LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zitland

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
pturf<br>[hg.veelen

Zitland

Ongelezen bericht door pturf<br>[hg.veelen »

Boos.


Deze Brief naar aanleiding van de nalatigheid en de slechte service, waar we heel veel ergernis van hebben ondervonden en nog steeds hebben.
Wat jullie blijkbaar normaal vinden is dat de klanten overal zelf achteraan moeten lopen.
Voor al die keren dat het nodig was heb ik zelf nog moeten bellen en mijn man is daarvoor
ook een aantal keren in de winkel geweest.

Liggen jullie al die klachten naast jullie neer ?
Ik dacht dat een tevreden klant zorgt voor meer klanten nu ik kan wel vertellen dat wij dus in het geheel niet tevreden zijn.

De service is ons ontzettend tegen gevallen.

Ja als we op 2 augustus de winkel binnenlopen dan is het allemaal in orde,
Want verkopen doen we natuurlijk graag.. Koffie Mevrouw, Mijnheer?.. ja lekker.
En een aanbetaling mevrouw,mijnheer? .. nou eigenlijk liever niet !!!
ja Mevrouw,Mijnheer maar.... dan valt er misschien wat meer te regelen omdat we ook alles in 1 keer kopen krijgen we wat korting.

Nou vooruit dan maar een aanbetaling (dat doe ik dus nooit en nooit meer)
9 weken later dan is afgesproken komen dan nu eindelijk de laatste restjes van de meubels binnen gelukkig nog net voor de kerst.
Mijn verjaardag (1 dec) die ik wilde koppelen aan een open dag was dus daardoor al verpest en heb ik afgezegd.
Blijkbaar hebben jullie zo ontzettend veel klachten dat jullie het niet aankunnen.

Dat een klacht niet gelijk afgehandeld kan worden snap ik ook wel, maar ik vind het schandalig dat je alleen al voor telefoontje een week zit te wachten.

Waardoor ik dan zelf maar weer bel omdat jullie dat gewoon niet doen.
Als ik dan door de telefoon te horen krijgt dat dat normaal is. Sorry hoor dan ik kan ik u gelijk vertellen dat dat dus echt niet zo is.

Omdat we dat bij anderen zaak niet hebben ondervonden waar we onze slaapkamermeubels hebben gekocht en waarbij een kras zat op een van de nachtkastjes.
De klacht werd na één telefoontje gelijk in behandeling genomen.
Binnen 2 weken was het in orde. Kijk zo hoort het.

Ik zal even omschrijven hoe dat bij jullie is gegaan

Plus minus 12 weken levertijd gaven jullie op de meubels.

Week 13...We horen niets (ach ja dat kan)
Week 14...Nog niets,Goh duurt toch wat langer dan we dachten, jammer dus we bellen even
Antwoord: Volgende week mevrouw verwachten we de meubels
Week 15...Niets vrijdagmiddag toch maar even een belletke dus (nee mevrouw nog niets)
Week 16...(vrijdagmiddag een telefoontje de eerste van jullie kant) he he daar is dan eindelijk de bank en de salontafel. 4 weken later
De rest is er nog niet maar wilt u dat we dit alvast bezorgen ? Ja natuurlijk.
Zaterdag word de bank bezorgd.... alleen blijkt het dan een verkeerde bank te zijn.

Verkeerd model,verkeerd geleverd,verkeerd besteld, geen idee het was in ieder geval niet de goede bank. Ja en wat nu ?

Tja de bank was ook mooi, de kleur is wel goed, dan je kan zeggen sorry die hoef ik niet neem hem waar meer mee en bestel de goede maar,

Weer 15/16 weken wachten? Hadden we dat maar gedaan achteraf.

Maar goed, dus we gaan akkoord met de verkeerde bank met een korting van 150 euro.

Maar dan , de bank blijkt niet goed te zijn. De hoek is niet goed, de poot staat 2 cm van de grond en de lijnen lopen niet gelijk door , de pennen schieten er telkens uit.
Getverderrie dat hebben wij weer. Maandag gelijk maar bellen.

