LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Luas
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 nov 2012 15:50

Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl

Ongelezen bericht door Luas »

Wij hebben in december vorig jaar naar twee halfhoog slapers gekocht bij Misterbed uit Doorn. Maar, na een halfjaar zakt mijn dochter door de trede van haar halfhoog slaper. Na melding bij Misterbed krijgen we als antwoord zal wel niet goed gemonteerd zijn, dus eigen schuld!
Na aanleveren van foto's en discussie via de mail worden we gewoon uitgemaakt voor leugenaars! Nooit meer Misterbed, zodra zij hun centen hebben ontvangen zien ze je niet meer als een klant. Klantbehoud en klantvriendelijkheid komt in hun woordenboek niet voor!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl

Ongelezen bericht door crazyme »

Luas schreef:Wij hebben in december vorig jaar naar twee halfhoog slapers gekocht bij Misterbed uit Doorn. Maar, na een halfjaar zakt mijn dochter door de trede van haar halfhoog slaper. Na melding bij Misterbed krijgen we als antwoord zal wel niet goed gemonteerd zijn, dus eigen schuld!
Na aanleveren van foto's en discussie via de mail worden we gewoon uitgemaakt voor leugenaars! Nooit meer Misterbed, zodra zij hun centen hebben ontvangen zien ze je niet meer als een klant. Klantbehoud en klantvriendelijkheid komt in hun woordenboek niet voor!
Misterbed is CBW erkend, dus wanneer u zo zeker bent van uw zaak legt u het voor aan de geschillencommissie.

Persoonlijk denk ik dat u de mogelijkheid dat de trap door onbenullig gebruik is gesloopt ook niet wenst te overwegen.

Luas
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 nov 2012 15:50

Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl

Ongelezen bericht door Luas »

Persoonlijk denk ik, meneer crazyme, dat u hier een aanname maakt die niet terecht is. Mijn doel op dit forum is een waarschuwing te laten horen. Men kan hiermee doennwat men wil!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl

Ongelezen bericht door crazyme »

Luas schreef:Persoonlijk denk ik, meneer crazyme, dat u hier een aanname maakt die niet terecht is. Mijn doel op dit forum is een waarschuwing te laten horen. Men kan hiermee doennwat men wil!
Waarom legt u het niet voor aan de geschillencommissie ?

Luas
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 nov 2012 15:50

Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl

Ongelezen bericht door Luas »

Mijns inziens gaat het er niet om wat ik doe. Het gaat mij hier om mijn ervaring met misterbed.nl.

mika21
Berichten: 219
Lid geworden op: 08 mar 2013 09:28

Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl

Ongelezen bericht door mika21 »

Waarvan akte.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl

Ongelezen bericht door crazyme »

Luas schreef:Mijns inziens gaat het er niet om wat ik doe. Het gaat mij hier om mijn ervaring met misterbed.nl.
Jij probeert met een negatief bericht een oplossing te forceren die je op een normale manier nooit zal krijgen. Wanneer je echt in je recht zou staan zou je dat kunnen halen.

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl

Ongelezen bericht door Barman »

Luas schreef:Mijns inziens gaat het er niet om wat ik doe. Het gaat mij hier om mijn ervaring met misterbed.nl.
Die is dus niet positief. Andersom zal Misterbed wel hetzelfde met jou hebben.

Luas
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 nov 2012 15:50

Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl

Ongelezen bericht door Luas »

Met dat verschil dat zij mijn geld binnen hebben en ik met een brak produkt van hun zit en een bagger aftersales. Maar als dat normaal is zit ik hier verkeerd, denk ik.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl

Ongelezen bericht door crazyme »

Luas schreef:Met dat verschil dat zij mijn geld binnen hebben en ik met een brak produkt van hun zit en een bagger aftersales. Maar als dat normaal is zit ik hier verkeerd, denk ik.
Je zit hier inderdaad fout wanneer je denkt dat iedereen het klakkeloos met jou eens is.

Het enige wat je hier doet is klagen. Wanneer je een tegenvraag krijgt ga je daar weer over zeuren.

Dat maakt jouw verhaal niet echt sterk.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl

Ongelezen bericht door devious »

Mijns inziens is het vreemd dat een trede breekt door "verkeerde montage" , want..wat kun je nou verkeerd monteren aan een trede? Ik zeg> met trede en al naar Misterbed en herrie schoppen in de winkel. Werkt altijd.( en neem je aankoopbon mee )

Har
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2013 00:01

Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl

Ongelezen bericht door Har »

Ik kan dit verhaal alleen maar bevestigen aangezien ik kortgeleden een vergelijkbaar probleem met Misterbed heb meegemaakt.
Bij de aanschaf van een strand bed was er maar een deel van de schroefgaten voorgeboord en ontstonden er scheuren in 2 planken omdat de gaten van de duvels wel breed genoeg waren maar niet diep genoeg. Ook hier werd ik beticht van "sloopgedrag".
Een vraagje aan Luas: jij hebt zeker ook geen review uitnodiging gekregen, ik in ieder geval niet na mijn klacht alleen nadat ik ging dreigen om social media in te zetten. Me dunkt dat je op de review site weinig tot geen negatief geluid over Misterbed (volgens mij eerder Misserbed) hoort. Mijn advied aan iedereen; ookal is Misterbed goedkoper, doe het niet. Die euro's zijn de ellende erna niet waard.
Laatst gewijzigd door Radar op 02 okt 2013 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht gewijzigd vanwege ongefundeerde bewering en persoonsgegevens

Oepsie
Berichten: 62
Lid geworden op: 24 mei 2011 11:30

Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl

Ongelezen bericht door Oepsie »

Har, ook voor jou is de volgende stap een geschil starten bij het CBW. Met de kapotte planken naar de winkel gaan en daar stampij maken kan ook een oplossing zijn, maar het ligt niet in iedereen zijn aard om zo te proberen een probleem op te lossen (is niet iets wat ikzelf zou doen, ik ben meer van het schrijven). De kapotte planken zijn in ieder geval goed 'bewijs', gooi ze niet weg, want dan heb je geen poot meer om op te staan.

Een geschil bij een klachten/geschillencommissie kost meestal wel iets, maar krijg je gelijk dan krijg je dit terug. De uitspraak van de commissie is bindend, maar niet onvernietigbaar, dus wordt je klacht afgewezen en mocht je je gelijk willen halen kun je altijd nog naar de rechter (voorbeelduitspraak: LJN AY8747).

(*edit: typo, zin verduidelijkt)
Laatst gewijzigd door Radar op 02 okt 2013 13:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd vanwege ongefundeerde bewering en vermelden persoonsgegevens

Radar
Site Admin
Berichten: 5518
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl

Ongelezen bericht door Radar »

Een aantal berichten is verwijderd/gewijzigd door de moderator door het noemen van persoonlijke gegevens en ongefundeerde beweringen. Dit is tegen onze gedragsregels.

Gesloten