, maar het is niets meer dan een façade gebouwd met AI om nieuwe slachtoffers binnen te halen.
Voor degenen die al zijn genaaid door Woneninterieur, wil ik een platform bieden om de handen ineen te slaan. Laten we onze krachten bundelen en een collectieve schadeclaim indienen om de kosten voor eenieder te verlichten. Ik heb een telegramgroep opgezet waarin we dit kunnen coördineren.
Via de volgende link kan een ieder die dit wenst toegang krijgen tot deze groep: https://t.me/+Ygfh-HT3Whw3MjA0.
Samen staan we sterk in onze strijd. Het wordt tijd dat bedrijven zoals Woneninterieur de prijs betalen voor hun praktijken..
Op 2 januari heb ik bij Woneninterieur een tv-meubel en een tafel besteld. Maar na twee weken begon ik te twijfelen aan de betrouwbaarheid van deze partij. Een snelle zoekopdracht op internet onthulde al snel dat Woneninterieur geen haar beter is dan de gemiddelde oplichter, die producten niet levert en weigert geld terug te geven. Telefonisch zijn ze onbereikbaar, omdat ze liever niet met klachten worden lastiggevallen. Communicatie met Woneninterieur is dus beperkt tot e-mails, waarin ze keer op keer beloofden mijn geld terug te storten, maar steeds met excuses over kwamen over 'interne problemen'. Zelfs nadat ik er een incassobureau bij haalde, bleef het stil aan hun kant. Twee maanden zijn verstreken sinds de beloofde terugbetaling, en het lijkt er sterk op dat ik flink genaaid ben.
Mijn advies? Doe geen zaken met Woneninterieur. Hun website lijkt misschien betrouwbaar, maar het is niets meer dan een façade gebouwd met AI om nieuwe slachtoffers binnen te halen.
Voor degenen die al zijn genaaid door Woneninterieur, wil ik een platform bieden om de handen ineen te slaan. Laten we onze krachten bundelen en een collectieve schadeclaim indienen om de kosten voor eenieder te verlichten. Ik heb een telegramgroep opgezet waarin we dit kunnen coördineren.
Via de volgende link kan een ieder die dit wenst toegang krijgen tot deze groep: https://t.me/+Ygfh-HT3Whw3MjA0.
Samen staan we sterk in onze strijd. Het wordt tijd dat bedrijven zoals Woneninterieur de prijs betalen voor hun praktijken..
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 mar 2024 21:07
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Echt vreselijk. Ook wij hebben de verschrikkelijke ervaring dat we opgelicht zijn.Op 17 januari stoelen besteld. Ordernr 5406 Daarna herhaaldelijk gemaild over de levering. Steeds standaards mails terug. Met de belofte dat de levering vertraagd was en werd opgeschoven.
Deze week was onze grens meer
dan bereikt en hebben we
gevraagd om annulering van onze stoelen. Daarin benoemd wanneer er niet gereageerd zou worden dat we de media gaan opzoeken en gerechtelijke stappen gaan ondernemen. Normaal zijn ze snel met standaards mail sturen, nu krijgen we geen reactie op onze eis tot annulering van onze stoelen.
Hoe is het mogelijk dat zij hun gang kunnen gaan en zoveel klanten oplichten. Wij zijn nu dus de dupe zoals velen. Gewoon niet te vatten. Dit moet echt stoppen!!!
Deze week was onze grens meer
dan bereikt en hebben we
gevraagd om annulering van onze stoelen. Daarin benoemd wanneer er niet gereageerd zou worden dat we de media gaan opzoeken en gerechtelijke stappen gaan ondernemen. Normaal zijn ze snel met standaards mail sturen, nu krijgen we geen reactie op onze eis tot annulering van onze stoelen.
Hoe is het mogelijk dat zij hun gang kunnen gaan en zoveel klanten oplichten. Wij zijn nu dus de dupe zoals velen. Gewoon niet te vatten. Dit moet echt stoppen!!!
-
- Berichten: 32471
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ach Moneyman... als ik jou was zou ik dit allemaal onthouden voor het moment dat je bij hen op de stoep staat om geld te innen...
Al past dat niet bij wie je bent, en zal je werkgever er ook niet blij mee zijn als jij je van een dergelijk vocabulaire zou bedienen.
@ Woneninterieur: jullie hebben je stinkende best gedaan om de boel te redden, na de dingen waar jullie mee geconfronteerd worden. Misschien is het beter de handdoek in de ring te gooien en een faillissement aan te vragen. Misschien dat het sommigen dan duidelijk wordt dat er al die tijd van oplichting geen sprake was, maar dat het een kwestie was van zakelijke pech.
Al past dat niet bij wie je bent, en zal je werkgever er ook niet blij mee zijn als jij je van een dergelijk vocabulaire zou bedienen.