Ik bel maandag en vertel over de klacht. Antwoord: We bellen terug voor een afspraak Mevrouw zodat er iemand langs komt om te kijken wat er aan te doen valt.
Ik vind dat al een beetje raar dat kan je ook gelijk regelen lijkt mij.
Maar goed.
Maandag niets meer gehoord.
Dinsdag geen telefoontje?
Woensdag zal ik dan zelf maar bellen dan... Antwoord: Ja mevrouw ik kan daar nog niets over zeggen het is pas woensdag zo snel gaat dat niet ??? Ik denk op mijn beurt een afspraak maken om een bank te komen bekijken dat hoeft toch niet zolang te duren.
Maar goed, en de rest van de meubels ? Verwachten we deze week nog mevrouw. Okeeeeeeeee
Donderdag geen telefoon
Vrijdag geen telefoon de week is voorbij.

Maandag nog geen telefoon aan het einde van de dag bel ik dan toch zelf maar weer.

Nu komen we iets verder en we maken een afspraak er komt iemand kijken of de bank gerepareerd kan worden. (waarvan ik dus al mijn twijfels over hebt) een nieuwe bank en dan al gelijk in de reparatie.
Maar volgens de regels zijn we verplicht 1 reparatie toe te laten.
Goed wanneer komt u ?
Volgende week maandag mevrouw komen we de bank ophalen... Huhhhh over een week pas? Ja mevrouw, we hebben het druk.

Het zal wel denk ik dan teveel klachten misschien.
Maar goed.

Maandag, er komt een jongenman kijken. Mevrouw daar kan ik nu niets aan doen (ja dat wist ik al) We bellen u op voor een afspraak dat hij bij u opgehaald kan worden voor een reparatie.

Dinsdag geen telefoon
Woensdag geen telefoon
Donderdag geen telefoon grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Vrijdag geen telefoon aan het einde van de dag bel ik zelf dus

En ja hoor dan kan het wel, we maken een afspraak en halen de bank bij u op. Waneer? Vvolgende week zaterdag..
En die andere meubels? Die verwachten we volgende week binnen te krijgen Mevrouw .
Natuurlijk!
Let op dan zijn we dus al 4 weken verder.
Zaterdag gaat mijn man maar eens naar de winkel hij is boos om de gang van zaken. Hij zegt als ik mijn klanten zo lang laten wachten en de zaken zo afhandel dan gaan ze naar een ander. De bank word opgehaald maandag en vrijdag krijgen we telefoon mevrouw Uw bank is gemaakt en mevrouw uw stoelen zijn ook binnen we komen ze morgen brengen

Dat is fijn en de rest van de meubels dan? Die verwachten we volgende week Mevrouw (had ik dat al niet eerder gehoord?)

Zaterdag komt de bank terug en de 4 eetkamerstoelen gelukkig die zijn goed
maar Dan de bank? Op dezelfde plek zijn ipv de pennen die erin zaten een ander ophangsyteem aangebracht maar de klacht blijft hetzelfde. En er is verder niets aan gedaan

De poot staat van de grond af de lijnen lopen nog steeds niet recht en daarbij zie ik later dat er ook nog eens een kleine beschadiging op de achterkant van de hoek zit en gelijk zie ik ook dat van de tweezitter het leer wel erg strak zit en dat de punt er bijna uitsteekt.
(een vloek) En mijn man gaat direct naar de winkel boos. Komt terug er was afgesproken in de winkel dat er dinsdag of woensdag gebeld zou worden voor een afspraak.
De hele week geen telefoon gehad ik heb expres maar gewacht wat jullie zouden bellen.
Niets en ook de rest van de meubels ook niet. Bah wat een #$%$ zaak denk ik dan.

Maandagmorgen, ik ben boos en bel maar weer eens gelijk naar de klachtenlijn niemand neemt op en ik krijg een antwoordapparaat dat er momenteel niemand aanwezig is
er kan ook niets worden ingesproken. Nou dat is lekker, ik bel dan maar naar de winkel nee mevrouw U moet dat telefoonnummer bellen.
Ja die nemen niet op. Antwoord: Hij loopt daar helemaal alleen probeert u het morgen nog maar eens. grrrrrrrrrrr

Ik verzet er mijn werk speciaal voor want ik begin zo onderhand wel heel erg moe te worden.
Dinsdag precies hetzelfde niemand neemt op.
Ja kom nou dat pik ik niet hoor Wat is dit nou voor gekkigheid je praat niet over 10 euro
Dus maar weer de andere kant bellen. Antwoord: ja mevrouw hij loopt daar alleen dus dan word er maar een antwoordapparaat op gezet ?????
Goh dat is ook een service. Probeert u vanmiddag maar weer eens ??????

