Hi Shannon,
maar heb geen zin om belazerd te worden (wat je vast wel zal begrijpen).
Tuurlijk.
Ik zou graag willen weten hoe jij in dit verhaal bent terechtgekomen. Bij jij ook op een woonboulevard aangesproken en heb jij een ´hogere´ positie dan bijvoorbeeld een Rob? Ik ben heel benieuwd als jij ook op dezelfde manier bent benaderd als ik wat jij EERSTE mening hierover was. Ik kan niet geloven dat iemand meteen denk o top dit is iets voor mij (aangezien er de eerste keer nog geen informatie gegeven wordt)?
Mijn toenmalige leverancier, de chauffeur van Gouda's Glorie, zei tegen mij, iets in de trant van:
"sta je open voor zakelijke ideeen......?
Ik ben altijd al openminded geweest en zei "ja".
We maakten een afspraak die hij tot 2x toe verzette.
Nou ben ik niet nieuwsgierig van aard (wel leergierig) dus ik vond dat niet echt spannend.
Hij legde me uit hoe het een en ander draaide... en tot op vandaag zeg ik nog dat hij er geen bal zélf van snapte.....
En ikzelf ook niet, maar het idee sprak me wel aan.......
Al met al ben ik enkele malen ingeschreven geweest en heb wel de structuur goed leren kennen en erg veel geleerd van de onderlinge trainingen.
Ik ben dus zélf ook één van die mensen die veel meer lef hebben ontwikkeld dóór mlm!
Veel mensen hebben een grote b-k dat ze wel van alles "durven"...., maar ze "willen" het alleen maar niet! Yeah..., sure...!
Ik weet als geen ander dat het een VAK is wat je leert.... en een vak wat IEDEREEN kan leren..., mits je de dingen wilt doen die er voor nodig zijn. (Ja, ja..., kom maar weer E en M met commentaren zoals: het tillen van mensen, zeker!...)
Daarbij wil ik je ook uit de droom halen dat ik misschien in een sleur terecht zal komen. Ik ben niet iemand die van regelmaat en dus sleur houdt dus doe er alles aan om dat te vermijden.
Stik goed..., en verlies dat idee niet...
Kijk maar om je heen hoeveel mensen al "dood" zijn... en het alleen nog niet weten!!!
Nu voel ik me niet prettig bij dit hele gedoe, en heb ik ook geen goed voorgevoel. De dingen die ik nu van jou hoor heb ik eigenlijk helemaal geen intresse voor zodra jullie het over de organisatie hebben vind ik het zelfs saai (en nee dit ligt niet aan mijn leeftijd), waarom zou ik mijn tijd dan verdoen ik heb wel betere dingen op mijn vrije dag te doen dan een gesprek aangaan waar ik uiteindelijk toch niets mee zal doen?! Zo bespaar ik rob reiskosten en zijn kostbare tijd en kan ik de dingen doen die ik moet doen.
Nu komen we weer op eenzelfde punt terug......
Deze "Rob" had misschien beter eerst bij je kunnen gaan zoeken of hij je iets kon bieden wat jij wél wilde.
Wederom zeg ik:
Als je volkomen gelukkig bent met je sociale leven, je vrije tijd, je inkomen, je levensstijl..., dan moet je NIETS veranderen in je leven.
Staat er ook maar één ding bij waarvan je zegt:
"Dat zou ik wel veranderd willen zien..., maar ik weet niet hoe", dan zou het alleen een blijk van ondernemerslust zijn wanneer je gaat bekijken wat iemand je te bieden heeft die zegt dat "hij
misschien een mogelijkheid voor je heeft.., maar dat je dat zélf maar moet beoordelen".
Lijkt me verder geen probleem toch?
Nee hoor.
Maar toch blijf jij aandringen dat ik moet luisteren een gesprek moet aangaan dat ik niets te verliezen heb enz enz, waarom zou ik dat doen?
Ik blijf NIET aandringen, want het maakt mij niets uit.
Maar wanneer JIJ op de hoogte wil komen over de mogelijkheden om te realiseren wat je nu bijvoorbeeld NIET zou kunnen realiseren KUN je met iemand als "Rob" aan tafel gaan zitten om de details te bespreken.
Zitten daar "verplichtingen" aan vast? Nee. Rob investeert zijn tijd in
jou! Hij mag alleen maar hopen dat wanneer hij jou de juiste hulp geeft... dat jij
euro's gaat verdienen en hij dan van het bedrijf
dubbeltjes krijgt voor
zijn moeite en bemoeienis om jou te begeleiden. Sommigen mensen hebben bepaalde eigenschappen van nature waardoor ze een snellere ontwikkeling doormaken dan degene die hun introduceerde en streven hun "sponsor", "begeleider", hoe je zo iemand ook noemen wilt, in een vloek en een zucht voorbij qua inkomen.
Zodanig krijg je het verschijnsel dat het zéér veel voorkomt dat iemand die in 2007 is begonnen veel meer verdient dan iemand die is ingeschreven in 1980... terwijl zij beiden in dezelfde "piramide" zitten en nog wel in één en dezélfde lijn!!!!
De heertjes E en M hebben dit nooit kunnen doorgronden, wat voor hen een reden is te blijven katten op mlm.
Jullie hebben toch zoveel mensen
Ja? Nou en? We hebben toch niemand "nodig".......
wordt ik inderdaad een nummertje in een rij?? Ik heb daar geen behoefte aan ik wil als individu gezien worden en niet als een massa.
Wat geeft je DAT idee? Er is geen persoonlijker business dan mlm!
Het "succes" van meneer Rob is afhankelijk van jouw "succes".
Denk je dan dat hij, en zijn "upline" je onpersoonlijk zullen behandelen?
Maak geen hang-up van het feit dat je een registratienummer krijgt....
Die heb je nu óók al, overal!!
Dus So be it mijn besluit staat vast dat ik afbel,
Is jouw beslissing. JIJ bent degene die bepaalt wat er in jouw leven gebeurt. Maar houdt jezelf NIET voor de gek dat JIJ bepaalt hoe lang je met vakantie gaat... en waarheen je met vakantie gaat!! (Is reeds uitgebreid besproken hier).
"Vrijheid" is een mooi iets...., maar wanneer je goed nádenkt is er GEEN
persoonlijke vrijheid mogelijk zónder
financiele "vrijheid"....!
lijkt mij verder geen probleem als jullie zo meegaand en begrijpend zijn?
Wie?
Ik ben ik en jij bent jij en Rob is Rob en M is M.......
And So be it. Succes.
So be it