LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Amway

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Dit stukje is verwijdert omdat er iets heel raars gebeurt. MLM Angel plaats het stukje dat nu hieronder staat, daarna was het weg, en nu staat het er weer.
Laatst gewijzigd door antileugens op 28 sep 2008 23:57, 1 keer totaal gewijzigd.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Aha, dus dat soort vage bewijzen tonen aan dat ik mrtelecom zou zijn. Of is het een van je valse pogingen om je eigen bedrog weer te laten verdwijnen in een sneeuwstorm van reacties?

Jouw uitspraken zijn slechts insinuaties. Dit:
Quote:
En als je dan het hele stuk wilt plaatsen blijkt dat je het helemaal niet over dat artikel in Clickx had maar over de artikelen die er boven staan:

Quote:
Quote:
Positieve, lovende artikelen in de media (dus niet berichten waarin ze enkel vermeld staan) kan ik niet vinden. Volgens jou bestaan ze wel. Waar zijn ze dan?


http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... siness.pdf
http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... 202005.pdf
http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... rbazen.pdf
http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... groeit.doc
http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... _06_05.pdf
http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... engaan.doc
http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... 202005.pdf
En dan zijn is is er nog telecomlog.nl en "200 Gouden Bespaartips" van de Consumentenbond.

Quote:
En Euphony heeft wel degelijk accountmanagers in dienst, lees het maar na in http://www.euphony.be/site/media/pers/2 ... kberry.pdf, er staat letterlijk: "... de Euphony-accountmanagers die tevens de grotere dossiers voor hun rekening nemen.".

Klopt, die ondersteunen de BC's die met grote klanten aan komen. Maar die klanten worden ingeschreven onder de bewuste BC. Weer mis dus. Maar met de juiste 'verkeerde' interpretatie kun je elk krom verhaal recht breien.

Quote:
Die dus, wat België betreft, voor 70% van de omzet verantwoordelijk zijn. Dus de resterende 30% van de omzet (57.000.000 euro) wordt binnengehaald door 7.000 onafhankelijke consultants. Een jaaromzet van 8.143 euro per consultant. Een maandomzet van 679 euro. Na belastingen blijft daar ruwweg de helft over.

Nee dus, je start aanname is al fout en dan zijn er ook nog eens heel veel BC's die héél, héél erg partime met Euphony bezig zijn. Minder dan een uur per maand.

Dus theoretisch is je verhaal een mooi verzinsel maar de praktijk is toch wel heel erg anders. En daarom wil ik altijd een persoonlijk gesprek (om het fantaseren te stoppen).

Herhaal nog eens je argumenten (puntsgewijs) aub.

Naar boven


mlmangel


Geplaatst op 31 Jan 2008 15:27 door mlmangel


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
... Iwan is GEEN CEO van Euphony. Dat is Giles Redpath
Wel, dat schreef ik toch??!

Aha, ze bestaan dus toch die positieve artikels! Goed voor Euphony. Hoewel, sommige zijn gewoon een interview van, of een overzicht over, zonder waardeoordeel. Maar goed, er bestaan wel degelijk positieve artikels over Euphony.




Je zin:
Quote:
Het eerste artikel gaat over de helpdesk van Euphony (of hun downloadsnelheid, ik ben het even kwijt), NIET over het mlm concept!


is dus één van je regelrechte leugens.
Dus niet alleen probeer je je leugens te ontkennen, je doet dat ook nog eens door opzettelijke verkeerde informatie te geven en door leugen bovenop leugen te stapelen.

is bewijs!!

En je stukje over dat ik tegen jou zij dat ik gelijk had zijn natuurlijk weer uit de context getrokken. Dat ging er namelijk over dat IK tegen jou gezegd had dat er wel degelijk positieve verhalen over MLM in de pers stonden. En daarin had en heb ik gelijk.

De leugens stapelen zich nog verder op.
En ditmaal is er wel een screenprint gemaakt met in de thread het stukje waar deze post een reactie op is en die je opzettelijk weer weg hebt gehaald.
Laatst gewijzigd door antileugens op 29 sep 2008 00:22, 2 keer totaal gewijzigd.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Mijn uitspraak had betrekking op artikelen over een bedrijf, niet over het concept mlm.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Iedereen kan het zelf lezen. Het stukje wat je tot twee maal toe hebt geplaats en waarin je mij beschuldigd mrtelecom te zijn staat overigens in een screenprint opgeslagen aangezien dat duidelijk bedoelt was om het te laten lijken dat ik dezelfde post meerdere malen plaats en jij mij een stalker kunt noemen.

Ik verzoek je vriendelijk om op te houden met liegen en bedriegen anders zal ik die screenprint naar de moderator moeten sturen.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

René, we weten nu allemaal wel dat je hier eerst actief was als mrtelecom, en nadat je gebannen was bent teruggekomen als antileugens. Bij de eerste keer gaf ik je nog het voordeel van de twijfel en ben ik er niet verder op ingegaan, maar nu is het wel heel duidelijk.
Geplaatst op 11 Sep 2008 09:32 door antileugens

Fantastisch, als het zo doorgaat wordt die site nog wel objectief.