Toen had ik het helemaal gehad. Mijn Antwoord "Ik probeer niets meer, bellen jullie zelf maar" en hoe zit het met de rest van de meubels ????
Die komen deze week binnen mevrouw.... ja dat zal wel dat heb ik vaker gehoord.

Dinsdag aan het einde van de middag belt de jongen voor een afspraak en ik ben nog zo boos dat ik niet eens meer vriendelijk kan zijn.
Ja is goed, wanneer komt u volgende week maandag Mevrouw.

Wel ja we zijn het onderhand wel gewend dus we wachten het maar weer af.

Donderdag telefoon ...Mevrouw U meubels zijn binnen, Ik kan niet eens meer blij reageren.. ik zie dat er maandag een afspraak staat voor een bank.
Ja dat klopt die is niet goed, zullen we dan maar gelijk die dag de meubels bezorgen.
Ja hoor en de schadevergoeding want dat was tijdens één van de telefoontjes al een keer besproken.
Ja Mevrouw daarvoor moet even aan de andere kant voor wezen als U die even belt want daar ga ik niet over...

ja hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr natuurlijk je zal de klanten eens tegemoet komen.

Kijk zo kan het bijvoorbeeld ook. Mevrouw ik ga even bellen en dan zorg ik dat u vandaag nog terug word gebeld. Dat is pas service.
Maar goed vrijdag bel ik zelf maar op om te vragen hoe dat zit voor een eventuele schadevergoeding.

Geen idee wie ik aan de telefoon had maar de hele toon beviel me niet.
Tsja wat zal ik daar nu van zeggen Mevrouw... als ik er nu eens een gratis fietsje bij doe.
ik blijf vriendelijk maar wat ik dacht was dit (pleur op met je fiets die jullie aanbieden bij de bankstellen als aktie die kosten jullie niets)

Nee Mijnheer ik hoef dus geen fiets
En als ik nu de bezorgkosten eraf haal.
Bezorgkosten ??????????????????????????????????????????????????????? dat moet er nog eens bijkomen daar was nooit geen sprake van geweest.
En toen werd ik pas echt nijdig.

Nou we gaan lekker chinezen zoals mijnheer zegt van die 50 euro schadevergoeding waar ik dus erg blij mee moet zijn geloof ik. knap als je dat red met een gezin met 2 kinderen dat word dus een vette hap.

Ik vraag me af wat er gebeurd als ik dit mailtje nu ook eens naar Kassa stuurt.

Van de week had ik mijn vriendin hier op bezoek. die de bank zag... Haar reactie was dus daar hoef ik niet heen te gaan voor mijn meubels. Nee doe dat maar niet.

Tip 1: bel je klanten eens op als de levertijd langer duurt dan normaal en scheep ze niet af met van die antwoorden die je niet na kan komen.
Tip 2: een telefoontje voor een afspraak te maken kan in principe gelijk of de andere dag.
het is het gevoel dat je naar de klanten geeft dat er aan gewerkt wordt en niet dat je klacht op de grote hoop komt te liggen.


Dat was dus even mijn verhaal. Het lucht een beetje op ik hoop dat as. maandag de meubels wel goed zijn

De bank ik ben er niet meer blij mee. ik was een eenmalige reparatie verplicht die is dus al gebeurd.

ik ga van het weekend eens navragen wat mijn rechten zijn verder als klant want hij is beschadigd (een kleine beschadiging maar het zit er toch)

Je praat niet over een bedrag van een paar euro, het kost een hoop geld, geld waar we hard voor moeten werken.

We accepteren dit dus niet

En we willen de bank omruilen voor de bank die we dus wel besteld hebben, het goede model dus zonder enige bijbetaling

Deze bank mag je laten staan tot dat ik de goede heb ontvangen.



ik wou dit hier even plaatsen na dat ik vandaag de rest van meubels heb mogen ontvangen.
Heel leuk je denkt te kopen in een goeie meubelzakk die vervolgens doodleuk 2 bouwpakketjes neerzet

zelfmontage ??????

