Wat ZEI ik net nou, MrT.....:Als je goed leest wat je zelf schrijft lieve Maarschalk,
geen kikkers opblazen en spinnen hun pootjes uittrekken!!!
SBI
Grapje, M......
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Of-ie ook pissig is op mij hè???...UK threatens to ban Amway
Juist..., two, 2 dus......two of its high-level distributors from the United Kingdom
Zal het nog eens uitleggen.....distributors more focused on selling their motivational books, tapes and seminars to salespeople than peddling Amway merchandise.
"Critics"?? Mensen als M&M en E zijn dat......Critics claim many large-scale distributors make more money selling their independently produced motivational tapes than they do selling actual product.
Juist....SBI, als je hier dan toch zo zit op te scheppen hoe prachtig het allemaal is bij Amway, laat ons dan eens weten hoeveel je elke maand eraan verdient? Want daar draait het toch om, als we eender welke mlm site openen, de mogenlijkheid om financieel onafhankelijk te worden, om die droomauto, dat landgoed en die prachtige vakanties te kunnen betalen?! En, hoeveel verdien je? Woon je in een landgoed? Heb je een boot in Monaco? Jaarlijkse enkele citytrips, een skivakantie en er dan nog enkele weken tussenuit in de zomer?
JvE/sobeit, je bent schijnbaar vergeten dat op het mlm prikbord ook een kleine soortgelijke discussie is gevoerd. Waarbij de eeste mlm-ers het toen met me eens waren dat iemand die zelf keer op keer verkondigt hoe geweldig veel er verdiend kan worden in de mlm maar er zelf niks van bakt niet geloofwaardig is.Juist....
Jij bent zo'n dom figuurtje dat denkt dat als ik het kan..., dat jij het ook kunt!!!
Dan ben je óók een dom figuur wanneer je de hele geloofwaardigheid van een industrie laat afhangen van de uitlatingen van één persoon.dat iemand die zelf keer op keer verkondigt hoe geweldig veel er verdiend kan worden in de mlm maar er zelf niks van bakt niet geloofwaardig is.
Nee hoor. Maar wat jij verdient is wel belangrijk om jouw woorden eens in een beter perspectief te plaatsen.Nee, nee..., De mening van So be it is belangrijk.....
Klopt...., jullie laten het afhangen van een paar kruimeltjes......Ik en mlmangel laten niks afhangen van 1 persoon. Ikzelf heb al veel langer geconcludeerd dat het hele mlm een prutsmethodiekje is.
Wat ben jij een enorme zeur zeg, Ook op andere fora zit je maar te ze*ken over van alles en nog wat.Get a Live man.Via www.google.nl met jou naam leverd al 8500 hits op! Laat die zaak nu eens rusten en reageer ontopic of hou je muil eens.Re: MLM succesverhalen
Auteur: mrtelecom (---.dial.plex.nl)
Datum: 29-12-2006 10:24
Niet posten voor je je pilletje hebt genomen Ad. Mensen hier stinken niet meer in je leugens.
Of ga je voor de verandering eens bewijzen plaatsen. Want tot nu ben jij de enige die spamklachten tegen zich heeft lopen, zelf heeft toegegeven ontslagdossiers te hebben vervalst, niet meer serieus wordt genomen door de politie met je zogenaamde kogelbrieven, een bewezen leugenaar is, iemand die over de rug van anderen geld verdient en degene die continue zegt dat het MLM'ers enkel om geld te doen is maar wel de enige is die continue met zijn verzonnen rijkdom pronkt.