LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] A.A.M. International (www.webolution.nl)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door joopataa »

Voor een mlm,er is dit een normale reactie en zeker sbi heeft geen andere manier dan gelijk elke tegenstand de kop in te drukken. Dit allemaal omdat sbi geen enkele tegenstand duld omdat je dan kennelijk aan zijn brood komt. En uit mijn eigen bedrijfje weet ik nog het spreekwoord ,, Wiens brood men eet ,Wiens woord men spreekt,,
Dus neem het hen maar niet kwalijk, sbi kan niet anders reageren.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door So be it »

Hahaha. Sorry dat was mijn eerste reactie.

Omdat je het zelf ook wel erg stom vond, Raymond?
Je maakt je er zo te zien nogal druk om. Maar als je mijn bericht goed had gelezen stond er wat ik DACHT dat er aan de hand was. Dus ik vind je reactie redelijk overdreven.

Juist!
EN je reactie....... : "Ik zie er toch maar van af.......!".
Naar aanleiding van je angst dus!
En je bent pas een vent als je DAT durft toe te geven! :roll:
Succes met de verkoop.
Jij ook.
Aan wie heb jij je verkocht? Verhuurd? Een goede prijs bedongen? Of sloeg ook dáár de angst toe? :(

En Joop....
Ik dacht dat jij uit ander hout gesneden was.......

Iemand zit hier onzin te verkopen en dan zouden we met zo iemand méé moeten zitten jammeren????
Voor een mlm,er is dit een normale reactie

Laar de mlmscammer deze uitspraken van Raymond even vermelden op zijn site als "testimonials" dat mlm in en in verdorven is!!! :lol:
en zeker sbi heeft geen andere manier dan gelijk elke tegenstand de kop in te drukken.

zielig van je Joop, om zo te reageren.....
Is er geen serieuze tegenstand meer waar je je ego aan op kan hangen?
Is de Eco ook zonder argumenten?
Kloppen zijn cijfertjes niet meer?
En uit mijn eigen bedrijfje weet ik nog het spreekwoord ,, Wiens brood men eet ,Wiens woord men spreekt,,
Aha, Joop.... Heb jij op zo'n manier zaken gedaan.....
Dan begrijp ik je reactie....
Als ik klant bij jou zou zijn, zou je wel anders "piepen".... :lol:
Dus neem het hen maar niet kwalijk, sbi kan niet anders reageren.

Klopt.
Of ik zou dergelijke onzin moeten négeren!

Prettig weekend verder. Joop.
Zal eens even kijken of ik wat postings kan vinden waar je achter staat.....
Heb nog wel een paar links voor je van mlmscammer en wat getalletjes van de Eco....! :oops:

Vr. gr. SBI

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door joopataa »

Kennelijk ( nog ) geen weerwoord op Raymond? En dan schakel je gewoon over op een ander om je frustratie's op te uiten, De tekst
,, wiens brood men eet wiens woord men spreekt,, is niet zo wereldvreemd als jij wil doen geloven hoor.In plaats van zelf nu de zielige persoon uit te hangen ,geef eerst maar eens antwoord op de vele vragen waarbij je niet verder bent gekomen dan over schoenmaten te gaan zeuren voor je weer naar een ander wijst.

Diederik Hoog
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 aug 2005 00:29

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door Diederik Hoog »

Ik verbaas mij er over dat er nog steeds discussie is over MLM en alles wat er mee samenhangt. Het hel concept is toch gewoon een dekmantel voor verboden pyramidespelen?

Alleen de oprichter wordt er rijk van en de mensen (de stumpers) die later deelnemen, gelokt door mooie maar onware praatjes, kost het alleen maar geld.

Begin er nooit aan.

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door joopataa »

Dat is te kort door de bocht Diederik, En 11 dezelfde reactie's zijn ook niet erg interessant.Leg eens uit.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door So be it »

Beetje onsportief van je Joop, dat je de intellectuele opmerkingen van Diederik niet ondersteunt..... :?