@ Woneninterieur: jullie hebben je stinkende best gedaan om de boel te redden, na de dingen waar jullie mee geconfronteerd worden. Misschien is het beter de handdoek in de ring te gooien en een faillissement aan te vragen. Misschien dat het sommigen dan duidelijk wordt dat er al die tijd van oplichting geen sprake was, maar dat het een kwestie was van zakelijke pech.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Dat zou, afgaande op wat we hier zien, wel verstandig (en wellicht al te laat) zijn. Want té lang doorgaan tegen beter weten in gaat op een gegeven moment wél de grens tussen civiel- en strafrecht over.witte angora schreef: ↑26 mar 2024 10:34Misschien is het beter de handdoek in de ring te gooien en een faillissement aan te vragen. Misschien dat het sommigen dan duidelijk wordt dat er al die tijd van oplichting geen sprake was, maar dat het een kwestie was van zakelijke pech.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ik wil ook mijn geld terug! Ik heb in september 2023 een order geplaatst (4480), 6 eetkamerstoelen, maar leveren ho maar! Ik heb dit vorige maand geannuleerd en tot op heden mijn geld niet terug! Echt absurd hoe Woneninterieur met mensen omgaat. Ik een week geleden een officiële klacht bij het bedrijf ingediend en vandaag ook bij ConsuWijzer en meerdere slechte reviews geplaatst. Geef aub mijn geld terug!!!!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 26 mar 2024 18:14
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Op 26 november 2023 hebben we een fauteuil besteld met ordernummer 4970. Deze is nooit meer aangekomen, terwijl de levertijd maar 5 weken was. Vanaf 16 januari begon het mailen. Ze reageerden wel heel netjes, maar ze hebben ons daarna nog twee maanden aan het lijntje gehouden met nieuwe levertijden waarop echt nog wel iets zou binnenkomen.
Op een gegeven moment geloofden we dat niet meer en hebben we koop herroepen. Zij moesten binnen 14 dagen het geldbedrag terugbetalen volgens de wet, ook niet gebeurd. Nu ga ik ze dagvaarden als jurist (geen loos dreigement). Maar echt bizar dat dit kan, dit bedrijf moet sluiten. Ik ga ook aangifte doen. Bestel alsjeblieft niets hier, ik zie ook geen enkele review waaruit blijkt dat wel iets is geleverd. Dit is gewoon een malafide bedrijf. VER WEG VAN BLIJVEN!!
Op een gegeven moment geloofden we dat niet meer en hebben we koop herroepen. Zij moesten binnen 14 dagen het geldbedrag terugbetalen volgens de wet, ook niet gebeurd. Nu ga ik ze dagvaarden als jurist (geen loos dreigement). Maar echt bizar dat dit kan, dit bedrijf moet sluiten. Ik ga ook aangifte doen. Bestel alsjeblieft niets hier, ik zie ook geen enkele review waaruit blijkt dat wel iets is geleverd. Dit is gewoon een malafide bedrijf. VER WEG VAN BLIJVEN!!
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Vandaag weer de nodige nieuwe klachten op Trustpilot. Zelfs dat Woneninterieur een tegen aangifte gaat doen wegens een valse aangifte.
Geen spullen, geen geld terug, alleen maar smoesjes.
Geen spullen, geen geld terug, alleen maar smoesjes.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
In december kinder meubels besteld ordernr: 5214 waaronder een kast, commode en een ledikant. Volgens de webshop zouden deze na 2 welen geleverd worden. Na meerdere keren te zijn afgewimpeld via de chat nog steeds geen bestelling ontvangen. Terugbellen doet dit bedrijf niet aan. Op emails word niet gereageerd, en beloftes van levering worden niet nagekomen. €1000 heeft alles bij elkaar gekost. Nu uit nood andere meubels besteld wat een hoop stress met zich meebrengt als je je babykamer op orde wilt hebben voor de bevalling. Wij zijn er vanuit gegaan dat dit bedrijf te vertrouwen was, de webshop oogt professioneel en reviews op de site wekken de suggestie dat dit bedrijf te vertrouwen is maar niets is minder waar. Nu na onderzoek online regent het klachten op trustpilot. Deze shop moet offline worden gehaald want er zijn al teveel mensen slachtoffer van deze oplichters. Inmiddels melding gemaakt bij ACM, indien er geen terugbetaling volgt doen we ook aangifte bij de politie en schakelen we rechtsbijstand in. Aan jullie de keuze woneneninterieur, ik ga door tot het bittere einde!
Laatst gewijzigd door Archie84 op 27 mar 2024 00:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Dus toch oplichting.. Het duurt even , maar lijkt er nu op dat je het licht gaat zienMoneyman schreef: ↑26 mar 2024 10:43Dat zou, afgaande op wat we hier zien, wel verstandig (en wellicht al te laat) zijn. Want té lang doorgaan tegen beter weten in gaat op een gegeven moment wél de grens tussen civiel- en strafrecht over.witte angora schreef: ↑26 mar 2024 10:34Misschien is het beter de handdoek in de ring te gooien en een faillissement aan te vragen. Misschien dat het sommigen dan duidelijk wordt dat er al die tijd van oplichting geen sprake was, maar dat het een kwestie was van zakelijke pech.