Tipje: Haal je eigen commentaar bij die andere positieve sites ook ff weg en maak een kopje: Nieuwe links. Dat leest veel prettiger.

Gr

René

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... &start=210
Bovenstaande posting ondertekende antileugens met zijn echte naam. Idem als die van mrtelecom, wel heeel toevallig...
Geplaatst op 28 Sep 2008 22:43 door antileugens

... Je hebt eerder al toegegeven dat ik gelijk had:
Categorie: Multi Level Marketing (MLM) Geplaatst op: 31 Jan 2008 15:23 Onderwerp: Euphony en die andere geweldige mlm telefoonaanbieder
Hoezo, ik kan mijn ongelijk niet toegeven, in mijn voorgaand bericht staat letterlijk: "Aha, ze bestaan dus toch die positieve artikels! Goed voor Euphony."!
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... &start=510
En dit is het duidelijkste bewijs dat antileugens en mrtelecom dezelfde persoon is die onder een andere nickname opereert nadat hij van het forum is gebanned.

antileugens schrijft dat ik hem al eerder (31/1) zou hebben gezegd dat hij gelijk had, kan niets anders betekenen dat hij mrtelecom is, want op 31/01 was er nog geen sprake van antileugens op dit forum.

Meer zelfs, hij geeft duidelijk aan dat mijn bericht van 31/9 aan hem gericht was. Hij schrijft dit zelfs in verleden tijd nl: "... dat ik gelijk had." Hij verwijst dus rechtsreeks naar mijn opmerkig naar hem toe op 31/01!

Die opmerking van mij was toen gericht aan mrtelecom. Dus antileugens en mritelecom = dezelfde persoon!

Gedragsregel 2: Bezoekers mogen slechts gebruik maken van een (1) identiteit; het gebruik van een "valse" identiteit is niet toegestaan.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Mijn reactie van
Geplaatst op 29 Sep 2008 00:01 door antileugens
slaat op mlmangel's laatste post. Hij heeft die laatste post tot twee maal toe geplaatst om een reactie van mij uit te lokken en hem daarna weer verwijdert om het te laten lijken dat ik hem aan het stalken was. Hij heeft deze reactie nu weer terug geplaatst omdat ik in mijn laatste reactie vermelde dat ik een screenprint had gemaakt die ik naar de moderator door zou sturen.
Mocht MLM angel weer gaan reageren dat dit onzin is dan zal ik de screenprint publiceren.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Hij heeft deze reactie nu weer terug geplaatst omdat ik in mijn laatste reactie vermelde dat ik een screenprint had gemaakt die ik naar de moderator door zou sturen.
René, er stonden fouten in, vandaar dat ik het bericht had verwijderd. Kon ik weten dat je zo snel zou reageren. Het is hier geen chatbox hoor!

Maar plaats de printscreen gerust, dan staat het bewijs dat je René aka mrtelecom bent hier nogmaals. Hoewel, mag dat wel volgens de regels, een tekst nogmaals posten?

Stuur het zeker naar de moderator, die zal het bijzonder interessant vinden dat je, ondanks het feit dat je onder de nick mrtelecom gebannen was, nu terug bent als antileugens...

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Onzin, als er een fout in staat druk je op wijzig en blijft het op dezelfde plaats staan.

En als ik tegen jou zeg dat er wel positieven verhalen over MLM in de pers staan en jij ontkent het, waarna ik het bewijs plaats en zeg
"... dat ik gelijk had."
dan is dat natuurlijk in de verleden tijd en dan gaat het over dat ik gelijk had in mijn eerste uitspraak tegen jou en NIET over een uitspraak van mrtelecom.

Nou weten we intussen dat jij heel goed bent in knippen, plakken, uit de context halen, halve waarheden vertellen en hele leugens plaatsen want dat is inmiddels BEWEZEN.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

Ik denk ook dat het voor de vaste lezers hier 100% duidelijk is wie antileugens is/was. Probleem is natuurlijk dat dit wel bewezen moet worden door de mods en daar zit het pijnpunt.De meer ervaren internet-gebruikers weten een IP-Ban zonder meer te omzeilen en dan kunnen de mods niets anders constateren dat het een ander IP is. Door hun Ad-Hoc manier van modereren ( reageren op klachten ) en niet dagelijks mee te lezen komt men hiermee weg.Voor alle duidelijkheid, ik vind het een redelijk goed gemodereerd forum en het is erg groot om alles te lezen. :wink: Goed terug ontopic.

http://www.stelling.nl/simpos/amway_milieudefensie.htm

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

In plaats van je insinuaties en vuilspuiterij zou je er goed aan doen de vragen die ik je gesteld heb eens te beantwoorden. Al kan ik me wel voorstellen waarom je dat niet doet; je hebt met de enkele keer voorheen dat je antwoord hebt gegevens per abuis de tegenstanders in de wielen gereden.

En als we het over overduidelijk bewijs hebben; waarom geen commentaar op de overduidelijke leugens en onwaarheden van MLM Angel?!

