LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aangenaam ondernemen/Wellness Worldwide

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
basgizmo

Aangenaam ondernemen/Wellness Worldwide

Ongelezen bericht door basgizmo »

Gisteren kreeg ik onderstaande mail binnen:

Naar aanleiding van uw CV willen wij met u in contact treden, gezien uw achtergrond.
Zoekt u een échte verandering, een nieuwe uitdaging, en staat u wat dat betreft open om naar andere mogelijkheden te kijken?

Wij zoeken enkele gedreven zakenpartners (FT en PT), bij voorkeur ondernemers, die hun expertise en mensenkennis willen inzetten om ons bedrijf in Nederland en Europa verder te ontwikkelen.
Opleiding, training en coachen zijn een essentieel onderdeel van ons bedrijf.
Bent u in staat om goed te communiceren met relaties en teamleden?
Bent u een zelfstandige professional met visie op marktontwikkeling?

Voor nationale en internationale expansie zijn wij geïnteresseerd in die personen, die zich in het bovenstaande kunnen vinden.

Wanneer u een korte reactie met telefoonnummer en tijdstip waarop u bereikbaar bent aan ons mailt, nemen wij telefonisch contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Ik vind het zeer bezwaarlijk dat dit soort praktijken maar mag doorgaan, ook dit is weer een duidelijk een geval van Multi Level Marketing. Ik ben ooit bij zo´n bijeenkomst geweest en ben er gelukkig niet ingetrapt, ze proberen je te hersenspoelen tot en met. Mooie praatjes, peptalks die wel heel ver gaan, iedereen moet hard meeroepen, het deed mij allemaal teveel aan een soort sektegedoe denken. Niks geen producten die voor iedereen betaalbaar zijn, ja, als je een goede baan hebt misschien. Het komt er gewoon op neer dat, als je er in meegaat, het je meer kost dan oplevert. Het is gewoon een verkapte vorm van het beruchte pyramidespel. Kan dit niet gestopt worden :evil:

dhc

Re: Aangenaam ondernemen/Wellness Worldwide

Ongelezen bericht door dhc »

Kan dit niet gestopt worden
Nee.....hoe jammer dat ook is...

Gesloten