@chocomelkIk heb er geen last van, hier in de omgeving heeft ook iemand een hummer en moet zeggen dat die inderdaad 2 parkeerplaatsen 'pakt' maar er 2 betaald.
hoe lang heb je die Hummer al ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
@chocomelkIk heb er geen last van, hier in de omgeving heeft ook iemand een hummer en moet zeggen dat die inderdaad 2 parkeerplaatsen 'pakt' maar er 2 betaald.
Daar doe ik geen uitspraak over.duiner schreef:of willen hun geld terug van die dierenzaak van het speeltje , omdat hun kat er niet mee wil spelen ..BBCS schreef:Degene die het meeste en het hardste klagen zijn vaak zelf de veroorzakers van de overlast.
toevallig dezelfde TS , zag ik,
.
Ik heb geen Hummer en zou dat ding ook niet willen hebben, zienlazylois schreef:@chocomelkIk heb er geen last van, hier in de omgeving heeft ook iemand een hummer en moet zeggen dat die inderdaad 2 parkeerplaatsen 'pakt' maar er 2 betaald.
hoe lang heb je die Hummer al ?
ach, de midlife-crises , is weer duidelijk te merken, bij de mannen .. laat ze maar ,Leo The Emperor schreef:Helaas vergeten de meeste reageerders het punt van de te jonge meiden die, terwijl ze met 90 door het dorp razen, aangesproken worden door de stadse dertigers, die eigenlijk van overheidswege een klomp tegen hun hoofd dienen te krijgen.
pure poezie
Precies. Wie wilde ook alweer Clif's topics verbieden? Ik wil er juist meer.Leo The Emperor schreef:pure poezie
Die moeten wel heel snel praten Maar het is dus de fout van die meiden DIE razen met 90 door het dorp lees ik.die, terwijl ze met 90 door het dorp razen, aangesproken worden door de stadse dertigers
Jouw jaloezie is niet echt een reden om iets te verbieden, toch?sephora30 schreef:Liever vandaag dan morgen verbieden die grote onnodige aso bakken
Nemen rustig 2 parkeerplaatsten in beslag en leuk als jij al geparkeerd staat en er zet zo`n patser die grote bak naast jou Fiat Puntootje. Nou probeer dan nog maar s fatsoenlijk in je auto te komen.
Ze zijn mooi om te zien, maar totaal overbodig in dit kleine landje
" aso" en " patser" zijn woorden, die alleen mensen met jaloezie gebruiken .GJvdZ schreef:Jouw jaloezie is niet echt een reden om iets te verbieden, toch?sephora30 schreef:Liever vandaag dan morgen verbieden die grote onnodige aso bakken
Nemen rustig 2 parkeerplaatsten in beslag en leuk als jij al geparkeerd staat en er zet zo`n patser die grote bak naast jou Fiat Puntootje. Nou probeer dan nog maar s fatsoenlijk in je auto te komen.
Ze zijn mooi om te zien, maar totaal overbodig in dit kleine landje
Onzin, Hummer weegt net boven de 2 ton, die mag je gewoon met BE rijden.Om met een Hummer te mogen rijden, dient de bestuurder wel over een rijbewijs C te beschikken.
Dat klopt niet. De originele Hummer (tegenwoordig H1 genoemd) daar heb je inderdaad een groot rijbewijs voor nodig. Maar de Hummer H2 en de H3 kan gewoon op een normaal rijbewijs.BBCS schreef:Om met een Hummer te mogen rijden, dient de bestuurder wel over een rijbewijs C te beschikken.