Ik wist hier nergens van staat niet op de bon na wat heen en weer gebel de reactie van populiers sinds twee weken zitland


WE BELLEN U MORGEN TERUG
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Peet.

Re: Zitland

Ongelezen bericht door Peet. »

het is een heel verhaal maar ik heb het helemaal gelezen en vindt dit zo herkenbaar.
Hoe blijf je zo kalm, je zou toch bijna die hele zaak (voor niets) gaan verbouwen :twisted:

Ik weet zeker dat jullie niet de enige zijn die dit overkomen is.

Maar ja het liefste zou je de hele klere zooi terug willen geven en je centen terug willen zien. :twisted:

Hoe verkom je nou in de toekomst zo iets??? :(
-Misschien niets aanbetalen? en
-pas afrekenen voor de spullen die goed zijn en geleverd zijn?
-Indien niet op tijd leveren, dan kunnen ze de spullen in hun ..... stoppen! (wel even laten opnemen in de koopovereenkomst)



Ik denk dat je op zo'n manier een heeeele hoop ellende voorkomt. :wink:

Gast

Re: Zitland

Ongelezen bericht door Gast »

mag ik weten om welke winkel we het nu hebben.
ik bedoel in welke plaats.

je geld terug kun je schudden bij dat bedrijf.
ik vind je stukje super herkenbaar (helaas )

ik wens je sterkte en veel geduld

Ineke

pturf
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 dec 2004 17:16

Re: Zitland

Ongelezen bericht door pturf »

dat was in alphen a/d rijn we hebben dus de meubels zelf maar in elkaar gezet vandaag ik zie het niet gebeuren voor de kerst.

Ik heb het nog nooit meegemaakt bouwpakketjes in dure meubelzaken. en als ze dat nu bij de verkoop vermelden we hebben in het totaal voor 5300 euro aan meubels gekocht.

daar mag je toch wel een beetje service voor terug verwachten

:evil: Ik had beter naar de ikea kunnen gaan :roll:

ik ben niet zo rustig als het lijkt mijn man is vanmiddag tussen de middag in de lunchpauze boos de winkel in gelopen (hij werkt er gelukkig vlakbij) ze zouden terug bellen (nou dus niet) ik heb om half 4 nog eens gebeld, daarna de reacrie we bellen u morgen daarover terug.

nou ze kunnen het schudden het hele verhaal heb ik naar de organisatie gestuurd waarbij ze zognaamd bij zijn aangesloten en
ik ben er echt nog niet klaar mee.
Laatst gewijzigd door pturf op 23 dec 2004 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Nancy60

Re: Zitland

Ongelezen bericht door Nancy60 »

Weer een gevalletje voor de geschillen comm.

pturf
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 dec 2004 17:16

Re: Zitland

Ongelezen bericht door pturf »

we hebben de meubels gisteravond zelf in elkaar gezet ik voede de bui al hangen die bellen niet en komen niet voor de kerst
ikkrijg een huis vol visite dus ik moet wel

dat was een hele klus.

Ik weet niet met welke fabrieken ze in zee gaan maar plankjes komen gewoon beschadigd de verpakking uit.

kras op een bovenblad een handvaatje dat eruit ziet alsof er een kleuter op heeft gesabbeld vaal en bleek en kaal.
het uitschuifblad van de eettafel is ook beschadigd.
We treffenhet wel :(
Het ergste is je gaat op een gegeven moment overal op letten

goed ze zouden bellen vandaag niet dus klachtenlijn neemt niet op.
dus maar weer naar de winkel zelf

1 maal gebeld de verkoopster kan niets doen we bellen u zo terug.
kwart over 3 bel ik weer terug en vraag ik of ze soms denken dat ik nog langer bij de telefoon gaat wachten.
ik ga flink tekeer door de telefoon en laat dus duidelijk merken dat ik het nu onderhand wel gehad heb met deze zaak.