Moet je overigens nu al terug naar het begin van het laatste decenium van de vorige eeuw om een niet met bewijs onderbouwt verhaaltje te vinden?! 1994, kom nou!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

Volgens mij is het alleen maar slechter geworden sinds die tijd.Met Amway is absoluut geen droog brood te verdienen!. Over vuilspuiterij gesproken, lees je eigen reactie's over de loop van de jaren eens terug.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Hoezo, over de jaren?!

En waar blijven de antwoorden? Waar blijft je reactie op de bewezen leugens en opzettelijk misleidende info van MLM Angel?!

Waar blijft het bewijs dat het alleen maar slechter is geworden?!

Kortom, de gebruikelijke nietszeggende chatantwoorden van Jor.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

http://www.verkopersonline.nl/vko-crm/i ... tem_id=552
Na de zoveelste applausronde van overtuigde MLM-discipelen begin ik het langzaam zat te worden. Ik sta op en begin wat kritische opmerkingen, vermomd als vragen, te plaatsen. "Dit lijkt wel erg veel op het Amwaysysteem uit Amerika. Zijn daar niet miljoenen Amerikanen al hun spaargeld mee kwijtgeraakt? En als ik het goed begrijp ga ik er pas na enige jaren geld mee verdienen, als ik al mijn familie en kennissen zo gek heb gekregen om hier ook aan mee te doen? Is het eigenlijk niet een groot piramidespel…"

Geërgerd door mijn vragen wordt ik door onze happy voorganger verzocht de zaal te verlaten, zonder echt antwoord of een inhoudelijke reactie te krijgen.
Bron verkopersonline.nl

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Dank je Jor voor je bewijs dat ik inderdaad gelijk had dat MLM Angel op elk forum dat hij vinden kan actief is. Jammer dat ook jij aan knip en plak werk doet en een stukje tekst plaatst dat niet met feiten wordt onderbouwt.

Maar waarom beantwoord je mijn vragen niet?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 29 Sep 2008 09:53 door antileugens

Dank je Jor voor je bewijs dat ik inderdaad gelijk had dat MLM Angel op elk forum dat hij vinden kan actief is
Geen dank hoor, jij was er natuurlijk ook, toch?. Niet onderbouwd? is alles wat jij hier roept dat wel dan?. De man zijn mening is niets beter of slechter dan die van jou.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Hoe kom je er bij dat ik daar ook was?!
En natuurlijk mag die man een mening hebben, maar als je een vraag plaatst als
Zijn daar niet miljoenen Amerikanen al hun spaargeld mee kwijtgeraakt?
dan zou dat wel onderbouwd mogen worden.
En ja, alles wat ik hier zeg is onderbouwd: Kijk maar eens naar mijn bewering dat MLM Angel een leugenaar is. Of is dat de reden dat je ineens al deze posts plaatst?! Zodat dat bewijs weer naar de achtergrond verdwijnt.

Waar blijven trouwens je antwoorden op mijn vragen?!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 29 Sep 2008 10:15 door antileugens

Waar blijven trouwens je antwoorden op mijn vragen?!
Het enige wat je hier wil is mij proberen te laten vragen ( welke vragen ? ). kan je mij weer betrappen op chatgedrag.Blijf zelf dan ook ontopic!!

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Oh, je hebt het dus gelezen want dat was een knap stukje knip en plak werk.

Ok, zal maar accepteren dat je ze niet gaat beantwoorden omdat ze te confronterend zijn en dat je in deze topic bent gaan posten om het bewijs tegen MLM Angel onder te sneeuwen.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

Zo dat ruimt op. :wink:

Dit stukje wil ik jullie niet onthouden omdat dit de ervaring is die velen mensen met mlm is.
In de weken daarna heb ik nog een paar e-mailtjes gestuurd naar de persoon die mij had uitgenodigd, om hem van de Multi-Level Marketing doctrine af te helpen. Natuurlijk zonder enig resultaat. Bekeerd is bekeerd en het duurt gemiddeld een jaar of twee voordat mensen er achter komen dat het ook voor hun niet werkt. Een jaar later kom ik hem weer tegen op een borrel. "En hoe gaat het?" vroeg ik. "Nou, ik hoop over uiterlijk zes maanden echt geld te gaan verdienen." "Maar dat zei je toch een jaar geleden ook al?"

Mijn enige tip na dit verhaal is simpel. Ga niet in op vage uitnodigingen voor een bijeenkomst als je er een MLM-club achter vermoed. Vermijd ook als het kan de MLM-netwerkers, die menige leuke borrel bederven. MLM werkt alleen voor degenen die het systeem hebben opgezet (1%). De rest (99%) moet gewoon hard werken om de starters rijk te maken, terwijl ze er zelf bekaaid vanaf komen. Je zet bovendien je relatie met vrienden, familie en kennissen op het spel als je hen hierin betrekt. Nee, er zijn echt geen sluipweggetjes richting het financiële paradijs.
Bron verkopersonline.nl

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Beste Jor,

Zou je zo vriendelijk willen zijn in het vervolg de link naar dit soort artikelen te plaatsen?

Gesloten