Dit is een statement wat niet overeenstemt met de feitenwitte angora schreef: ↑26 mar 2024 10:34@ Woneninterieur: jullie hebben je stinkende best gedaan om de boel te redden, na de dingen waar jullie mee geconfronteerd worden.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Dat lees jij erin? Een faillissement is toch geen oplichting?Een Wiskunde Student schreef: ↑27 mar 2024 08:59Dus toch oplichting.. Het duurt even , maar lijkt er nu op dat je het licht gaat zienMoneyman schreef: ↑26 mar 2024 10:43Dat zou, afgaande op wat we hier zien, wel verstandig (en wellicht al te laat) zijn. Want té lang doorgaan tegen beter weten in gaat op een gegeven moment wél de grens tussen civiel- en strafrecht over.witte angora schreef: ↑26 mar 2024 10:34Misschien is het beter de handdoek in de ring te gooien en een faillissement aan te vragen. Misschien dat het sommigen dan duidelijk wordt dat er al die tijd van oplichting geen sprake was, maar dat het een kwestie was van zakelijke pech.
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Nee, maar dit wel, en dat is wat ik al wat langer zeg.
De website openhouden en veel geld binnenharken waarvan je vooraf weet, of kan weten, dat je de spullen niet levert en niet kan terugbetalen, dat riekt wel naar oplichting.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Je begrijpt werkelijk helemaal niets van wat ik heb geschreven hé...Een Wiskunde Student schreef: ↑27 mar 2024 08:59Dus toch oplichting.. Het duurt even , maar lijkt er nu op dat je het licht gaat zienMoneyman schreef: ↑26 mar 2024 10:43Dat zou, afgaande op wat we hier zien, wel verstandig (en wellicht al te laat) zijn. Want té lang doorgaan tegen beter weten in gaat op een gegeven moment wél de grens tussen civiel- en strafrecht over.witte angora schreef: ↑26 mar 2024 10:34Misschien is het beter de handdoek in de ring te gooien en een faillissement aan te vragen. Misschien dat het sommigen dan duidelijk wordt dat er al die tijd van oplichting geen sprake was, maar dat het een kwestie was van zakelijke pech.
De feiten? Welke feiten? Voor iemand die al maandenlang op onderbuik acteert, is dit een behoorlijk lachwekkend statement. Want de reactie van WA is een inschatting die prima overeenkomst met wat in dit topic bekend is.Een Wiskunde Student schreef: ↑27 mar 2024 08:59Dit is een statement wat niet overeenstemt met de feitenwitte angora schreef: ↑26 mar 2024 10:34@ Woneninterieur: jullie hebben je stinkende best gedaan om de boel te redden, na de dingen waar jullie mee geconfronteerd worden.
witte angora
vindt dit leuk
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ik dacht dat het het begreep, maar je dwaalt nog steeds in het donker. Zo jammer dat je niet in de gaten hebt waar wonenInterieur mee bezig is. Je slikt evenals WA alles wat woneninterieur hier antwoord voor zoete koek en kijkt niet naar de feiten in de reviews/ aangiftes. Meer dan 500 slechte reviews op internet en meer dan 10 aangiftes bij de politie. Noem dat maar onderbuik gevoelMoneyman schreef: ↑27 mar 2024 10:35Je begrijpt werkelijk helemaal niets van wat ik heb geschreven hé...Een Wiskunde Student schreef: ↑27 mar 2024 08:59Dus toch oplichting.. Het duurt even , maar lijkt er nu op dat je het licht gaat zienDe feiten? Welke feiten? Voor iemand die al maandenlang op onderbuik acteert, is dit een behoorlijk lachwekkend statement. Want de reactie van WA is een inschatting die prima overeenkomst met wat in dit topic bekend is.Een Wiskunde Student schreef: ↑27 mar 2024 08:59Dit is een statement wat niet overeenstemt met de feitenwitte angora schreef: ↑26 mar 2024 10:34@ Woneninterieur: jullie hebben je stinkende best gedaan om de boel te redden, na de dingen waar jullie mee geconfronteerd worden.
-
- Berichten: 32471
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ach, student, we zullen het onthouden als jij je studieboeken een keer niet kan betalen. Noemen we dan ook maar oplichting, en van Dijk studieboeken zullen we dan maar het advies geven aangifte te doen van dit strafbare feit. Toch?
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Sinds 09 mar 2024 07:30 antwoorden ze hier niet meer.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ligt het er niet aan hoeveel valse beloftes gedaan worden?witte angora schreef: ↑27 mar 2024 10:43Ach, student, we zullen het onthouden als jij je studieboeken een keer niet kan betalen. Noemen we dan ook maar oplichting, en van Dijk studieboeken zullen we dan maar het advies geven aangifte te doen van dit strafbare feit. Toch?
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ik vraag me af of je überhaupt wel iets hebt gelezen van wat ik in dit topic heb geschreven. Want als je dat gedaan had, zou je moeten weten wat een ongelooflijke lariekoek jouw "vertaling" ervan is.Een Wiskunde Student schreef: ↑27 mar 2024 10:40Ik dacht dat het het begreep, maar je dwaalt nog steeds in het donker. Zo jammer dat je niet in de gaten hebt waar wonenInterieur mee bezig is. Je slikt evenals WA alles wat woneninterieur hier antwoord voor zoete koek en kijkt niet naar de feiten in de reviews/ aangiftes.