LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] woon square Almere

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
jamasaki1954
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jul 2012 12:27

woon square Almere

Ongelezen bericht door jamasaki1954 »

Leuke advertentie gezien in een huis aan huisblad bij woon square Almere het betreft een complete hoekcombi incl bewegende relaxe delen €1425 en dan aftrek eventueel inleveren oude bank €350 en gratis fiets.
Ik erheen en ja deze combi staat in de zaak, verkoper erbij ik zeg deze advertentie combi maar dan zonder bewegende relaxe delen zonder fiets en inruil oude bank €350 hoeveel moet er dan bij, hij rekenen ruim €1600 ja je leest het goed in plaats dat er bedragen vanaf gaan komen er alleen maar bedragen bij.
En dan komt de aap de mouw deze in de advertentie en hier in de zaak getoonde combi is een ander model.
Wij zijn zeer teleurgesteld in deze woon square Almere dat dit soort misleidende advertenties en show opstelling zomaar kunnen, laat maar zitten woon square Almere NOOIT meer.
Mijn bevindingen op hun facebook pagina gezet en wat scherts mijn verbazing binnen 5 minuten bericht verwijderd en ik geblokkeerd voor facebook woon square, mijn partner dezelfde bevindingen op hun facebook pagina gezet ja hoor binnen 2 minuten zonder enige opmerking uitleg verweer of wat dan ook wederom dit bericht verwijderd en ook ik facebook woonsquare geblokt.
Zoals de opmerking op marktplaats door marktplaats als een advertentie echt TE!! lijkt zal het ook meestal niks zijn.

Henkhans
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2014 15:13

Re: woon square Almere

Ongelezen bericht door Henkhans »

Je gaat naar een winkel voor aanbieding en aan die aanbieding moet zaken worden veranderd. Het is toch logisch dat de actie dan niet meer geld en het duurder wordt.

16again
Berichten: 16396
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: woon square Almere

Ongelezen bericht door 16again »

Henkhans,

Volgens de wet Oneerlijke Handels Praktijken behoort de winkel voldoende voorraad te hebben van geadverteerde artikelen. Dat lijkt mij hier niet het geval.
Henkhans schreef:Je gaat naar een winkel voor aanbieding en aan die aanbieding moet zaken worden veranderd. Het is toch logisch dat de actie dan niet meer geld en het duurder wordt.
Het geboden alternatief is geen alternatief want:
-is duurder
-heeft geen bewegende delen
-zonder fiets
-zonder mogelijkheid 350,- retour voor oude bank
Het enige wat mij daar logisch aan lijkt is dat reclame een lokkertje is.

TS heeft alle reden om bij consuwijzer te klagen, bij voldoende klagers kan boete volgen.
https://www.consuwijzer.nl/klacht-indie ... onsuwijzer

Gesloten