ik krijg een antwoord het is druk voor de feestdagen ik vraag haar de nieuwe klachten op te schrijven omdat ik dan anders de geschillencomissie ga inschakelen.
zegt ze nog doodleuk mevrouw we hebben geen geschil want we weten niet wat de klacht is,
toen ben ik uit mijn vel gesprongen en ik heb zonder dat ze er nog een woord tussen kon krijgen alle klachten die liepen duidelijk vermeld en gezegd dat ze maar zorgt dat het zwart op wit komt te staan.
de mail van de geschillencommissie lig al klaar.

en ik ben heel boos
Laatst gewijzigd door pturf op 21 dec 2004 16:15, 2 keer totaal gewijzigd.

pturf
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 dec 2004 17:16

Re: Zitland

Ongelezen bericht door pturf »

Ik ben er ff klaar mee we gaan eerst maar kerst vieren .

daarna gaan we het gevecht maar weer aan

pturf
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 dec 2004 17:16

Re: Zitland

Ongelezen bericht door pturf »


scotch

Re: Zitland

Ongelezen bericht door scotch »

Wat een verhaal zeg!

Ik ben gelukkig eind vorig jaar door het oog van de naald gekropen met deze firma. Terwijl ik midden in een verbouwing zat (en dus weinig tijd voor rondshoppen had) liet ik me verleiden tot de aanschaf van een bank bij deze winkel. De prijs (na veel heen en weer gepraat en zogenaamd forse korting) kwam neer op 1350,- met een aanbetaling van 10% direct te voldoen. Totaal gelukkig (op dat moment) verliet ik de winkel.

De volgende morgen zat bij de post de nieuwe weekfolder van Poppeliers en wat schetst mijn verbazing, de bank die ik net voor 1350,- besteld had staat daarin (met exact dezelfde bekleding) voor 900,-! Enfin, ik terug naar de winkel maar daar kon ik naast een grote bek van de verkoper geen zinnig antwoord halen. Technisch gezien stonden ze ook wel in hun recht, de aanbieding zou pas de volgende dag ingaan grmphh..... en ze zijn niet verplicht aanbiedingen te melden. Ik was er gewoon ingetuind.

Mijn vertrouwen in deze winkel was hierdoor wel danig aangetast wat alleen nog maar werd versterkt door de vele negatieve berichten die ik op internet over het bedrijf, de kwaliteit van de banken en de service terugvond. Alle pogingen om juridisch onder de koop uit te komen liepen echter op niets uit waardoor ik angstig op levering wachtte. Ik had hierdoor echter wel goed de voorwaarden gelezen en wist dus dat ze waren aangesloten bij het CBW en wat daarvan de voorwaarden waren. Een van de voorwaarden is dat de koper de koop eenzijdig kan ontbinden als niet binnen een redelijke termijn (levertijd + max 4 weken) geleverd wordt. Mijn hoop was dan ook gevestigd op het notoire leveringsgedrag van poppeliers gevestigd.......

De afgesproken levertijd was 10 a 12 weken. Na 12 weken had ik echter nog niets gehoord. Dit verbaasde me niet, gezien alle verhalen over trage en late levering. Na zelf eens gebeld te hebben in week 15 (geen nieuws) heb ik daarop in week 16 een aangetekende brief naar poppeliers verzonden dat ze in gebreke bleven als niet voor het eind van week 17 geleverd werd en ik in dat geval af zou zien van de koop en mijn aanbetaling terug zou eisen. Ook dit keer geen reactie. Toen de bank ook in week 17 niet kwam (gelukkig maar ;) ) heb ik daarop meteen een brief gestuurd waarin ik de koop ontbond en mijn aanbetaling terugeiste. E.e.a. uiteraard met verwijzing naar de CBW voorwaarden/geschillencommisie en rechtsbijstandsverzekering. Ook nu ontving ik taal noch teken.
Pas 3 weken later (na zelf nog maar eens te hebben gebeld) ontving ik eindelijk het verlossende telefoontje. Ze gingen akkoord en zouden mijn aanbetaling terugstorten. Deze ontving ik inderdaad 3 weken later terug.