Maar nu even weer over jou.....
geef eerst maar eens antwoord op de vele vragen
Wat waren de vragen ook weer????? :lol:
Kwam het zo'n beetje op hetzelfde neer als:
6 Miljard euri delen door 3 miljoen mensen.......... dus niet iedereen wordt millionair in mlm????

Goh....! Jullie hebben weer gelijk! :lol:
Jammer alleen dat dat ook niet de bedoeling is! :wink:

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door So be it »

Het hel concept is toch gewoon een dekmantel voor verboden pyramidespelen?

Deze kreet van je viel me nog even op Diederik....!

Ze hebben dus EERST de dekmantel verzonnen, zo'n 50 jaar geleden......? Alvast voor de piramidespellen die er later misbruik van zouden gaan maken....??? :?
Ja, ja.....! :roll:
Goed "onderzoek" gedaan zeker naar mlm...., vóór je hier iets neerkwakte!

Ze zeggen wel eens:
"De humor ligt op straat......".....?

Nou hier op dit forum lach ik mijn kunstgebitje óók wel eens bloot! :) :D :lol:


SBI

Diederik Hoog
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 aug 2005 00:29

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door Diederik Hoog »

Het is toch helemaal niet belangrijk hoe je het beestje noemt. MLM, piramidespelen. Het gaat natuurlijk om het principe: dat is gelijk.

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door joopataa »

Ik vroeg het je dus al een keer, Leg eens uit. Ben geen voorstander maar als je zo een vaste stelling inneemt moet je die wel even onderbouwen, Of roep je zomaar wat? De reactie's die je op dit onderwerp geeft zijn steeds slechts twee regeltjes en ik zie graag waarom je tot deze conclusie komt. :?:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door So be it »

Het is toch helemaal niet belangrijk hoe je het beestje noemt. MLM, piramidespelen. Het gaat natuurlijk om het principe: dat is gelijk.
Eigenlijk helemaal waar!!!

In tegenstelling tot reguliere bedrijven is het streven van mlm ..... geld verdienen....! :shock:

Alle andere bedrijven zijn liefdadige instellingen waar je gewoon elke week een cheque mag ophalen van € 5.000 omdat je een man of vrouw bent...!
En zo hoort het ook!
"Sociaal" voelend zijn! Dat is goed voor onze staat!

SBI

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ze hebben dus EERST de dekmantel verzonnen, zo'n 50 jaar geleden......? Alvast voor de piramidespellen die er later misbruik van zouden gaan maken....???
Piramidespelen bestaan al langer dan 50 jaar. BRON: http://www.sec.gov/answers/ponzi.htm
Laatst gewijzigd door mlmangel op 05 nov 2006 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door So be it »

Ja....

De Germanen waren er al mee bezig.....!! :roll:

Piramidespellen zijn pas actief geworden NA mlm.......

SBI

(Maar je staat wel achter de uitspraak van Diederik??? :oops:)

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ponzi schemes are a type of illegal pyramid scheme named for Charles Ponzi, who duped thousands of New England residents into investing in a postage stamp speculation scheme back in the 1920s.
BRON: http://www.sec.gov/answers/ponzi.htm

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door So be it »

Leuk dat je ook nu weer zo'n goede vwerwijzing diet naar de Trade Commision!!!!
please visit the Federal Trade Commission’s website and read their brochures entitled Lotions and Potions: The Bottom Line About Multilevel Marketing Plans, Multi-Level Marketing Plans, and Profits in Pyramid Schemes? Don’t Bank on It!.
En Ponzi deed het ff wat anders, hè? :lol:

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door So be it »

Kan JIJ niet lezen??? 8)
Ponzi schemes are a type of illegal pyramid scheme
Net zoals jij ook een sóórt mens bent....
Sort off.... :wink:

SBI

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door mlmangel »

Whatever, hoe dan ook bestonden pyramidespelen lang voordat er sprake was van MLM.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door So be it »

Sorry....

