wat denk je van die wind?????Barman schreef:Dit jaar gaat het ook zonder dooien.
Het vriest niet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vuurwerk overlast
Re: Vuurwerk overlast
Emmy75 schreef:Barman schreef:Geweldig initiatief! Het zoveelste flutidee waar ze niks mee bereiken en ook nog eens zo geweldig over nagedacht. Het stomme meldpunt kan de meldingen niet eens aan.
Ik denk wel dat het beoogde verbod niet echt zinvol is want dan kunnen ze meteen de grenzen met België weer sluiten nog maar niet te spreken over de mensen die zelf aan het knutselen gaan. Waardoor de door VP genoemde kosten allicht hoger zullen liggen.
ze hoeven de grenzen niet te sluiten iedereen die betrapt wordt met vuurwerk een flinke boete laten betalen
als ze alles verbieden is iedereen die ook maar een vuurpijl in het bezit heeft strafbaar
er zijn toch meer dingen in ned. die niet mogen kan met vuurwerk toch ook
ik snap niet dat hier om zo iets onbenuls als vuurwerk zoveel woorden over vuil gemaakt moeten worden
Vergeet ook niet de rest van de brievenbussen die voor Kerst al een verkleinde opening krijgen om te voorkomen dat mensen vuurwerk en ander rotzooi erin kieperen.rozemarijntje schreef: En het zijn er veel,brievenbussen worden op sommige plekken weggehaald...ga maar door!
Begin zo langzamerhand steeds meer voorstander ervan te worden dat mensen dit soort dingen maar zelf moeten terugbetalen. Net zoals kosten voor gipsvluchten en andere maatschappelijke kosten omdat mensen vaak slecht voorbereid even leuk op skivakantie gaan. Of een gipstax op skivakaties en een fikse tax op vuurwerk vanwege dit soort maatschappelijk schade.VioletPrue schreef:..- zorgkosten voor mensen die door eigen toedoen gewond raken;
Las in het AD dat de politie blij is dat het flink gaan regenen vannacht. De mensen zijn dan minder agressief aldus de politie. Ik ben ook eveneens blij dat het gaat regenen.....
en als het dan ook nog gaat stormen blijft iedereen binnenstudent538 schreef:Las in het AD dat de politie blij is dat het flink gaan regenen vannacht. De mensen zijn dan minder agressief aldus de politie. Ik ben ook eveneens blij dat het gaat regenen.....
Ons reuzensterretje deed het anders maar mooi net in de regen
-
hier ging gewoon alles mooi de lucht in om 12 uur geen regen.....wel rond 1 uur toen barste het los,geen wind...
70 miljoen weg....maar wel mooi!!!!
happy new year.
70 miljoen weg....maar wel mooi!!!!
happy new year.
Hier regen dat het goot en mn vuurpijlen (5 voor een tientje) waren zoooo flauw koop ik ook niet meer die goedkope zooi
gelukkig nieuwjaar allemaal!!
gelukkig nieuwjaar allemaal!!
-
Idd zonde van je tientje..had je leuke andere dingen van kunnen doen
Nee joh, ik ben gek op vuurwerk. Heb in ieder geval de voorpret gehad
En mijn goede voornemen..............morgen toch maar eens een bezoekje aan de sportschool brengen LOL
En mijn goede voornemen..............morgen toch maar eens een bezoekje aan de sportschool brengen LOL
ging inderdaad heel mooi de lucht in,want ik heb gekeken (mag je je afvragen hoe rustig mijn nachtdienst was, daarna begon het trouwens)
isabel
isabel
-
Maar dat ging toch niet? Veel pijn? En je sportschoen weer terug gepakt vanje dochtersephora30 schreef:Nee joh, ik ben gek op vuurwerk. Heb in ieder geval de voorpret gehad
-
Nou fijn dat je heel even hebt kunnen kijken,hoe bedoel je daarna begon het? De regen?? Hier wel of de patienten?Isabel1 schreef:ging inderdaad heel mooi de lucht in,want ik heb gekeken (mag je je afvragen hoe rustig mijn nachtdienst was, daarna begon het trouwens)
isabel
Hier rond wat zal het geweest zijn 1 uur hard regenen
En je sportschoen weer terug gepakt vanje dochter
Ze heeft nu ff vakantie en vervolgens niet naar de sportschool als zij gym heeft
Ze heeft nu ff vakantie en vervolgens niet naar de sportschool als zij gym heeft
Zitten haar overigens toch wat te krap
Hmm dat word weer nieuwe kopen.sephora30 schreef:Zitten haar overigens toch wat te krap
Hier was ook heel mooi vuurwerk te zien, was wel blij dat het daarna ging regenen zodatIsabel1 schreef:ging inderdaad heel mooi de lucht in,want ik heb gekeken (mag je je afvragen hoe rustig mijn nachtdienst was, daarna begon het trouwens)
isabel
de wat kleinere kinderen niet de volgende morgen (vanmorgen dus) opzoek gingen naar vuurwerk
wat niet was af gegaan.
Straat is hier weer keurig schoongeveegd door de bewoners die volop hebben afgestoken.
Ja helaas komend weekendChocomelk schreef:Hmm dat word weer nieuwe kopen.sephora30 schreef:Zitten haar overigens toch wat te krap
Terug naar de verkoper dan. Beroep je op non-conformiteit. Vraag alfatrion even welke wetsartikelen en kameruitspraken je moet gebruiken.sephora30 schreef:Ons reuzensterretje deed het anders maar mooi net in de regen
-
Barman schreef:Terug naar de verkoper dan. Beroep je op non-conformiteit. Vraag alfatrion even welke wetsartikelen en kameruitspraken je moet gebruiken.sephora30 schreef:Ons reuzensterretje deed het anders maar mooi net in de regen
@ chocomelk
Hier hebben de kids daar gelukkig de kans niet voor de roteb kwam la vroeg alles opruimen,nou vind ik dat als je zelf zoveel af knalt dozen en rollen zeg maar,dat je dat zelf ook even op kan ruimen ,maar goed,mentaliteit is bij sommige niet zo...de meeste hier gelukkig wel
Maar goed alles wordt dus weggehaald ook de kerstbomen,elke rijden ze langs,gooi je boom langs de singel en zei halen hem op..
Mag wat kosten??elke dag alle wijken af..
Maar idd hier heek mooi vuurwerk,leek wel oorlog op een gegeven moment iedereen stak tegelijkertijd die knaltroep af....ach heeft wel wat....
de tijd komt er weer aan, ik vind het wel leuk weer
voor de mensen die het zonde van hun geld vinden wil ik het volgende zeggen
ik geef zeg maar 60 euro uit
dat is 10 pakken sigaretten
allebei gaat het in rook op
maar die 60 euro is 1x per jaar, en in een half uur weg, ik heb veel plezier en de kleuren en knallen
die sigaretten zijn onderdeel van een proces dat het gehele jaar doorgaat en waar de omgeving niet 1 dag last van heeft, maar het hele jaar, en er komen geen kleuren uit of knallen
voor de mensen die het zonde van hun geld vinden wil ik het volgende zeggen
ik geef zeg maar 60 euro uit
dat is 10 pakken sigaretten
allebei gaat het in rook op
maar die 60 euro is 1x per jaar, en in een half uur weg, ik heb veel plezier en de kleuren en knallen
die sigaretten zijn onderdeel van een proces dat het gehele jaar doorgaat en waar de omgeving niet 1 dag last van heeft, maar het hele jaar, en er komen geen kleuren uit of knallen