U kunt zich voorstellen hoe opgelucht ik was. Ik heb nu een prachtige leren bank van de Ikea die binnen 4 weken keurig werd thuisgebracht en ook na driekwart jaar nog perfect zit. Behalve een naar gevoel ben ik er dus gelukkig heelhuids uit gekomen. Ik kan daarom iedereen aanraden die op dit moment nog wacht op levering van een bank of meubel van deze zaak om de CBW voorwaarden goed door te lezen en waar mogelijk gebruik te maken van deze optie om alsnog onder de koop uit te komen. Via de consumentenbond kunt u voor een klein bedrag (ik geloof 10 euro voor een telefonisch juridisch advies) advies inwinnen over de juiste procedure en formuleringen voor het opstellen van een ongebreke stelling en ontbinding van de koopovereenkomst.

Veel succes met u verdere verwikkelingen en ik hoop dat het uiteindelijk nog goed gaat komen

pturf
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 dec 2004 17:16

Re: Zitland

Ongelezen bericht door pturf »

daar ben je zeker goed van af gekomen.

Ik heb hier zeker goed van geleerd

Nooit meer iets aanbetalen, En dat ik meer op mijn strepen moet gaan staan, mij niet meer moet laten afwimpelen door loze beloftes die ze niet nakomen.
kortom ze maken gebruik van de onwetendheid van de klanten.
Het ergste vind ik nog dat als een monteur uiteindelijk naar de klacht komt kijken nog staat de verkondigen dat bij geen één hoekbank de naden gelijk lopen. dan denk ik man zet je bril op (verschil 3 cm)
daar maak je mij zo nijdig mee je word behandeld alsof je één of andere idioot bent. terwijl toch iedereen die hier thuis komt naar de bank kijkt het gelijk ziet.

pturf
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 dec 2004 17:16

Re: Zitland

Ongelezen bericht door pturf »

De afloop (niet meer boos)

Vanmorgen kreeg ik telefoon vanzitland

ze wilden de bank komen omruilen voor de goede bank maar dan moest ik wel die 150 euro korting terug betalen die ik toen kreeg ondat het de verkeerde bank was.


Met die 150 euro bijbetaling ben ik niet mee akkoord gegaan ook omdat we de meubels zelf nog eens in elkaar hadden moeten zetten want van hun kreeg ik geen telefoon of een bevestiging dat ze dat zouden komen doen.
We zitten 4 dagen voor de kerst dus we moeten wel.
Ja vanmorgen zei hij dat hij een afspraak wilde maken voor as vrijdag
dan had ik dus wel 4 dagen in de troep gezeten. en daar is dus niet over gebeld.
reactie van populiers we hadden het liever zelf in elkaar gezet dan waren er geen beschadigingen geweest waarschijnlijk.
dat is dus niet zo maar goed dat laten we maar even zo.

de beschadiging van de meubels komen ze dus op 4 januari bekijken en netjes vervangen .

Over De Bank, want we zijn na een half uur aan de telefoon tenslotte toch tot een overeenkomst gekomen.
Van die 150 euro heeft hij 40 euro van gemaakt een aftelsom van de eigenlijke schadevergoeding waar ik recht op had 10 % van het te laat leveren van de meubels en ondat ik geen zin heb om voor die 40 euro nog eens moeilijk te gaan doen, ben ik daar akkoord gegaan. mits ik er een fiets bij kreeg :D . (een fiets voor mij zoon want die is toevallig van de week gestolen op school )
dat duurde even maar omdat ik toch wel bereid was de afloop hier op het forum te plaatsen werd me dat toch toegezegd.
Ze hadden de berichten hier op het forum gezien .
Ze lezen het dus wel :wink:

Dus Heren van populiers alphen a/d rijn (want jullie lezen dit dus wel) als het zo allemaal geregeld wordt kan ik er mee door en vind ik het zo wel netjes.
En de fiets dan graag een herenfiets voor mijn zoon want dat zou wel fijn zijn. en kan die dan bezorgd worden op 4 januari als jullie de klachten komen bekijken. :roll:

dan kunnen we nu kerstfeest vieren. 8)
Laatst gewijzigd door pturf op 23 dec 2004 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.

pturf
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 dec 2004 17:16

Re: Zitland

Ongelezen bericht door pturf »

weet ik ook wel ik verwacht ook dat het voor het einde van het jaar dat het zwart op wit staat en netjes opgestuurd wordt :wink:
envan de week gaat er wel een aangetekende brief hun kant op voor de zekerheid