De Germanen noemden het "dobbelen".......

SBI

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

http://www.mlmwatch.org voor de waarheid en niets dan de waarheid.

mee eens
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 sep 2006 23:57

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door mee eens »

Jammer dat mlm nog steeds binnen de categorie heksenjacht valt.
Wat we vreemd vinden moet op de brandstapel....
Dat heeft destijds honderdduizenden vrouwen het leven gekost!!!

IBO-ers kopen produkten van een leverancier. Dit is een andere leverancier als de oude vertrouwde Proctor and Gamble of Johnsson.
Maar ze wassen prima schoon. Niets mis mee. Wel anders dan wat men gewend is...

Ze verkopen soms die artikelen, net zoals een winkel dat zou doen, en er wordt winst op gemaakt. Niets mis mee.

Vervolgens geven ze anderen de kans om die spullen inkoopprijs te kopen. Dit doet de Albert Heijn dus niet! Men heeft geen direkte winst meer, maar wel bonus over de omzet.
Niets mis mee, er is een duidelijke win-win situatie, die lijkt op werken in een winkel, als arbeider of iets anders. Iemand creeert, een ander werkt en beide verdienen geld.
Als je hier niet goed tegen kan, dan valt de economie stil als we er allemaal mee ophouden. Morgen gewoon niet meer naar je baas gaan!

Wanneer die groep gebruikers groot genoeg wordt, verdien je veel geld. lijkt op een grote winkel ipv een kleintje.
Niets mis mee.

Dat niet iedereen die grote winkel/groep opbouwt, ligt aan de persoon, niet aan de mogelijkheid. Ik slaag wel, jij slaagt niet... zoek de verschillen zou ik zeggen.

En daar zit de kneep. Als je wel veel geld wilt, maar je bouwt niet zo'n zaak serieus op, dan (!) ligt het al gauw aan de zaak, concept, anderen, het produkt, het weer, de goudvis, de buren en jouw eeuwige pech die je achtervolgt.....
Heb je wel eens iemand gesproken die ontslagen werd.... lag vast niet aan hem/haar.

Kortom, een gerespecteerd bedrijf, loyaal, goede produkten en gewoon een goede en volstrekt eerlijke kans. (anders zou het toch vast verboden zij in al die 80 landen ter wereld, zou je ook niet denken?).

Dus wat je vindt is een losse mening, geen feiten, gewoon lekker meekletsen op een forum.
Geen ruzie over maken op een forum. Iedereen heeft immers gelijk vanuit zijn/haar standpunt.
Je leven gaat hoe dan ook gewoon op omdat je tijd verstrijkt.
En doe je dat werkende tot je 65ste of probeer je dat genietende van geld en je gezin te doen. De ene probeert, de andere niet. De ene faalt, de andere slaagt. Maar ZONDER proberen is er alleen nog de tijd die verstrijkt: GEEN kans van slagen, maar wel kans van falen.

Morgen slaap ik weer uit, dat is een feit.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door jor »

Dus wat je vindt is een losse mening, geen feiten, gewoon lekker meekletsen op een forum.
Geen ruzie over maken op een forum. Iedereen heeft immers gelijk vanuit zijn/haar standpunt.
Je leven gaat hoe dan ook gewoon op omdat je tijd verstrijkt.
En doe je dat werkende tot je 65ste of probeer je dat genietende van geld en je gezin te doen. De ene probeert, de andere niet. De ene faalt, de andere slaagt. Maar ZONDER proberen is er alleen nog de tijd die verstrijkt: GEEN kans van slagen, maar wel kans van falen.

Morgen slaap ik weer uit, dat is een feit.

Doe maar, Je hebt het nodig.
Er kan best iets goeds inzitten maar met dit soort reactie's krijgt iedereen die faalt weer de naam loser te zijn ( Eigen schuld ligt aan jou ). Er zijn meer omstandigheden waardoor het mis kan gaan buiten de persoon om.Maar dat klinkt minder natuurlijk.

Gesloten