Nancy60

Re: Zitland

Ongelezen bericht door Nancy60 »

Gast, ben jij dezelfde die niet naar de geschillen comm. gaat en alleen maar op dit forum zit ?

karel klaagerd

Re: Zitland

Ongelezen bericht door karel klaagerd »

ik zei toch dat het een goed bedrijf was je moet ze wel de kans geven
en het is makkelijk om alles te roepen voordat je hun de kans geeft het tot een oplossing te laten komen zo zie je maar weer alles komt goed dat is een goede motivering voor half nl al dat geklaag is nergens goed voor zitland probeerd het in ieder geval nog goed op te lossen kan je van vele bedrijven niet zeggen... zoals ik zelf ooit hebt onder vonden!! dus gefeliciteerd en succes met de afhandelingen zie graag het eind resultaat op deze forum gr (de tevreden klant)!!!

pturf
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 dec 2004 17:16

Re: Zitland

Ongelezen bericht door pturf »

Lezen!!! is soms moeilijk karel ze hebben namelijk tijd genoeg gehad. en 1 telefoontje met een bevestiging was voldoende geweest.
met een sorry mevrouw dit had niet mogen gebeuren.
een klein gebaar naar de klant toe en daar win je het eerste mee.


maar zoals ik al zei ik sluit dit af
fijne feestdagen en denk om het vuurwerk

applaus<br>[hallope

Re: Zitland

Ongelezen bericht door applaus<br>[hallope »

karel klaagerd ziet graag het eind van het resulataat hier op het forum ?
Wat een rare vraag, Het lijkt erop dat Karel zelf een medewerker is en hier de boel een beetje probeert goed te praten door zich als een tevreden klant op te stellen.
en aan zijn reactie's te zien zal ik er wel niet ver naast zitten.

dat getuigd pas van weinig respect hebben voor je klanten

KPL<br>[selespeedco

Re: Zitland

Ongelezen bericht door KPL<br>[selespeedco »

Dat laatste gaat natuurlijk nergens over. Dat is wel een hele simpele redenatie. Dus zoiets als: Iemand die tevreden is over Zitland zal daar wel werken. Klinkt gek maar Zitland heeft blijkbaar heel veel tevreden klanten anders zou deze firma toch niet meer bestaan ?

Gegroet.

pturf
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 dec 2004 17:16

Re: Zitland

Ongelezen bericht door pturf »

Als Karel eens goed leest staat het eindresultaat er eigenlijk al (tenminste de belofte) dus ga ik er van uit dat ze dan ook woord houden.
en of ik dan de gehele afloop plaats hier op het forum als dat goed verloopt zal ik dat heus niet achterwege laten.
alleen doe ik dat niet omdat jij dat graag zou willen.

En Applaus... ik heb geen idee of dat zo is hoor (maar dat lijkt me niet hoor)
Iedereen is toch vrij om zijn mening te zeggen dus ook karel.
Ik vind dit en hij vind dat.
Ik kan me daar ook niet zo druk om maken.

ze zulen ook wel tevreden klanten hebben. alleen was ik dat ff niet.

We hebben het afgehandeld met populiers en verder is het klaar zo.

carter

Re: Zitland

Ongelezen bericht door carter »

Wat een verhaal.... :shock:

voor de topicstarster, respect hoor dat je zo kalm bent gebleven bij mij zouden zeker de politie moeten bellen voor de boel die ik daar zou terroriseren....zo behandel je je klanten toch....typisch een geval van spugen in de hand die je voedt....tsk tsk.... :x

maarreeeeeh ikea it is!! of desnoods Casba....


wat me toch even op mn achterhoofd doet krabben is hoe zij in hemelsnaam dat certficaat hebben kunnen krijgen, je geeft een restaurant wat rottend vlees voor je zet toch ook geen michelin-ster??...lijkt kort door de bocht maar voor mij heel logisch....

ikea here i come....ohja....zweedse koffie is lekkerder :lol:

marre
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 jan 2005 18:57

Re: Zitland

Ongelezen bericht door marre »

lieve mensen koop NOOIT iets bij ZITLAND
zeg het voort zeg het voort tegen een ieder die je tegen komt

Gesloten